Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
al 'n tijdje helemaaal op de achtergrond
Collapse
X
-
Re: al 'n tijdje helemaaal op de achtergrond
Sterkte en beterschap gewenst Angel, mooi om te zien dat je je gevoel voor (zwarte) humor bewaart. Neem het ervan, laat je niet gek maken (als dat noodzakelijk wordt > pm maar even). Als het gordijn straks weer open gaat liggen er nieuwe mogelijkheden die je anders nooit tegen was gekomen. Tip : niet over struikelenSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
thnx more weed,
m'n gevoel voor humor verbergt vaak de ellende op de achtergrond.
maar net als bij ieder ander mens kan alles op de duur te veel worden.
maar ik zal altijd 'n sarcastisch ettertje blijven (ook al heb ik zo af en toe m'n aardige en serieuze momenten).
grtz, angel777
Comment
-
Hey Angel
Ja we misten je al een tijdje op het forum ik voor al jou tuintje Kom je af en toe op msn tegen maar ik ben niet zo msn typpeke tegen woordig meer.
Jeetje mina man hoop ellende met jou je zal veel pijn hebben neem ik aan en Pijn sloopt een mens.
hoop dat ze je snel kunnen opereren en dat het ook gaat helpen.
Ik wens je veel sterkte toe en als het even niet gaat kom dan gewoon je eigen lekker even afreageren op de chat mij mag je altijd als slachtoffer nemen hoor
Het helpt Angel sluit je niet teveel af want alleen is ook maar alleen en je hebt mensen nodig al is het maar om even ruzie te maken
Dikke knuffel en ik spreek je snel tochGod was never on your side..
Comment
Comment