Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
NL Coffeeshop
Collapse
X
-
Re: NL Coffeeshop
Wat zit dan precies in die 'voordeelzakjes'? Want als die prijs dan ineens zoveel lager zou liggen dan zal het wel ergens schelen (zal dus hoogstwaarschijnlijk mee gesjoemeld of van lagere kwaliteit zijn). Heb persoonlijk geen ervaring daarmee maar ik ga al heel me leven voor het maximum aan kwaliteit, de prijs zal mij dan ook -meestal althans- worst wezen... Zeker voor wiet kan ik me goed inbeelden dat je liefst gewoon goeie kwaliteit wil, daarvoor moet je dan maar iets meer betalen
Greetzzz
-
Cannab0y
-
Re: NL Coffeeshop
Dat 'lief' vragen zou ik toch maar niet te hard roepen
De meeste shops zijn daar niet zo gretig op, dikwijls afhankelijk van hoe streng de stad of gemeente is, omdat de kans groot is dat ze er problemen mee krijgen of zelfs tot sluiting verplicht kunnen worden.
Ik ken ook wel enkele shops waar ze het bij vaste klanten wel doen, maar zeker niet bij iemand die daar voor het eerst komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door leo28 View Postshop bij ons heeft dat wel 5 gr voor 30 euro sneeuwitje noemen ze die soort
Comment
-
dat is goed geregeld mogen ze in breda ook invoerenVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment