Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

seedskit van royal queen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

seedskit van royal queen

Korting op 420shop
    moet ik pluggen ook planten die in de doos zitten
    ziet er zo raar uit
    wie kan me helpen

Re: seedskit van royal queen

Als je iets meer info geeft (foto,link) kun je misschien meer reacties verwachten...
    Ik snap er weinig van...

Comment

bedoel je sproudpads? kleine ronde jutenschijfjes? gevuld met droge aarde?
      als je die in water legt gebeurd er iets wonderbaarlijks
      en idd fotoke altij handig
      .. heb zelf ff opgezocht het zijn idd sproudpads.. die gaan 6x hoger worden en er gaat zachte aarde inzitten waarin je je zaadje kan steken of kiempje kan steken
      indien je deze stap al voorbij bent... Nadat de eerste wortelpuntjes zichtbaar zijn (vanonder of zijwaards door het zakje heen) steek je het in zen geheel in een potje met aarde... (zakje lost op en wortels groeien er gewoon door)
      PS je mag bij het verpotten aarde bijvullen tot aan de NIET gekartelde blaadjes...(net eronder)

Comment

Sjoeke heeft het over pluggen. Hij vermeldt nergens sproudpads. Kun je uitleggen wat de toegevoegde waarde is van een reactie over sproudpads, terwijl de vraag over pluggen ging? In de seedkit van royal queen zitten geen sproudpads, maar ontkiempluggen. Is het nu zo enorm moeilijk je te beperken tot een antwoord op de vraag die in het topic aan de orde word gesteld?
        Last edited by Xtreme; 1 July 2011, 09:14.

Comment

ik wist zelfs ni da het ook in pluggen bestond :p weer iets bijgeleerd thnx extreme...
          en had op site RQS gekeken en geef toe... het ziet er krak hetzelfde uit!!
          en dan google germination plugs opgezocht en zo vond ik de zin 'first put them in water...' vandaar dak dacht dat het gewoon de engelse correcte benaming was voor pads...
          sorry dak om 3 uur snachts ofzo nog iemand probeer te helpen eh me mijne slaapkop...

Comment

Je legt gewoon die plugjes in het water, je zult zien dat ze veeel dikker worden. Daar steek je je zaadje in (ontkiemt of niet, dat is aan jou de keuze), dat zet je in dat plastiek doosje in de zon of op de vensterbank, en dan ga je zien dat je plantje daaruit komt. Als je plantje daaruit komt kun je het met plug en al in de grond steken om voort te groeien .
            Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

wat is het verschil tussen sproudpads en kiempluggen? ze zien er hetzelfde uit en volgens de info die ik gevonden heb zijn ze alle2 van cocos en voedingsloos.

Comment

dacht dat de kiempluggen ook van steenwol kunnen zijn? maar wordt idd met de naam kiemplug wel gespeeld
                (ja extreme ben opzoekwerk aant doen )

Comment

Bezig...
                X