Ik weet niet meer wie op dit forum de TV-serie "weeds" noemde - maar hij/zij had wel even mogen vermelden dat die serie ZWAAR verslavend is. Het begon allemaal best leuk, met een afleveringetje per dag, maar een week later zit ik ondertussen op vier afleveringen per dag, en nog 6 seizoenen te gaan.
Misschien is cannabis op zichzelf een onschuldig goedje, maar TV-series erover horen toch echt thuis in de opium-wet.
Dat cannabis geen gateway-drug is is dus ook onzin. Het begint met een onschuldig jointje, maar voor je het weet zit je met een zware verslaving aan series en documentaires over het spul.
Waar is het CDA wanneer je hun betutteling nodig hebt!?
Toch een lichtpuntje: Mijn Doctor Who verslaving is opeens als sneeuw voor de zon verdwenen.
Misschien is cannabis op zichzelf een onschuldig goedje, maar TV-series erover horen toch echt thuis in de opium-wet.
Dat cannabis geen gateway-drug is is dus ook onzin. Het begint met een onschuldig jointje, maar voor je het weet zit je met een zware verslaving aan series en documentaires over het spul.
Waar is het CDA wanneer je hun betutteling nodig hebt!?
Toch een lichtpuntje: Mijn Doctor Who verslaving is opeens als sneeuw voor de zon verdwenen.
Comment