Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat staat er op de planning, en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat staat er op de planning, en waarom?

Korting op 420shop
    Bijna alles wat ik nog heb liggen staat on hold in the cold.

Ik ben meer van de hoofdhigh dan van comateus op de bank hangen. Ik wil de muziek ingetrokken worden, een warme crazy bubbel om me heen waarin ik manisch kan kicken met een bijna permanente glimlach.

Wat ik nog wil zijn de hoofdhigh soorten van CSI Humboldt. Caleb (Nspecta) maakt van alle interessante soorten S1's waardoor hij fenotypen kan isoleren. Ik heb bijna alles op YouTube van hem bekeken, hij is voor mij misschien wel de beste, de Neville van nu. Niet te verwarren met Humboldt die een stand heeft op Spannabis.

Nadeel is dat hij cash only werkt dus hoe krijg je het geld daar? Voordeel is dat hij echt iedereen meer freebies geeft dan de bestelling, echt crazy amounts.
    Hier een voorbeeld van een bestelling bij hem, bovenste rij de bestelling, daaronder de freebies.

image.png

Nog een voorbeeld, de bestelling is de Xmas Bud, al het andere zijn freebies:

image.png

Genoeg te vinden over CSI Humboldt op Reddit, Overgrow en https://thecannacabana.com/forums/th...dations.42691/

De site is ruk
    Explore the premium selection of cannabis seeds at Humboldt CSI. Shop now for high-quality strains and exceptional service.

Hier een oude podcast met hem, maar er is veel meer en recenter spul te vinden.

Verder ben ik benieuwd naar het werk van YoSammy.
    YoSammy is een sativa liefhebber die met cuts van o.a. Neville werkt. Dampkring Genetics en Ace Seeds hebben wat uitgebracht met zijn haze zaden. Dat van Ace Seeds is hier vandaag binnengekomen vanuit Spanje, 3 gratis zaadjes erbij.

https://www.aceseeds.org/en/seeds/c5...ina-feminized/
    image.png

Meer over hem:
    On today's episode we are thrilled to be joined by an industry heavy weight, a connoisseur of sativa smoke, a passionate hash aficionado, genetic preserver and all round awesome guy - Yo Sammy, of the A5 / South Holland crew. Sammy was kind enough to stop by and share some cannabis history involving his work with Nevil's personal cuttings, his experiences with hashish, the importance of genetic preservation, plans for the future and so much more.

Verder heb ik nog de White Widow IBL liggen van Paradise Seeds super cool maar nu ff niet belangrijk.

En nog wat haze zaden waarvan ik niet weet of ik de bron mag vermelden dus dan doen we dat lekker niet.
    Bandaid#7 X C5/5HzC
    MangoHz (IBL)X AG13/Malawi

Wat zijn jullie nog van plan, en waarom?

Ik pas het nog wel aan, sorry voor de links, als je ze post met "Add Link" dan maakt het forum een zootje van de opmaak.
    Last edited by Eclecticon; 6 April 2024, 15:46.
    Baas in eigen brein.

Lekker voorraadje zeg! 😍

Mijn volgende kweekje wordt de Jack Herer f1.
    Waarom deze dame? Ze is een bekend soortje en ze is rapido!
    Binnen 36 tot 42 dagen klaar.
    Ik wil een beetje een voorraadje opbouwen zodat ik in de toekomst wat soortjes kan zetten die wat langer nodig hebben.
    Misschien ook wat meer sativa dominante soortjes.

Ben een zaadje aan het kiemen as we speak. 🌱
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

Comment

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Het jeukt wel omdat ik jaren buiten heb gekweekt maar ik wil het wat discreter aanpakken vandaar de kast. Ik heb nog genoeg stash uit de tuin dus voor dat op is heb ik vast wel een mooie deal gevonden voor een tweede kast. Jawel, ik ga hierna voor de C5 Haze x Kali China of de Mango Haze (IBL) X AG13/Malawi.

• Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Ik zal een oogje voor je openhouden mocht ik ergens het kastje tegenkomen voor een schappelijke prijs. 👀

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Ah top! Ik check zelf iedere dag, komt vanzelf goed.

Oh wauw... wat een selectie.
    Naar het schijnt zijn die CSIHumboldt mannen redelijk excellent.

Die Pakistani Chitral Kush ziet er interessant uit.. T'is wel Kush, maar Chitral is een stad in Pakistan, komt daar dan ook de Citral van? Want dat was Pakistani soort + Superskunk. Maar eentje van die regio dan.
    Maar die zoek ik terug, vroeger was er een Citral die toch enkele jaren te koop was in de shops in Maastricht die was zo zuur en chemisch precies of dikke kater je oogst gemarkeerd had en hoewel het niet appetijtelijk klinkt was ie fantastisch. Die zakjes bleven super lang stinken en als je er andere wiet indeed kreeg die ook wat de citral smaak. Waar is die plant naartoe die die gemaakt heeft..

