Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Occupy together.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Occupy together.

yupz vale maar bekijk het es van de positieve kant...
    een kind dat je altijd alles op de schoot brengt leert ook niets zelf...
    ipv tonnen eten naar daar te sturen dat dan toch wordt verkocht door de burgemeester aan de rijksten vd stad leer je de mensen beter hoe ze zelf eten moete verbouwen, en hoe ze aan anticonceptie moeten doen, en de basiszorgen bij ongevallen ed...
    Nu voeden we ze en wachten we gestaag tot ze er allemaal het loodje bijleggen door aids...
    dus maw hetzelfde als wat ik iets groffer uitdrukte maar dan op een termijn van enkele generatie waarbij ze zolang toch nog honger hebben...
    ik ben voorstander van multiculturele samenlevingen en 'buitelanderswijken' in elke stad (niet als een soort ghetto maar eerder iets als chinatown in LA) maar niet van voor de schijn de begroting nog wat harder verzieken omdat je dan tegen de kiezer kan zeggen dat je afrika helpt..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
      @ wie zich aangesproken voelt:

Je zienswijze doet me denken aan een Arisch ras.....welke ook door hoogmoed ten val is gekomen.
      Everybody is entitled to their opinion... maar deze reactie van jou, was niet mijn bedoeling kevin

Wil er wel ff op reageren...fair is fair!
      Maar qua iets geven of iets leren geef ik je gelijk. Met wat we nu doen bereik je niks, noppes, nada! En maar op de borst kloppen van:Kijk eens wat wij gedaan hebben....

Comment

mja ik wou het gewoon kort houden in de veronderstelling dat men na 60 jaar die negatieve dingen wel vergeten zou zijn

Comment

Het doel van de demonstratie is om iedereen zich er juist bewust van te maken dat ze deel uitmaken van de meerderheid. In welke vorm dan ook. Politieke voorkeur of geloofsovertuiging zijn maar betrekkelijk als je niet meer in je leven kan voorzien. Wanneer dan ook nog de mensen die voor jou horen te werken, onbetrouwbaar zijn en de zakken vullen van de minderheid.
          Gooi alle vooroordelen die je hebt tegenover anderen voor 1 keer overboord, laat niet langer toe dat we verdeeld worden.
          Devide et imperum - verdeel en heers is een aloude techniek die al eeuwen door machthebbers met succes wordt toegepast. Gebruik je inzicht en kijk hier doorheen, juist wij ( met onze veruimde geest) zouden hier massaal gehoor aan moeten geven om zo de ruimte te krijgen die wij zo graag zouden willen.
          Er zijn betogingen in Den Haag en Amsterdam, iedereen is welkom want dit gaat iedereen aan.

Comment

De overwinaar verteld de geschiedenis, dus ik neem alles met een koreltje zout.

(http://www.youtube.com/watch?v=NX_UK...feature=relmfu)

Grtz.

Comment

heeft die man ooit al van aircogas gehoord? vrij ontplofbaar...
              een airco van zo'n groot gebouw zal wel met een gastank op verschillende nivo's werken, ...
              zo zijn er nog een hoop andere verklaringen mogelijk..
              Het zou gerust kunnen wat hij zegt maar dit lijkt me dan weer op opstoking aan de andere kant
              en idd frisian.. u said it

Comment

Laten we niet te diep in 9/11 of soortgelijke discussie's afdwalen. Beter verspreidt de boodschap via alle kanalen die je kent.
                Plak posters, afiches en stickers. Spuit graffiti of doe t met stoepkrijt. Zeg t tegen je vriendin, kinderen, buren, kassajuffrouw en die rare stinkende punker in de bus.

Als je doet wat je altijd gedaan hebt, zul je krijgen wat je altijd gekregen hebt.
                I AM 99%, who are you?
                I am responsible for what I am saying, not for what you are understanding.

Comment

Op dit forum 1 %, landelijk 10 %. Nadenkertje!

