Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bedankt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bedankt

Korting op 420shop
    Hallo lieve Forum gebruikers.

Zo eens in de zoveel tijd floept er van mij een topic berichtje uit waarvan ik zelf achter af ook denk van ....
    Schreef ik dat ? maar dan wijd ik het gewoon aan de drugs....
    Weet je ik huppel hier al een aantal jaar rond op dit forum en geloof me das Uber gezellig en leuk

En ja met mij kan je lachen tog? Ja ja ik weet het ben een bitch zo nu en dan maar ja dat is een feit en daar kan ik ook niks aan doen.
    Afgelopen tijd gaat het niet so super met me maar dat zullen jullie vast en zeker wel gemerkt hebben

En toch over kwam me vandaag weer iets moois door dit form
    Gisteren avond stortte ik in, zoals jullie weten kamp ik met behoorlijk veel pijn en dan ook nog mn add(h) en mijn imuum ziekte door dat alles leef ik best eenzaam en veel mensen verlies je door ziekte zijn
    Mi
    jn man anti drugs dus ook blowen en al helemaal geen favoriet van dit goddelijke Forum .
    Keek me aan en zei nou nou geen vrienden en da ge chat dan elke dag.
    En al die mensen die aan de deur een cadeautje voor jou komen brengen dan?

Ja ik heb hier vrienden gemaakt sommige mensen zullen zich da niet kunnen voor stellen want die ..................
    Maar ja wat is nu virtueel een veilig wereldje waar in Ik kan zijn wie Ik wil zijn .....
    en dat is het nu juist ik kan hier zijn wie ik wil zijn soms Bella soms Donna of Belladonna
    de mensen die me kennen weten wie ik ben...
    En vandaag zat ik buiten te sippe (zielig te doen) en de voor deur bel gaat en mn man komt terug en zegt hier
    kwam iemand voor jou een pakje af geven.
    Ik maak het open en zie een schattig roze tasje en daar in een weckpot vol met Medicijnen
    Afgelopen tijd hebben vrienden me geholpen met mijn pijn dank zei dit forum.
    En nu na het roken van DRUGS zit ik ineens achter de pc en hup weer zo'n topic van het jaar Gogo Gilrl

Al mijn vrienden ik wil jullie bedanken dat jullie mijn vrienden zijn !!!
    Al mijn niet vrienden leer er mee leven da doe ik ook.

Speciaal voor Alien
    Its real sweety

Last edited by belladonna; 9 July 2011, 20:03.
    God was never on your side..

Re: Bedankt

je blijft gewoon bella bonita van vlees en bloed

Geen pieken zonder dalen.. sterkte met je pijn!
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

YEEEUHHHHHHHH MI BELLA AMORE
      Jij heerst gewoon schoonheid klaar ermee,wat de mensen ook denken en doen.

Comment

Comment

NLX outdoor kweek 2011
          Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
          De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

Comment

Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Haha, ben t helemaal met je eens Bella... En das al een unicum! Als ik weer Es' de dag ben doorgekomen en alleen op bed lig, en niet kan slapen dan denk ik altijd :Gelukkig is er nog jointjedraaien.nl !! Altijd iets interessants of leuks te lezen...blowers zijn een apart slag mensen, en hier vind ik een soort van herkenning, die ik in de dagelijkse wereld weinig om me heen zie, en je hebt blowers en "blowers", mensen die t stiekem doen, of voor wie t een "fase" is of was... En de echte liefhebber...En verder zijn de meeste mensen toch behoorlijk negatief tov cannabis...Wat betreft zijn "wij" na allochtonen, de meest aangevallen, en gedemoniseerde burgers....(kun je nagaan als je een blowende allochtoon bent)
              Maar ik draaf door... Overigens wetende dat velen van jullie ook dit weer herkennen Maar ik vind t dope dat je hier openlijk je dankbaarheid en waardering toont..(goede compensatie ook voor je godsgeklaag )En hoewel ik geen partner heb, en geen weckpotten vol medicatie ontvang, herken ik je verhaal wel...Keep it Rollin" www.jointjedraaien.nl
              Last edited by Jointjedraaien; 12 July 2011, 20:40.

Comment

Waarop een pijnlijke stilte valt....