De planning? Ik had een heel lijstje gepland, maar ik ga alles schrappen kga met regulier zaad beginnen groeien en altijd stekjes bijhouden dat als ik iets geweldig tegen kom ik het kan bijhouden en dupliceren.
    Kga volgend jaar beginnen met gekregen zaad uit India. Zien of daar iets tussenzit, mss kom ik meteen iets fel en rauw tegen.

Hoewel ik nu Cookies aant groeien ben zoek ik eigenlijk naar geuren en smaken van voor heel de Cookies, Cake & Candyshop trend.

Comment

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Ik heb die Pakistani Chitral Kush van Ace Seeds een jaar of tien geleden in de tuin gehad, misschien staat er nog wel een verslag hier. Mooie wiet, bijzondere top bouw.

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Een goeie kush kan ook wel lekker zuur en gassig uitkomen.
      Van Ace wil ik zeker wat reguliere soortjes in huis halen, en Afghan Seed Connection? die goed? want ik merk al met regulier zaad is men collectie drang nog groter, want ik wil zeker een paar leuke bewerkingen paar Dutch classics en iets goed uit Amerika, maar ook nog wat rauwere soortjes of soorten met top structuren die nog niet helemaal naar een all bud structuur gekweekt zijn.
      Maar t'is de bedoeling om net veel minder zaad te gaan gebruiken, hoewel ik groei wel heel graag van zaad, want ik vind in die eerste paar weken kan je zoveel bepalen en kan je nog van de symmetrie gebruik maken.

En vooral op zoek naar extreme smaken.. kwil fenos tegenkomen dak zeg oh shit die!!

Ben eens bij CSI gaan kijken.. best pittig, kzag drie soortjes van ja die.. Dan zat ik al aan de 530$ en dan is het nog niet hier.. En uit Amerika bestellen is nog zo'n ramp hier, gaat altijd via de douane. Soms kan je zelf naar Brussel om het op te halen.
    Kan er geen groepsaankoop gedaan worden.. of is er een shop die gepord kan worden om te importeren?

Comment

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Fenderbender ja 120$ voor 21 zaadjes valt erg mee, dan heb ik ze wel duurder gehad. Het verhaal klinkt goed en als het waar is kan je maar op een manier achter komen! Regulier heb ik ook nog wel Amerikaans zaad liggen, gekregen van een maat uit Maine. Nog niets mee gedaan.

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Caleb is niet duur omdat hij bijna altijd een shitload aan freebies erbij doet. Bij hem moet je op 420 of black friday kopen. Afgelopen 420 was er op ICM een EU group buy.
      Het enige lastige bij hem is geld die kant op krijgen en überhaupt contact krijgen. Maar hij is legit en komt zijn woord altijd na.

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Aha, was ICM?
      Maar wat zeg je in de post hij neemt enkel geld aan? dus als je op afrekenen duwt zijn er geen betalingsopties?

ICmag.
    Hij wil het liefst cash, doet eigenlijk ook niet aan paypal. Ik denk ivm tax.
    Ik weet niet welke opties er zijn, dat kun je zelf binnen een minuut testen.

Gewoon zelf even op zoek gaan. Bijna ieder groot forum heeft bij breeders wel een topic over zijn spul.
    https://thecannacabana.com/forums/index.php?forums/csi-humboldt.85/

https://overgrow.com/t/csi-humboldt-seeds/31224

Last edited by Eclecticon; 2 uur geleden.
    Baas in eigen brein.

Comment

Knippen wegens wit schimmel

Heel klein beetje toprot en echt veel wit schimmelgebeuren. Heb het onlangs nog bij iemand zien langs komen. Kan me echter niet herinneren bij wie.

Hindu Kush van Sensi trouwens. Big Bud van Sensi is de volgende ronde. En daarna ligt er al materiaal van Barney's Farm te wachten. Heb me laten inspireren door Takketoelli
      Had ook nog eens bij Seedstockers gekeken. Ook heel tevreden van. Om een of andere reden voel ik me wel niet direct aangetrokken door al die gekke namen kruisingen van kruisingen. Sour Diesel en Biscotti zal het worden. Maar eerst de Big Bud nog en graag zonder die witte pluis schimmel prul.

20241122_213356.jpg 20241122_213408.jpg

Comment

Bezig...
      X