Comment

Misschien is het mogelijk om iedereen van dit forum die meedoet met deze actie bijelkaar te krijgen zaterdag?
                    Voor zover ik het nu gepland heb ben ik op het beursplein vanaf 12:00.
                    Misschien zelfs een jd camping?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                      @ wie zich aangesproken voelt:

Je zienswijze doet me denken aan een Arisch ras.....welke ook door hoogmoed ten val is gekomen.
                      Het is geen kwestie van hoogmoed Vale, maar veeleer een keuze maken of kunnen maken. Een atletische, representatieve man met een goede opleiding is voor zijn partnerkeuze niet aangewezen op een poetsvrouw, hoe waardevol de bijdrage aan het maatschappelijk productieproces ook moge zijn van de dame in kwestie. Vale, je hebt net als ik op school gezeten: bij de gymnastiek werden ook keuzen gemaakt. De Alpha-mannetjes mochten de teams samenstellen. Degenen, die het minst presteerden kwamen als laatste aan bod. En was dat anders in het fietsenhok? De meest representatieve jongens en meisjes deden daar hun "ding" en de lieden die niet voldeden aan de daartoe gestelde criteria vielen buiten de boot. De maatschappij is nu eenmaal hard, elke man of vrouw zal wellicht een partner met de uitstraling van een filmster verkiezen. Alleen, we zullen in voorkomende gevallen met iets minder genoegen moeten nemen.

Comment

Citaat:

.......De maatschappij werd gezien als een lichaam dat moest ontdaan worden van alle mogelijke parasieten en vreemde organismen. Deskundigen onderzochten onder andere misdadigers, gehandicapten, zieken, de zogenaamde asocialen, en kwamen tot de vaststelling dat zij leden aan erfelijke aandoeningen. Omdat dit soort mensen teveel geld kostte aan de maatschappij, moesten maatregelen genomen worden om te voorkomen dat zij hun slechte genen konden doorgeven......

Dit hebben we al een keer gehad........

Comment

Waarom vindt er wel selectie m.b.t de voortplanting plaats bij dieren (koeien op hun melkgift of vleeskwaliteit) en niet bij mensen? Een koe die tegenvalt kan altijd geslacht worden. Een mens die zich niet staande kan houden levert de maatschappij 70 jaar of langer kosten op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                            ik heb al 2 jaar geen belastingsbrief teruggestuurd en ben aan het zoeken om in contact te komen met van rossem ivm zen nieuwe partij
                            vlaanderen moet zich afscheuren (liefst zonder WVL die staan te ver achter) eventueel kan daar een stuk NL bij
                            zeveraars buiten en max leeftijd voor ministers 45 jaar en klaar
                            Effectief de verkozenen volgens aantal voorkeursstemmen laten regeren ipv stemmen per partij en dan een of andere droge kloot te krijgen terwijl je enkel voor jonge mensen stemdde...
                            FUCK DIT EN FUCK DAT...
                            Wij leven in een mierenhoop maatschappij genaamd...
                            Is goed zeer goed zelfs dat je liever wvl er niet bij hebt. Volgens mij heb jij van economie en de Vlaamse geschiedenis niet veel kaas gegeten? In Kortijk zijn destijds velen doodgevallen om ONS Vlaanderland uit de fransen hun handen te houden.
                            Limburg, Antwerpen, behoorde toen bij het Heilig roomse rijk.

klean.be is beschikbaar voor de verkoop, vraag vandaag een vrijblijvende prijsopgave aan.Vul het onderstaande formulier in en ontvang een gratis prijsopgave.

vlaanderen1300.gif

Grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                              Waarom vindt er wel selectie m.b.t de voortplanting plaats bij dieren (koeien op hun melkgift of vleeskwaliteit) en niet bij mensen? Een koe die tegenvalt kan altijd geslacht worden. Een mens die zich niet staande kan houden levert de maatschappij 70 jaar of langer kosten op.

Comment

Vale, ik ben zeker geen voorstander van "ausradieren". Mensen met een beperking die zorg nodig hebben moeten dat krijgen en wel in de hoogst mogelijke kwaliteit. Die mensen zijn nu eenmaal ter wereld gekomen en beschaafde samenleving dient dan aan de zorgvraag invulling te geven. Echter met de kennis van de medische wetenschap kan (gedeeltelijk) worden voorkomen dat er mensen met beperkingen worden geboren. Bij beide zwangerschappen van mijn vrouw is er een vruchtwaterpunctie verricht, hoewel daartoe geen directe medische noodzaak was, gewoon omdat we zekerheid vooraf wilden. Dat is geen pleidooi dat een ieder dat zou moeten doen: het is slechts een door ons gemaakte keuze.

Comment

Bezig...
                                X