Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Occupy together.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Occupy together.

Ben blij met alle reacties, bewijst voor mij dat dit echt leeft en dat ik niet gewoon para ben geworden door een duivels plantje.
    Voor iedereen die deze actie in hart steunt maar niet aanwezig kan of wil zijn, verspreid de boodschap als de pest. Bewustwording is de eerste stap.

Comment

haha ik voel me ook al jaren een buitenbeentje vd maatschappij joh
      pas er gwn niet in en vraag me ook al lang af of het de maatschappij of ik is dat ni goed bezig is, ben ook blij dat nu es duidelijk wordt wie of wat er fout gaat...
      maar dat is nog maar stap 1, welke hinder ondervindt de NL overheid nu van 1 namiddagje pleinbezetting?
      pas op ik steun het idee met in men achterhoofd "het moet ergens beginnen" maar ze gaan gwn van achter hun ruitje staan lachen met het gepeupel dat denkt iets te kunnen veranderen (in hun ogen dan)
      maar zoals al gezegd wij zijn met miljoenen, zij met een paar honderd...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrisianSmoke View Post
        "ik niet gewoon para ben geworden door een duivels plantje"
        Dont worry be happy! Ligt niet aan jou hehe
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

@eefenkevin, ik ga er vanuit dat ik daar blijf tot ik daar weggedreven wordt. Of het nu een middag is of de hele winter.
          Ben druk bezig een tentje te regelen ( voor mezelf voor de verandering) en ander voorzieningen. Als er forum bezoekers in A.dam wonen die hulp kunnen bieden is dat zeker welkom.
          Ben er klaar mee dat de staats-t.v. mij neer moet zetten als crimineel, junk, onrendabel, en mensen vanuit ivoren torens regels bedenken die niets dan narigheid geven voor 99% en veel winst voor 1%.
          Heb zelf vanaf mijn 16e als kelner gewerkt in grote hotels in nederland en switserland, heb met eigen ogen gezien wat een gespuis het is. Stiekeme smerige achterbakse goorlappen die ons gaan vertellen dat we immoreel zijn.
          Ik heb et gehad, c'est ca!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
            ik heb al 2 jaar geen belastingsbrief teruggestuurd en ben aan het zoeken om in contact te komen met van rossem ivm zen nieuwe partij
            vlaanderen moet zich afscheuren (liefst zonder WVL die staan te ver achter) eventueel kan daar een stuk NL bij
            zeveraars buiten en max leeftijd voor ministers 45 jaar en klaar
            Effectief de verkozenen volgens aantal voorkeursstemmen laten regeren ipv stemmen per partij en dan een of andere droge kloot te krijgen terwijl je enkel voor jonge mensen stemdde...
            FUCK DIT EN FUCK DAT...
            Wij leven in een mierenhoop maatschappij genaamd...
            Ik snap echt niets van je reacties: op 24-07-2011 zeg je dat je wacht op een "terugtrek belastingen" en met die "terugtrek" je ledproject te gaan financieren. Nu zeg je ineens geen belastingbrief meer te retourneren. Als geen aangifte doet, dan hoef je ook niet te rekenen op een "terugtrek".

Comment

jawel hoor extreme in belgie wel (heb em ondertussen al gekregen en overeengekomen met angelofog dak zijn LEDlamp overneem)
              ik vul em gewoon niet in omdat ik als burger al genoeg verplichtingen heb en ze in de wetstraat geen enkele verplichting nakomen...
              Overigens heb ik zoals 1/4 van alle vlamingen op een partij gestemt die nu in de oppositie geduwt wordt... blijkbaar heb ik noch de andere burgers geen stem en niets te zeggen.. waarom zou ik iets over me belastingen te zegge moeten hebben?
              ik heb gelukkig geen grote aftrekposten dus kan me dit voorlopig nog veroorloven...

Comment

Wat is er nu zo verkeerd aan de Franse taal en de daarmee samenhangende cultuur? Met groot genoegen heb ik de schrifturen gelezen van Montesquieu, Voltaire, Sartre, Lyotard en vele andere Franse filosofen/schrijvers. Overigens heeft ook de Vlaamse literatuur mijn belangstelling: de werken van Marnix Gijsen, Ernest Claes, Hugo Claus, Willem Enschot, Hubert Lampo en vele andere staan in mijn boekenkast.

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Hoe kan je zoiets een democratie noemen?
                    en het is niet zozeer de taal maar het economische aspect, laat die mensen nu gwn net een andere taal spreken

Comment

De samenleving is nu eenmaal ingewikkeld en gelukkig competitief. Alleen, niet een ieder is in staat om zich in een competitieve cultuur staande te houden. Vandaar dat de staat de "plichten" van de burger reguleert. Voor de rechten is dat niet nodig, want die kennen de burgers echt wel. Een geordende samenleving bestaat nu eenmaal uit rechten en plichten van burgers en overheid. Als de overheid te veel plichten overlaat aan de burgers dan rijdt het karretje gewoon in de poep. Een eenvoudig voorbeeld: de Nederlandse burger moest bewust worden van de kosten van de gezondheidszorg. In plaats van de op het loon ingehouden premie ziekenfondswet zouden de burgers uit eigen zak de nominale premie gaan betalen. Daartoe is het nettoloon verhoogd. Gevolg: 300.000 verzekerden hebben een betalingsachterstand van 6 maanden of meer. En dat hoeft geen verbazing te wekken: als je netto meer in handen krijgt dan heb je ook meer keuze. Het is alleszins begrijpelijk dat je de prioriteiten legt bij de aankoop van een verjaardagscadeau voor je kinderen in plaats van je geld uitgeven aan zo'n anonieme instantie als een zorgverzekeraar.

Comment

en een select groepje kan die competetiviteit van de samenleving misbruiken voor eigen doelen. Geef het volk het idee dat er wat te kiezen valt, maar wordt zelf beter van alle opties.
                        Ik ben geen tegenstander van competetiviteit maar ben me wel bewust van de uitwassen ervan. We moeten groeien qua consumptie terwijl dat realistisch gezien niet meer kan. Produkten hebben een alsmaar teruglopende lifespan, producenten worden door grootgrutters in bedwang gehouden vanwege winstmarges, niet vanwege kwaliteit. Dat laatste is namelijk de dupe van teveel aan competitie. Kwaliteit van leven wel te verstaan.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Last edited by Xtreme; 10 October 2011, 16:28.

Comment

ik zou ni wete wie er voor zo'n gegronde en gestaafde mening een bad rating zou durven geven...
                            en mss hebben die mensen met een achterstand gewoon niet het geld om uberhaupt kado's of zorgverzekeringen te betalen...
                            onze overheid houd in afrika iets veel ergers intact, we geven ze daar net genoeg eten en water dat ze zich kunnen voortplanten en voor meer zorgbehoevende zorgen...
                            Ik gun die mensen aldaar het leven echt wel maar om je eigen landgenoten buiten te laten slapen bij vriestemperaturen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                              zolang er maar geen nageslacht op de wereld wordt gezet.
                              en dus worden de posities opgevuld door anderen, genoeg plekken waar babys hot zijn (eum...7miljard innmiddels?)

ben een groot voorstander van de darwin-awards :
                              In the spirit of Charles Darwin, the Darwin Awards commemorate individuals who protect our gene pool by making the ultimate sacrifice of their own lives. Darwin Award winners eliminate themselves in an extraordinarily idiotic manner, thereby improving our species' chances of long-term survival.

Comment

@ wie zich aangesproken voelt:

Je zienswijze doet me denken aan een Arisch ras.....welke ook door hoogmoed ten val is gekomen.

Comment

Bezig...
                                X