Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe lang blijft THC nu echt in je bloed?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe lang blijft THC nu echt in je bloed?

Korting op 420shop
    Gisteren liet ik me overhalen om van een joint te trekken. (Ik inhaleerde max. 2keer). Diezelfde dag kreeg ik te horen dat ik op medisch onderzoek zou moeten gaan waar men mijn urine zou testen op eventueel druggebruik. Het medisch onderzoek vindt binnen 7 dagen plaats en ik stress me dood.

Nu, natuurlijk heb ik al wat research gedaan naar hoe lang thc op te sporen valt. Nu moe ik zeggen dat ik al alles ben tegen gekomen. De tijdspannes lopen blijkbaar van 2 dagen tot 6 maanden :p

*Zal de dokter (volgende week) nog sporen vinden? (In gans mijn leven heb ik misschien al 5 keer gesmoord en de laatste keer was minstens 6 maanden geleden)
    *Kan ik ervoor zorgen dat de thc sneller verdwijnt?
    (*Indien ik positief test, worden mijn ouders dan automatisch ingelicht?)

Re: Hoe lang blijft THC nu echt in je bloed?

tegen deze tijd zou dat THC toch uit je bloed kunnen zijn
    zo'n twee weken
    toch zal dit nog wel wat verschillen per persoon

hoe is het verlopen?
    geslaagd voor de test
    en als je minderjarig bent dan worden je ouders sowieso ingelicht
    zij zijn in hoofde verantwoordelijk voor je

blijkbaar moet je medicatie nemen of ben je onder controle vanwege (drugsgebruik) .

altijd uitkijken wat je doet en je niet laten meeslepen

greetz

ph

geen middel bekent bij mijn weten die de THC sneller zou laten verdwijnen ,
    je systeem zou dit moeten klaren binnen haar tijdsbestek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SmN View Post
      Gisteren liet ik me overhalen om van een joint te trekken.
      Daar ben je anders wel zelf bij vriend, ik zou er bewust mee omgaan. Hoe oud ben je?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Waarom is het niet zo dat als je een gemiddeld te hoog testosterongehalte hebt dat je ter bescherming wordt genomen voor de samenleving?

Ik heb liever iemand langs me staan die een flinke scheut tetrahydrocannabinol in zijn bloed heeft zitten
        dan een of andere bokito met een te hoog testosterongehalte die zijn alpha gedrag kenbaar wilt maken
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

We kunnen ook alle iele mannetjes op een eiland zetten natuurlijk.

Maarre..ontopic, ik dacht dat het minimaal een week of twee was.
          SmN laat eens wat van je horen, of heb je intussen huisarrest en computerstraf soms ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
            Waarom is het niet zo dat als je een gemiddeld te hoog testosterongehalte hebt dat je ter bescherming wordt genomen voor de samenleving?
            Da's best zeldzaam, meestal is het een compensatiemechanisme dacht ik
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
              Ik heb liever iemand langs me staan die een flinke scheut tetrahydrocannabinol in zijn bloed heeft zitten
              dan een of andere bokito met een te hoog testosterongehalte die zijn alpha gedrag kenbaar wilt maken
              Ik kan me voorstellen wat het CDA er van denkt.

Q: Waarom kunnen we alle testosteron-macho's niet opsluiten?
              A: Je kunt pas iemand opsluiten nadat hij een misdaad begaan heeft.
              Q: Waarom moet je een blower dan wel opsluiten voordat 'ie stoned iemand doodslaat?
              A: Wiet is gewoon troep. Daar moeten we vanaf. Ga maar gewoon aan de alcohol, net als wijzelf.

Comment

Denk ook wel dat als je je gewoon laat 'overhalen om aan een joint te lurken' ze geen THCwaardes gaan vinden die torenhoog zijn,
                als het idd zo is kan dat best een goeie uitleg zijn...
                Ik persoonlijk als ouder kan zo'n verhaal wel verstaan als de test zoiets bevestigd.
                Indien het met werk te maken heeft, je doet in vrije tijd gewoon wat je wil.. al zien veel werkgevers het niet zo ivm verzekeringen
                En ik hoop ook idd wel om het verslag te vernemen

Comment

thc for ever

Comment

Erm hangt ook af van hoevaak je het gebruikt etc.
                    En vooral van je eetwijze,
                    Veel melk drinken bv helpt, ik heb vrienden die naar hier komen voor festivals, ze roken dan heel erg veel die 3 dagen,
                    drinken dan 3-4 dagen enorm veel melk, en raken iedere keer zonder probleem door de testen heen

Comment

Dat moeten wielrenners dan ook maar doen. Als ze toch nog iets onregelmatigs aantreffen dan hebben ze "vervuilde" melk gedronken.

Comment

Bezig...
                      X