Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar
klopt ,.. twee van de vier planten van mij hebben het niet gered,.,.. heb er nu een van 1 meter hoor en een van nog geen meter ,,.. veel last gehad van water,..en had ze in de vaste grond staan, maar blijkbaar hebben de vorige bewoners een zooitje puin in de achtertuin begraven zodat het water niet meer zo snel weg kanIMG_20120914_190300.jpgIMG_20120914_195449.jpg
Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
Waar moei jij je mee, ben jij een mod, dacht het niet.
Maar toch heeft bella gelijk Als iemand een ban krijgt (of je die nou terecht of onterecht vind) ga dan niet moeilijk doen op het forum. Stuur mij desnoods met 100 man een prive bericht, maar de regel is duidelijk, bij een ban niet zeuren op het forum, ook niet voor iemand anders.
Soms zie je wel eens bij een programmainstallatie: press "any key" to continue. Ik baal dus echt dat geen "any key" knop op mijn toestenbord staat. So, I can't find the any key.
En ik heb ook gelijk
Oorspronkelijk geplaatst door JointjedraaienView Post
Maar toch heeft bella gelijk Als iemand een ban krijgt (of je die nou terecht of onterecht vind) ga dan niet moeilijk doen op het forum. Stuur mij desnoods met 100 man een prive bericht, maar de regel is duidelijk, bij een ban niet zeuren op het forum, ook niet voor iemand anders.
Oei zonder broekske mag ook hoor Vale even kijken of de regels van dit godelijke forum dat toestaan zo niet dan zou ik graag aan Jd
een prive ruimte willen aan vragen waar we dit is verder zouden kunnen bekijken :-0
Gaan komen gaan komen gaan komen ik ga wel ik blijf ik ben er nog ik ging niet ik wil wel maar blijf toch ik ga weg
vroeger was je er gewoon en zo was het en anders niet nu is het net een klapdeur zal ik hem open houden?
Last edited by belladonna; 22 September 2012, 00:13.
Comment