Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

en dat smeer je ook niet op droge schilferige huid, maar dient conform regelement ingelevert te worden bij de vrouw van de predikant

dingdong
    "jaaa?"
    "mmm mmmm mmmm mmm"
    "wat zegt u ?"
    "mmhm hmm hmmm hm! hm!"
    "sorry hoor ik kan u echt niet verstaan als u zo binnensmonds praat"
    "mmm..." -loopt rood aan- "hmhmum! hm! hmum"
    "ja zeg denkt u dat ik gek ben ofzo ? zeg me waar u voor hier bent anders doe ik de deur dicht!"
    "hm"....-slik- -aaaaaaaahhhhh- "ik kwam storten maar dat hoeft niet meer nu "
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Mijn zaad mist elke kiemkracht, want ik ben gesteriliseerd. Een typisch geval van "kwakzwakte".

Comment

Mijn zaad zwemt achteruit van stonedheid...

Comment

in tegenstelling tot "de baas"mag mijn zaad graag buiten komen als het nat is
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Comment

idd, maar waarom er zo moeilijk wordt gedaan over een muis aan een vuurpijl, terwijl we dagen ervoor met zn allen staan te klappen als vriend en boterletter Andre Kuipers zich naar hoger sferen laat schieten

--ooh wacht, ik begrijp het al. Andre -de stiekemerd- had een helm op.

Comment

Vanavond spring ik uit de band. In een oude koelkast in mijn schuur liggen 150 lawinepijlen (alarmpijlen voor schipbreukelingen, die over de datum zijn. De pijlen dus en niet de schipbreukelingen zijn over de datum). Alleen zal ik ze zelf moeten afsteken: wankele lieden met 2 flessen wijn of meer in hun mik vertrouw ik niet echt. De explosieve kracht van die rommel overstijgt de kracht van een handgranaat.

Comment

Doe je wel voorzichtig, in het nieuwe jaar zonder handen is het moeilijk typen en zonder ogen is het moeilijk lezen.
                  Doof daarentegen is niet het grootste probleem......
                  Have a good one

Comment

ben erg benieuwd hoe hoog je die koelkast de lucht in krijgt met die 150 lawinepijlen! wat een aantal trouwens ... uitverkoop bij de pyro4u ?

Hier wordt straks de kerstboom gelanceerd mbv wat inpakmateriaal, een melkbus, wat carbid en als 2e trap wat vuurpijlen assorti. De knaller bestaat uit een ladingkje wit kruit verpakt in van die handige bolletjes voor de wasmachine. Natuurlijk netjes achteraf en niet boven een woonwijk ofzo

Comment

Lawinepijlen voor schipbreukelingen ?
                      Da's voor als ze met de boot in een lawine terecht komen ofzo ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

volstrekt logisch hoor QnQ > hoe kunnen ze anders naar boven varen ?

toch intrigeert de gedachte me wel > misschien interpreteerde xtreme het anders dan de bedoeling, en gaat(inmiddels -ging- neem ik aan) het daadwerkelijk om lawinepijlen tegen schipbreukelingen die over de datum zijn. Een afweermiddel dus. Te gebruiken als je met je elektrosloepje plots in een school drenkelingen belandt wie al maanden ronddobberen nadat hun overbevolkte oversteekboot is gekapseist. Heel humaan eigenljk : "zie je ze ? "kan je de datumsticker ook zien ? " ohh neee ze zijn over de datum!" wacht ik pak een pijl en zal ze even verspreiden over zee" -fiiiueewwwwwKLABAMspetterspetterspetter-

Of het was een testpartij van een nieuwe vinding : de drenkelingenpijl. Altijd op de man dragen aan de zijkant van je zwemvest. De gedacht is dan dat je die kan afschieten op het schip wat je net onvrijwillig verlaten hebt. Maar ze bleken wat te zwaar voor dit doel gezien de gemeten toename van drenkelingen nadat de pijl succesvol afgevuurd werd. Nooit een mainstream artikel geworden in de zeevaart, al schijnt Iran er wel oren naar te hebben (zij gebruiken nu de chinese variant, die mits succesvol afgeschoten uiterst effectief vliegdekschepen kunnen omtoveren in een knetterende en veelkleurige show.
                        Last edited by moreweed; 1 January 2012, 12:13.

Comment

Een maat van mij zit in de piraten bestrijding in de buurt van Angola en was toevallig thuis gisteren
                          Die gasten mochen zich niet bewapenen van onze regering en maken dus hun eigen wapens , harpoenen brandbommen en dat soort dingen maar hij heeft de werking van een Cobra 6 gezien en gaat deze nu bestellen bij een leverancier ter gebruik van zijn werk , 1 literfles benzine met zo'n ding eraan getapt een meter of wat boven de boot tot ontploffing brengen zal zijn werk goed doen

Ajo
                          Ventje
                          Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

2x bij Sannieseeds dezelfde Mad scientist(ww) zaadjes gekocht, ze proberen te laten ontkiemen door zijn spongepots+waterextractje...pure afzet!
                            Heeft me 2x 30 eur gekost en geen enkele is uitgekomen, vb van Royal queen seeds, ww zaadjes meteen in de grond en hopla allemaal ontkiemd ..nooit meer SANNIESEEDS IS DE DIKSTE BUCHT EVER, dit is er echt over..niet mooi!

Comment

Nochtans heb ik altijd 10 op 10 kiemratio bij Sannie gehad. Hoewel de zaadjes die jij vernoemt, heb ik niet staan bij Sannie op zijn shop.
                              Er zijn inderdaad nog andere breeders die verkopen via zijn site en daar heb ik geen ervaring mee.

Comment

Klagen over Sannie's seeds moet je bij hun doen en niet hier lijkt me
                                En welke suffert koopt er2 keer achter elkaar de zelfde zaden als ze niet ontkiemen??
                                Kheb nog nooit props gehad met hun zaden...

Extreme leven je vingers nog ofzitten ze in de koelkast?
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X