Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kent er iemand nog...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kent er iemand nog...

Korting op 420shop
    Zo'n oude grow guru, kan me zo videos herinneren in de jaren '90 die rondgingen met zo'n ouwe grow guru met een tulband met hele lange dreads of haar onder, en zo'n lange staf bij zich
    En hij zei zo'n dingen als "Don't bring your worries into the grow room" en hij trok zijn wiet ook omhoog zodat ie stond op een bruggetje van wortels die de grond ingingen.
    Maar ik ben de naam al jaren kwijt, en kwil zien of ik die beelden nog ergens kan vinden, vooral voor de wortels
    Last edited by Fenderbender; 12 uur geleden.

De beschrijving doet vermoeden die ouwe hippie soma
    maar er zullen vast meer van die halvjes rond lopen🙈

Comment

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Haha, effe gaan kijken, die van soma seeds, hmm nee denk het niet, denk dat het echt wel een Afghaan of Pakistaan was die ze hier aan het rondleiden waren.. scherper gezicht.

Jorge Cervantes?
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      Oh is dat die niet met zo'n rasta hoed op? herinner ik me ook nog dat filmpje, in Spanje of waar zat ie, Guerrilla growing.. hoe ie buiten zijn planten irrigeerde met allemaal greppels tussenin de rijen planten te graven en dan een stroompje om te leiden.

• Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Er staat me iets van bij dat hij een rastahoed droeg in een filmpje maar zeker weet ik het niet meer.

• Fenderbender
      Fenderbender commented
      Editing a comment
      maar t'is niet hem, t'is ouder.. t'is ook niet die swami die nu op het internet is, maar t'is wel in die richting, kon mss ook wel met zoiets als naam gaan. En ik weet nog ze lieten dan hun groei zien, en hij zo van je moet die dingen optrekken, en dan begon ie aan de plant te snokken en iedereen natuurlijk in shock.. lachen..maar als je dan zijn planten zag, best wel knap, echt zo archways van wortels kon zo onder plant zien. Kzou het graag nog eens terug zien kans is klein.
Bezig...
X