Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom weten we alles beter?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Waarom weten we alles beter?

Ooit aan een verhoor onderworpen geweest? Je kunt de vraagstellers hels maken door te "misten". Dus nooit ja of nee zeggen maar altijd: "dat zou best kunnen". Je kunt nadien nog alle kanten op. Het is komisch een p.v. te ondertekenen waar 25 keer als antwoord op een gestelde vraag "dat zou best kunnen" staat. Als je toch een rot situatie terecht komt dan helpt leedvermaak het best.
    Last edited by Xtreme; 29 November 2011, 12:22.

Comment

Uiteindelijk weet toch Extreme het altijd beter das een FEIT
      God was never on your side..

Comment

Dat is geen feit maar een mening Bella. Anderen denken wellicht anders over mij. Feiten worden meestal ontleend aan absolute en niet aan relatieve begrippen. Voorbeeld van een absoluut begrip: je bent zwanger of niet zwanger. Iets er tussen in bestaat niet. Een vrouw kan niet een beetje zwanger zijn. Wel schijnzwanger overigens, maar dat is nog steeds geen echte zwangerschap: dat zit tussen de oren.
        Last edited by Xtreme; 29 November 2011, 13:13.

Comment

Wtf een weer moet hij zijn mening laten gelden .
          Ik zeg dat het een FEIT is Extreme leer er mee leven.

Comment

Dat is absoluut geen feit Bella, mijn vrouw weet immers alles beter (althans dat denkt ze en voor de lieve vrede geef ik haar altijd gelijk) Bovendien, als ik mee mag om boodschappen te doen moet ik altijd 3 passen achter haar blijven. Net als bij de Turken, alleen lopen daar de vrouwen 3 passen achter hun man. Trouwens, ik mag alleen mee als er zwaar getild moet worden. Ik ben voorbeeldig afgericht! Zit! Geef poot! Af! (vooral in bed) Hoe spreekt? Woef, woef!
            Last edited by Xtreme; 29 November 2011, 15:04.

Comment

nou missen we alleen nog een filmpje van Xtreme die een bak yoghurt eet ...
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Dus je kent die mop waarop een bouvier lijkt die een bak yoghurt eet? Die is echt te schunnig, zelfs voor dit forum.

Comment

-no comment-
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Toch vermoed ik dat sommigen nieuwsgierig zullen worden. Als moreweed bloost dan moet het wel erg schunnig zijn.

Comment

na het eten dan Xtreme... en schunnig mag wel aangepast worden naar "ronduit ranzig"

Comment

Ik heb gezocht, maar niet gevonden. Om 18:30 verschijnt mijn pizza, dus omstreeks 19:00 uur ben ik geinteresseerd in de link. Daar ga ik waarschijnlijk spijt van krijgen, maar dat zien we dan wel weer.

Comment

hier staat 'tie wel tussen . ik ken 'm iets anders, meer een dermatovenereologische insteek zeg maar, en dan gelardeerd met real life foto's. Dan wil je tot volgende week zaterdag geen pizza meer (en geen zuivel)

Comment

Ik wil extreme ook wel een bakje yoghurt zien eten

Comment

Sinds ik geen snor meer heb kan ik de pan netjes uitlikken! Alleen bij een diepe pan is mijn tong te kort. Nadenkertje.
                              Trouwens weet jij wat een klut is, Bella?
                              Last edited by Xtreme; 29 November 2011, 19:40.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                                Dat ben ik volstrekt niet met je eens Vale: een gesloten vraag is wel degelijk een vraag.

Vragen zijn onder meer in te delen in open, gesloten en keuze vragen. Ik zal dat illustreren met 3 voorbeelden:

Op een open vraag zijn een heleboel antwoorden mogelijk, vaak in de vorm van een opsomming. Zo'n vraag begint altijd met een vragend voornaamwoord. Een voorbeeld: Welke (= vragend voornaamwoord) wietsoorten heb je ooit wel eens gerookt? Misschien bestaat het antwoord wel uit een opsomming van 25 of meer soorten.

Op een gesloten vraag zijn 2 antwoorden mogelijk. Zo'n vraag begint altijd met de persoonsvorm van een werkwoord. Een voorbeeld: Heb (= peroonsvorm 2e persoon enkelvoud van het werkwoord hebben) je ooit cannabis gerookt? Het antwoord kan alleen maar bestaan uit ja of nee.

In een keuze vraag zijn de antwoorden reeds gegeven in de vraagstelling: je hoeft alleen maar te kiezen welk antwoord op jou betrekking heeft. Voorbeeld: Ben je voor of tegen het legaliseren van cannabis? Hier kun je alleen maar kiezen tussen voor of tegen.

Comment

Bezig...
                                X