Comment

Al bijna 3 jaar ben je hier bella, zonder jou zou het maar een saaie boel zijn
                  Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

De rede dat mensen vaak commentaar leveren op andere mensen is gewoon het feit dat ze het zelf niet kunnen krijgen, en jaloers zijn.

GEWOON LEKKER SCHIJT AAN HEBBEN, wat andere van je denken bella. Ze kennen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen) Voor jouw geld er een ander geslachts deel, maar je snapt wat ik bedoel.

Je bent bella en dat zal je altijd blijven, met al je goede en slechte dingen.

Gelukkig zijn we nog allemaal mens hier op dit forum door de wiet, en wordt je idd goed geholpen hier.

Ik zou me niet druk maken erover bella, we kennen je en weten wie je bent, en iedereen heeft zijn nukken toch?

Grtz THC

Comment

Ik ga even dit topic kapen, om mijn excuses aan te bieden voor de vele soms scherpe kritiek die ik hier soms neerplaats

Zo eens in de zoveel tijd floept er van mij een topic berichtje uit waarvan ik zelf achter af ook denk van ....
                      Schreef ik dat ? maar dan wijd ik het gewoon aan de drugs....
                      ^dat heb ik dus ook.

laat ik eens trachten te beginnen met een schone lei.
                      ik zal proberen rekening te houden met tfeit dat er achter die digitale letters een persoon van vlees en bloed schuilt

dus bij deze ;
                      een welgemeende sorry aan iedereen die aanstoot nam aan mijn berichten

Comment

Denk da we allemaal wel een ons humeurtje hier op de chat uit leven op de mensen die we tegen komen.
                        Voordeel er van is dat de mensen die dan heb slachtoffer worden zelf kunnen bepalen of ze op da kruisje gaan drukken of niet.
                        Uiteindelijk floep ik er altijd wel weer ergens een solly uit.

Ik vergeef je alles en bij deze mag je me rustig gebruiken als slachtoffer
                        Aleen tis maar de vraag of ik die schoen dan ook aan trek

Comment

Ik vind het fijn dat je hier rond hangt Bel, omdat je aan de zaken waar je op reageert een menselijk trekje meegeeft. Je weet veel, en niet vanuit boeken maar vanuit eigen ervaring, en dat is iets dat ik persoonlijk altijd zeer op prijs stel. Ga dus door, wees jezelf en reageer zoals je dat goed dunkt. Als het niet naar iemands zin is kan die daar op reageren, en jij hebt denk ik al vaak aangetoond niet te beroerd te zijn -oke soms pas na een stevige discussie- je mening bij te stellen, of je verder te onthouden van commentaar.

Vandaag zat ik tijdens een verjaardagsfeestje te kletsen met een oude bekende, en we kregen het over zware situaties. Denk aan schuldenbergen en geen werk, denk aan langdurige ziekte, denk aan psychische moeilijkheden, dat soort dingen. Die bekende zei op een gegeven moment : "stel je zit in zo'n situatie, ben je niet bang voor de mening die anderen op een gegeven moment over jou hebben ? Zou het niet zomaar kunnen zijn dat mensen met wie je eerder regelmatig omging je niet meer zouden willen zien omdat je zo'n berg moeilijkheden meedraagt ?"
                          Ik keek hem eens aan, roerde wat doelloos in m'n bakje koffie en heb toen met ijs in m'n stem geantwoord :
                          "Wat anderen denken kan me een rotzorg zijn, op een paar direct betrokkenen na dan. Als mensen afstand willen nemen omdat ik op een gegeven moment in moeilijkheden zou komen te zitten ben ik blij dat ze weg zijn, en baal ik tegelijkertijd dat ik er dan pas achter zou komen hoeveel die mensen blijkbaar om me geven. Als mensen hun eigen straatje "schoon" willen houden door de deur te sluiten voor bekenden in moeilijkheden is dat niet alleen struisvogelpolitiek, het is ook nog eens achterbaks en zelfs asociaal. Ik heb liever 2 echt goeie vrienden dan 200 facebookvriendjes zonder inhoud. Ballast heb ik genoeg, echte vriendschap daarentegen is zeldzaam en moet gekoesterd worden. Maar mensen die zich opstellen als "echte" vriend en de deur dichtsmijten als de nood hoog zit > daar kots ik van".
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Thanks Moreweed voor je reacktie

Comment

Bezig...
                            X