Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mis jij iets op dit forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mis jij iets op dit forum

Tsjee, een zin met een hoofdletter, komma en punten... mmmm

"De hoofdletter vroeg aan de kleine lettertjes :"wat zullen we eten vandaag?"; waarop de kleine lettertjes -in koor- schreeuwden :"wij willen puntenpap! wij willen puntenpap! En als toetje een komma ja!".

zeg nou zelf, dat gaat toch meteen helemaal nergens meer over ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

lol @ moreweed

Comment

................
        Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:55.

Comment

of een speciale tettenwet
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

..................
            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:55.

Comment

tsjee een zin met een hoofdletter komma en punten mmmm de hoofdletter vroeg aan de kleine lettertjes wat zullen we eten vandaag waarop de kleine lettertjes in koor schreeuwden wij willen puntenpap wij willen puntenpap En als toetje een komma ja zeg nou zelf dat gaat toch meteen helemaal nergens meer over

Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
              Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

---------- Post added at 14:45 ---------- Previous post was at 14:44 ----------

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                Meer tetten, minder wetten
                Daar is niet veel meer aan toe te voegen, de man heeft een punt !

Comment

Een topic voor low budget growers misschien?
                  en misschien een topic waar elke wiet soort staat ( die bestaat al) maar waar dan ook bij staat, welke smaak hij heeft, hoe het planten was, etc dat je gewoon een wietsoort hier op jd in typt en dat je daar allemaal informatie over vind, want ik vind het nu persoonlijk best moeilijk zoeken.
                  En ik ben het er helemaal mee eens geen nieuwe leden af te snaauwen, " domme vragen bestaan niet "

---------- Post added at 14:05 ---------- Previous post was at 13:59 ----------

Ohhh misschien heb ik nog een leuk ideetje, als bevoorbeeld iemand een vraag stelt in zijn topic, en iemand geeft daarop antwoord, dan kan de gene die de vraag stelde, het antwoord beoordelen met een cijfer, en dan is er bijvoorbeeld elke maand een prijsuitrijking voor de gene met de meeste punten, dus dan heb je niet meer dat mensen nieuwenlingen afsnaauwen maar juist proberen zo goed mogelijk antwoord te geven. Snap je het? ik weet niet of je er iets mee kan, maar wie weet helpt het
                  Nou smoke ze!

Comment

Weedoholic

Taal fouten daar scoor ik toch de meeste punten in das wel een feit.
                    en geloof me ik zelf vind het 100 keer erger dan de personen die over mijn fouten heen vallen
                    Erger nog ik schaam me dood als mensen mij er op aan spreken.
                    Ik heb ADHD da willen zeggen dat het in mijn hooft allemaal anders werkt en gaat. Ik heb dus
                    dyslxie
                    En het ergste van alles is ik kan er niks aan doen....
                    Aangezien dit een forum is voor Hobby kwekers en Medicinaal kwekers zal je hier met sommige dingen moeten leren leven.
                    Dat moet ik ook.
                    Bij deze solly voor al mijn taal fouten maar op het moment dat JIJ er een probleem met heb dan is dat jou probleem en niet meer dat
                    van mij.

Laat dit duidelijk zijn en bij deze ik ben niet de enige op dit forum met dit probleem
                    God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WeedoHolic View Post
                      Wat ik mis en waar ik me soms ook behoorlijk aan kan storen zijn schrijfregels, of beter gezegd het gebrek d'r aan.
                      Je hoeft niet foutloos te schrijven imo, zoals is het nou met 'd' of met 'dt'....
                      Maar probeer iig op z'n minst berichten te posten die beginnen met hoofdletters, eindigen met punten en hier en daar een komma.
                      Zo word het allemaal beter leesbaar zodat anderen je eerder zouden kunnen helpen!
                      'T maakt niet uit dat je mijn post niet goed hebt gelezen, kan met je dyslexi te maken hebben. Ja ken d'r meer, bij mij op school o.a.
                      Excuses voor mijn offensieve taalgebruik, en sterkte.
                      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Zal ik er dan maar een punt achter zetten of liever met Hoofd letter dan maar.
                        Punt coma spatie das toch allemaal zelfde ?
                        Ik snap dat ook niet zitten zoveel toetsen op mijn bord ,en ik gebruik maar de helft,
                        God was never on your side..

Comment

Bezig...
                        X