Hallo ik heb dringend hulp nodig, ik heb gisteren een joint gerookt en vandaag zou ik moeten urinetest moeten doen (in verband met school).Als ik smoor is het maar 1 joint en het is maar om de twee weken. Er zat echt ook niet zoveel wiet in. Is het mogelijk dat ze het zien in mijn urine?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HELP urinetest
Collapse
X
-
Re: HELP urinetest
Doorgaans is de THC na twee uur uit je bloed en na 24 uur uit je urine. Echter er lost ook THC op in je lichaamsvetten. Deze opgeloste THC komt dan weer langzaam vrij in je bloedbaan en urine en is dan wel meetbaar aanwezig in je urine. Afhankelijk van de duur en intensiviteit van je gebruik is dit na je laatste joint nog weken aantoonbaar. Bij langdurig intensief gebruik tot wel 3 maanden.
Met de gebruikelijke tests kan 0,5 nanogram per milliliter (ng/ml) THC en 0,5 ng/ml van zijn bestanddeel THC-COOH gedetecteerd worden in het bloed. De tijd die nodig is om onder de detectiegrens te komen na consumptie varieert heel erg, zelfs al werd dezelfde hoeveelheid THC opgenomen.
Na het roken van een laaggedoseerde cannabissigaret (ongeveer 16 mg THC) werd de detectiegrens na gemiddeld 7,2 uren bereikt (tussen 3 tot 12 uren), en na een hooggedoseerde sigaret (ongeveer 34 mg THC) werd de grens van 0,5 ng/ml THC in het bloed binnen gemiddeld 12,5 uur bereikt (tussen 6 en 27 uren). Het bestanddeel THC-COOH was voor veel langere tijd detecteerbaar, gemiddeld drie dagen (tussen 2 en 7 dagen) na de lage dosis en gemiddeld 6,3 dagen (tussen 3 en 7 dagen) na het roken van de hooggedoseerde sigaret.
De halveringstijd van de concentratie aan THC-bestanddelen in het bloed is groter dan de halveringstijd van THC zelf. THC-COOH kan bij regelmatig gebruik enkele weken in het bloed aanwijsbaar blijven.
Naar: Grotenhermen F. Pharmacokinetics and pharmacodynamics of cannabinoids. Clin Pharmacokin 2002, in druk.
Ellis en collega's Ellis GM Jr Mann MA Judson BA Schramm NT Tashchian A. Excretion patterns of cannabinoid metabolites after last use in a group of chronic users. Clin Pharmacol Ther 1985;38(5):572-578.
Rolf Aderjahn
Excretion of THC and its metabolites in chronic users can be found in the range of 4-6 weeks. In the literature a 10 year long intensive cannabis use was reported to result in detection of use after 77 days with common tests. With single or occasional use excretion in urine is rarely short (some hours), usually is lasts for 3-5 days.
Coleman en Baselt Coleman DE Baselt RC. Efficacy of two commercial products for altering urine drug test results. J Toxicol Clin Toxicol (1997) 35(6):637-642.
Last edited by monty; 14 September 2011, 14:15.
Comment
-
Thanx, dit is nl een 18+ forum
Hoe snel het te zien is in je urine durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ga er maar vanuit dat als je geblowt hebt dat dat zichtbaar is. Dus iemand anders laten pissen voor jeSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Het gebruik van cannabis of THC kan in bloed, urine of andere lichaamsvochten enkel gedetecteerd worden door middel van specifiek onderzoek naar THC of zijn metabolieten. Het zoeken naar THC of zijn metabolieten is geen routine onderdeel van bloed- of urinetests die in de medische praktijk of in een hospitaal toegepast worden.
Comment
-
ja hoor, dat is misschien mogelijk. Maar daar ben je denk ik niet mee geholpen... als je inderdaad erg weinig gerookt hebt zou je het er misschien op kunnen gooien dat je in een omgeving bent geweest waar anderen rookten (hoe onwaarschijnlijk dat ook klinkt). Er zijn geen quick fixes beschikbaar die je eigen urine plotseling en totaal ontdoen van sporen van drugsgebruik als je die drugs wel tot je hebt genomen. Hooguit verdunnen, dus maximaal waterdrinken.
Hard maar waar : als je je billen brandt zal je op de blaren moeten zitten.
Monty : in de medische praktijk idd niet, maar is dat bij justitie inmiddels niet anders ?Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Justitie test er idd gericht op (bijv. in BE de speekseltesten bij automobilisten). Ze gebruiken dan een specifieke test die de aanwezigheid van thc en de afbraakproducten hiervan kan detecteren. Bij een algemene urine test (medisch) word er zoals vermeld niet op de aanwezigheid van deze stoffen getest. Ik weet niet wat voor urine test hij moet doen en met welk doel. Als je bijvoorbeeld beroepsmilitair wil worden word er wel degelijk gericht getest. In afkickprogramma's onder tbs ook of na verlof bij terugkeer in het huis van bewaring. Maar een algehele urinetest Voorgeschreven door je huisarts zullen ze er niet naar opzoek gaan.
Comment
-
Als je wilt cheaten ( always risky, be sure you wan't to risk it ) op urine test neem volgende stappen:
* Propere urine in condoom doen( drug free )
* Bind de condoom vast tegen je lichaam in de kruis zone ( dit zorgt ervoor dat de urine warm houd, koude urine valt direct op bij de dokter hehe )
* Als je in het potje moet gaan haal je de condoom boven uit je gulp en scheur met je nagels een klein gaatje. Knijpen maar en je hoort een gezonde straal het potje inschieten hehe :p
Risky but works als je onopvallend kan handelen!!
Peace!Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
A friend with Weed is a friend Indeed
Comment
-
die meegenomen urine doet me denken aan een naar het schijnt echt gebeurd verhaal van een wielrenner die zoiets flikte. Er werd geen doping geconstateerd maar wel dat hij zwanger wasSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment