Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslaafd, dankzij dit forum.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Verslaafd, dankzij dit forum.

Ik heb de laatste dagen drie, vier afleveringen achter elkaar gezien van weeds en vanmorgen werd ik wakker met een knetterharde muziek in mijn hoofd, little boxes on the hillside,......... ik denk ik had een overdosis,.
    Groet

Comment

weeds is me soms nog wat te burgerlijk eigelijk... maar dat kan wel zijn omdat ik er nog maar een paar afleveringen van gezien eb
      maar ken zo zelf ook een paar vrouwen die zich jonger voordoen of zich jonger willen voelen dan ze zijn door het dealen
      en meestal nog keihard zitten flirten met de jonge stoneheadjes

Comment

Groet

Comment

Weeds is echt vet, wel jammer dat 7de seizoen al weer afgelopen is. Maar Breaking Bad is ook bijna weer klaar en die heb ik netjes opgespaard om in 1 ruk te kunnen kijken.
          Ideal is trouwens ook een geniale serie.

En om nog een top serie aan de lijst toe te voegen voor de beginnende seriejunks: The Wire
          Een van de beste series ooit gemaakt over het leven in Baltimore gezien vanuit verschillende perspectieven: dealers, junks, stick-up men, politie, dokwerkers, politiek, onderwijs en journalistiek.
          Alles komt zo echt over en de characters zijn zo goed uitgewerkt waardoor je er echt ingezogen wordt.

Ook nog maar een Australische topper dan maar om het af te leren? Underbelly
          Serie gebaseerd op waargebeurde evenementen uit de verschillende periodes van de Australische onderwereld. Elk seizoen bestrijkt een periode van zo'n 9 jaar in 13 afleveringen dus de vaart zit er goed in. De verschillende seizoenen zijn niet chronologisch en dat remt de verslavingsdruk enigszins maar zorgt er wel voor dat het niet langdradig is. Zo speelt het 4de seizoen zich bijvoorbeeld af tussen 1927 en 1936.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

Comment

geloof ik raak aan dit topic verslaaft!

Comment

mooie tips cleargreen!!

totally off topic:
              Kan ik een JD sticker krijgen? Ik reed daarstraks door de montystraat ... kadotje van mij voor monty... fotootje van het straatnaambordje met JD sticker erbij

Comment

heb nog een oldskool serie gevonden...
                shouf shouf :-p

Comment

Bezig...
                X