Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Occupy together.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Occupy together.

Quote:

Aanhangers van CDA en VVD zijn beduidend minder positief. De beweging laat 2 op de 10 Nederlanders koud. Een op de 10 is echt negatief, waarbij aanhangers van het CDA er duidelijk uitspringen: ruim 30 procent is tegen Occupy...

Hele artikel: Hoe dieper de crisis...

Comment

Hey mensen, even een update.
      Woon sinds zaterdag op het beursplein en moet zeggen dat het beter is dan ik dacht. Er is zoveel eten dat we in staat zijn een deel van de daklozen bevolking onderdak en voeding te bieden.
      Inwoners van Amsterdam overladen ons met donatie's en schenkingen in de vorm van eten, dekens, water etc.
      Iedereen die aanwezig is (bivakerend of slechts op bezoek) is in een geweldige stemming die niet door het weer verwoest kan worden.
      Elke ochtend om 9 uur wordt er uitbundig geklapt voor de beurshandelaren die naar hun werk gaan. Ik ben trots, ontroerd en buitenzinnig enthousiast dat ik bij dit geweldige gebeuren aanwezig kan en mag zijn.
      Met pijn in mijn hart ben ik vanmiddag naar huis gegaan voor droge kleren, dit betekende een treinreis van 2.5 uur.
      Ik wil iedereen vragen om vooral youtube, twitter, facebook en alle andere social en internet media te volgen om een beeld te krijgen van wat er gaande is.
      Er wordt intens genoten van ons aller lieve plantje en ik raad iedereen aan om langs te komen of aan te sluiten.
      Ik vertrek morgen weer naar Amsterdam met verse groente en droge en schone kleren, ervanuitgaande daar nog weken te blijven.

De revolutie is begonnen we moeten het alleen nog aan iedereen vertellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
        Waarom vindt er wel selectie m.b.t de voortplanting plaats bij dieren (koeien op hun melkgift of vleeskwaliteit) en niet bij mensen? Een koe die tegenvalt kan altijd geslacht worden. Een mens die zich niet staande kan houden levert de maatschappij 70 jaar of langer kosten op.
        In de natuur worden dieren die ziek zijn op een of andere manier vanzelf uit hun ' maatschappij ' verworpen. de dieren met een of andere fysieke tekortkoming kunnen zich vaak niet voort planten. deze natuurlijke selectie zorgt ervoor dat de kwaliteit van het ras niet minder word. Dit is natuurlijk niet alleen met voortplanten zo maar ook met ziekten. mensen zijn over het algemeen lang niet zo koelbloedig als dat de mens vaak word afgeschilderd. mensen wie ziek zijn krijgen medicijnen zodat ze kunnen functioneren. ergens hebben mensen een sympathie voor anderen. zij laten hun medemens niet in de steek. Dit komt waarschijnlijk door het actief denken. ergens ben dus ook jij bereid om voor die mensen met tekortkomingen geld te betalen, anders had je dat simpelweg niet gedaan.

Mensen met een beperking die zorg nodig hebben moeten dat krijgen en wel in de hoogst mogelijke kwaliteit. Die mensen zijn nu eenmaal ter wereld gekomen en beschaafde samenleving dient dan aan de zorgvraag invulling te geven. Echter met de kennis van de medische wetenschap kan (gedeeltelijk) worden voorkomen dat er mensen met beperkingen worden geboren.

Comment

Hey mensen, nog een update na ruim 3 weken occupy.
          Heb 2 weken gebivakeerd op Beursplein, daarna verder gegaan met museumplein.
          Op youtube kun je zien hoe ik gisteren door de politie daar wordt verwijdert. Ben de eerste occupy arrestant van nederland .
          Nu thuis om wat uit te rusten en weer beetje menselijk te worden. Werkt behoorlijk slopend om wekenlang 3 uurtjes per nacht te slapen in een koude tent in hartje amststerdam. Wel een geweldig gevoel om het duurste stukje gras van amsterdam te bezetten met uitzicht op: Concert gebouw, stedelijk- van gogh en rijks museum, Russische handelsambassade, Van Lanschot bank, Amerikaanse consulaat en de Friesland bank
          Waren 10 geweldige dagen daar.

Comment

Heb je dan geen werk? Je hebt 14 dagen gebivakkeerd en dus niks uitgevoerd. En thans moet je gaan uitrusten van het niks doen! Een formidabele prestatie! Voor mij ben je een loser: geef me maar een "bad rating". Ik zal dat als compliment beschouwen!

Comment

@Xtreme: Denk maar niet dat u bij de 1% hoort, die jonge staat er voor de toekomst van uw kinderen!!!!

P.s.: Je bent nooit te oud om naief te wezen.

Grtz

Comment

Last edited by Xtreme; 9 November 2011, 08:59.

Comment

Correct my if i'm wrong, voor een accountant/boekhouder heb wijning kaas gegeten van hoe de finiancieele sector echt werk.

Zou is wat op youtube kijken van Max Keizer, gaat er een wereld voor uw open.

Zelf heb ik geen kinderen, dus Frieslandsmoke kan hier niet voor opkomen.

p.s.: Was je blij toen Zwitserland hun munt devaluweerde, daar had je toch wat van....

Comment

Naast mijn "bescheiden" positie had ik voordien een veelvoud daarvan "ongedekt" verkocht, met als margine (zekerheid dus) mijn aangehouden saldo! Dus het verlies op de "kijk- en grijpvoorraad" werd meer dan goedgemaakt door mijn "short-posities" te laten afkopen. Maar nu spreken toch echt over "boodschappengeld". Waar ik overigens niet blij om was dat de devaluatie beperkt bleef! Klote dat deze munteenheid krachtens het BrettonWoods-verdrag gekoppeld is aan de dollar.

Comment

Klote dat de Dollar gebazeerd is op een piramide constructie.

Comment

Topic is doodgediscussieerd, nog maar een filmpje er tegen aan gooien dan

Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Ik blijf erbij dat het idee vooral gebaseerd lijkt op jaloezie van een klein groepje mensen.

Als ik de verzameling zwervers in Amsterdam zie, dan kan ik moeilijk geloven dat er daar serieus over nagedacht wordt.
                          Die zijn gewoon blij dat ze een mooi slaapplekkie hebben nu, waar ze de hele dag ongestoord kunnen blowen en drinken.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Last edited by Xtreme; 13 December 2011, 12:25.

Comment

Ghehehe..

Penningmeester Occupy Dordrecht is er met de kas vandoor.
                              De penningmeester van Occupy Dordrecht is meer op geld belust dan de, door de Occupy-beweging gehate bankiers.
                              Michael - zo heet de penningmeester van Occupy Dordrecht - is er namelijk vandoor gegaan.
                              Nu is dat op zichzelf natuurlijk geen probleem. Soms houden betogers er immers mee op.

In dit geval is er echter iets serieus aan de hand: Michael heeft de kas van Occupy Dordrect namelijk gewoon met zich meegenomen.

Meer bij de bron.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Als Michael met het geld van 99 van de 100 donateurs aan de haal is gegaan, dan behoort hij dus tot die verfoeide 1 % allerrijksten, die stelen van de allerarmsten. Overigens weinig verheffend als je het verslag van de vergadering leest: slechts 6 personen woonden de vergadering bij. Het maatschappelijke engagement is kennelijk niet erg hoog.
                                Last edited by Xtreme; 13 December 2011, 13:19.

Comment

Bezig...
                                X