Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom weten we alles beter?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Waarom weten we alles beter?

hihihi niks zo mooi als de menselijke zelfovertuiging idd. "jahaa, at heeft u hardstikke mooi en keihard aangetoond, maar als het puntje bij het paaltje komt geloof ik het gewoon niet -puh! "
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

@Blani: Dat begint al als je op straat de weg vraagt.
      Dat deden we vroeger vaak: aan een voorbijganger vragen of hij de weg naar de X-straat wist. Was dat niet het geval dan gingen we breedvoerig uitleggen waar de X-straat was.

Comment

Ik kwam net een interessant boek tegen: "The Debunking Handbook", gratis te downloaden:

Comment

lul: Zie je hem hangen? Zie je hem blauw worden? Je roodkoperen klarinetfluitpijp. De dubbele stereoneuk. (ik ben ook militair geweest, Moreweed: klinkt je wellicht bekend in de oren)
          Last edited by Xtreme; 1 December 2011, 19:18.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
            voor het betere hoofdwerk gebruik ik een ouderwetschsch scheermes, je weet wel > 'n houder met daarin zo'n ultrascherp en superdun plakje staal. Geen nieuwlichterij met 5 mesjes en een trilding op mn harses, dat antieke ding gaat ongeveer 2 maand per mesje mee, en een pakje mesjes kost iets van 5 piek (10stuks). Die houders kan je alleen nergens meer vinden, oke heel misschien in antiek/curiosawinkels.

Bedoel je de krabbers op deze link: http://www.scheersalon.nl/safety_raz...FcRH3godI2cCng

Comment

Hell yeah -voeg toe aan favorieten? JA!

echt, soms vraag ik me weleens of ik me uberhaupt wel dingen moet afvragen als ik niet eens even online check of die dingen te koop zijn... THANX! (ik heb er al 4, maar dat terzijde)

Xtreme : eekikadewado
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Your welcome... Google is your friend.
                Als je de juiste zoekterm hebt en het is te koop kun je het vinden.

Ik heb die krabbers vroeger ook weleens gebruikt, met een kwast en scheerzeep.
                Maar die surfplanken van Gilette zijn wel handig als je een grote beurt moet doen, lees alle overtollig haren verwijderen. Scheelt gauw een kwartiertje!

Comment

Moreweed: eekikadewado ken ik niet. Heb als militair zelfs in keer in mijn broek gepist: bij mijn 1e parasprong. Het was dat er ook 2 Luva's moesten springen, anders had ik het niet gedaan. Overigens hadden beide Luva's ook een natte broek. Maar dat was niets bijzonders, want daar hadden ze permanent last van.

Comment

luva's... mmm ... veel van die uitdrukkingen en afkortingen zijn de donkere diepte van het onderbewuste ingeschotenj (btw : eekikadewado = een kind kan de was doen). Aan de speciale (ex)militairentafel bij enthousiastere familiefeesten wil er nog weleens wat naar boven komen, maar dat gaat dan mbv goede vriend Al C (alcohol).

Nooit in m'n broek geplast in 't leger, wel anderen in hun bed laten schijten (combi van valium + laxeermiddel, uiterst effectief mits juist gedoseerd). Als het echt spannend werd was ik ofwel te stoned om zenuwachtig te kunnen worden, of te druk met anderen die wel de bibbers hadden. Mijn gewondentasje had ook wat inhoud die geen NATOstocknummer had, speciaal voor zulk soort gevallen

Parachutespringen vond ik wel eng in het begin maar dat kwam voornamelijk doordat m'n instructeur na meer dan 700sprongen nog steeds shakend het vliegtuig instapte.. en gek genoeg : veel mensen vinden de eerste sprong niet eens de ergste.De tweede daarentegen, als het onbekende eraf is en je je bewust wordt wat je eigenlijk aan het doen bent en wat er zoal mis kan gaan. Gelukkig is er altijd een schop met voetje, of een behulpzame sergeant
                    Last edited by moreweed; 1 December 2011, 20:55.

Comment

Moreweed: Luva's: luchtmachtvrouwenafdeling (zogenaamde onderleggers) Vandaar die permanent natte broek.

---------- Post added at 09:14 ---------- Previous post was at 09:03 ----------

[QUOTE=vale;237764]Your welcome... Google is your friend.
                      Als je de juiste zoekterm hebt en het is te koop kun je het vinden.

Ik heb die krabbers vroeger ook weleens gebruikt, met een kwast en scheerzeep.

Aangezien ik van tradities houd -zal wel door de leeftijd komen- gebruik ik nog steeds zo'n uitklapbaar open scheermes: de Dovo gentlemen. Als scheerzeep gebruikte ik vroeger Old Barbers en thans Sensitive Skin Saving. Uiteraard heb ik ook een marterharen zeepkwast en een scheerriem. Heel ouderwets dus.
                      Last edited by Xtreme; 2 December 2011, 09:19.

Comment

Op kamp Hollandse Rading hadden we marinedames voor het onderleggen, helaas was dat maar voor korte duur. Later in Seedorf de originele Nato-matrassen die lief en gewillig zaten te wachten in de AMT/PMT/KMT , en natuurlijk wat je zoal kon scoren in de lokale discotheken enzo. Wat trouwens de meerderheid niet deed, die ging gewoon naar een bordeel of de Reperbahn (om dan twee dagen later met peletons tegelijkertijd bij de gewondenpost naar binnen te marcheren voor noodzakelijke SOAtesten).

Comment

Last edited by Xtreme; 2 December 2011, 11:49.

Comment

Gadver Extreme plast nog in zijn broek
                            God was never on your side..

Comment

voor speciale gevallen(lees : irritant kader, lui van legeronderdelen waar we wat moeite mee hadden) zette ik de injectievloeistof van te voren even in de vriezer, garantie dat na de spuit het betreffende been of arm de rest van de dag nutteloos was
                              Maar : als er dan bloedtesten gedaan werden hoefde het lijdend/meewerkend voorwerp niet te wachten op de dokter voor de uitslag. Ik mocht natuurlijk niks zeggen maar een knikje of treurig in mn glas staren werd zeer gewaardeerd (gezien de plunjebaal sigaretten die ik met verlof meenam terug naar nl)

Comment

Nu niet meer Bella: ga jij maar voor het springluik staan met gierende wind, vol twijfels of je chute wel zal opengaan.

Comment

Bezig...
                                X