Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Klagen zeuren zagen zeiken doe het hier en niet daar

Halen?
    Mij is tot vandaag nog niks aangeboden of toegezegd....?????

Comment

Geen enkele supermarkt open op redelijke afstand. =[

Comment

breekijzer uitgeleend
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Wiet is op en geen zit in de coffeshop

Comment

Nekklachten doordat mensen hun foto 90 graden gedraaid hebben.
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

klopt ,.. twee van de vier planten van mij hebben het niet gered,.,.. heb er nu een van 1 meter hoor en een van nog geen meter ,,.. veel last gehad van water,..en had ze in de vaste grond staan, maar blijkbaar hebben de vorige bewoners een zooitje puin in de achtertuin begraven zodat het water niet meer zo snel weg kanIMG_20120914_190300.jpgIMG_20120914_195449.jpg

Comment

Replies in het verkeerde topic, dat is soms ook wel vervelend. Moet je alles opnieuw typen!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Mijn fucking enter knop is kapot!!! even opnieuw opstarten dan maar
                  Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

ik heb er 2,
                    je kan er wel eentje van mij lenen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax
                      Waar moei jij je mee, ben jij een mod, dacht het niet.
                      Maar toch heeft bella gelijk Als iemand een ban krijgt (of je die nou terecht of onterecht vind) ga dan niet moeilijk doen op het forum. Stuur mij desnoods met 100 man een prive bericht, maar de regel is duidelijk, bij een ban niet zeuren op het forum, ook niet voor iemand anders.
                      Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Soms zie je wel eens bij een programmainstallatie: press "any key" to continue. Ik baal dus echt dat geen "any key" knop op mijn toestenbord staat. So, I can't find the any key.

Comment

En ik heb ook gelijk
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                          Maar toch heeft bella gelijk Als iemand een ban krijgt (of je die nou terecht of onterecht vind) ga dan niet moeilijk doen op het forum. Stuur mij desnoods met 100 man een prive bericht, maar de regel is duidelijk, bij een ban niet zeuren op het forum, ook niet voor iemand anders.

Comment

Lijk me wel leuk om Vale en Flierefluiter een keer in een straks zwembroekske in een modderbad met elkaar te zien worstelen
                            God was never on your side..

Comment

Daar wil ik wel ff op reageren bella... ik heb geen strak zwembroekje en overweeg het ook niet om er eentje aan te schaffen!

Comment

Oei zonder broekske mag ook hoor Vale even kijken of de regels van dit godelijke forum dat toestaan zo niet dan zou ik graag aan Jd
                                een prive ruimte willen aan vragen waar we dit is verder zouden kunnen bekijken :-0

Gaan komen gaan komen gaan komen ik ga wel ik blijf ik ben er nog ik ging niet ik wil wel maar blijf toch ik ga weg
                                vroeger was je er gewoon en zo was het en anders niet nu is het net een klapdeur zal ik hem open houden?
                                Last edited by belladonna; 22 September 2012, 00:13.
                                God was never on your side..

Comment

Bezig...
                                X