Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Daar komt de goede nazomer dan.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Daar komt de goede nazomer dan.

Korting op 420shop

De buitenkwekers kunnen dus stoppen met klagen en mogen nog heel wat verwachten als dit inderdaad waar is.
    Het zou dan alsnog een perfecte zomer worden voor kwekers, aangezien de komende 2 maanden het belangrijkste zijn.
    Ik heb nog een paar santa maria's staan op mijn achterplaatsje, die mogen volgende week dus het dak op.

Re: Daar komt de goede nazomer dan.

ik hoop het van harte, m'n meest recente poging om kweekresultaat te verzekeren werd namelijk wederom met demonisch gelach van de hand gewezen. Ik zag het al helemaal voor me : "de Nationale Nederlanden Kweekgarant polis", die uitkeert bij ongelukjes als water/hagel/stormschade en natuurlijk ongewenst bezoek van de politie.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Als dat kon waar zijn...heb dit jaar al 3 oogsten AF's gehad en bijna allemaal met toprot, zowel buiten als in de serre
      Hopelijk kunnen de gewone dames van wat zon genieten

Grtz

Comment

Dus wij moeten ons nog geen zorgen maken dat mijn plant wel super hoog is maar enkel de begin fase aangeeft van bloei? Ze staat super breed en echt goed (ze heeft wel keiveel water nodig) maar ze blijft voor het moment alleen maar groeien

Comment

dat wordt dan n mooi groen bosje in oktober...../................

sigpic

Comment

Het is tot op heden diep triest gesteld met het weer en de resultaten.
            Maar we geven niet op.
            Heb nu 4 black whidow en 1 white whidow buiten staan en voor zover de voorbloei aantoont allemaal lekker wijven!
            Als nu de zon zich een beetje vaker laat zien heb ik nog een leuk resultaat, vorig jaar was het helemaal niks helaas.

Comment

heb inmiddels twee oogstjes gedraaid : beide autoflowers, 1 set guerilla en 1 set balkonkweek. Beide hebben optimaal geprofiteerd van het warme begin van de zomer.
              er komt nog een guerilla ronde (PP, ontzettende jetsers zijn het aan het worden), en de 2e run (eigenlijk de derde omdat de eerste integraal de vuilnisbak in kon agv nog onopgehelderde mediumproblemen) balkonkweek zal een deze dagen haar ware aard -lees: geslacht- laten zien.

Ik ben intens blij met die AF-jes : niet alleen vallen ze binnen m'n smaakwensen, ze zijn snel en compact en kunnen zo een anders mager seizoen flink verbeteren.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Sunshine!

Comment

Last edited by monty; 2 October 2011, 16:05.

Comment

Er lijkt een mooie periode aan te komen welke we verdiend hebben
                    Slechte zomer inderdaad, maar teleurgesteld... nee, nog niet!!

Comment

fijn is dat : krijgen we mooi weer, zijn m'n AF-jes rijp!

Comment

de toprot zit al in men mooiste plant.. dankjewel kutweer

Comment

Ja, gisteren ondekte ik ook al 2 kleine plekjes toprot. Ik ga nu spuiten met teldor van bayer om te proberen de boel onder controlle te houden.

Comment

ik pleur em na deze week gewoon nog een weekje binnen

Comment

Bezig...
                            X