Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bong met PayPal kopen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bong met PayPal kopen.

Korting op 420shop
    Hey,

Ik heb nog wat geld op mijn PayPal rekening staan en zou er graag een bong van kopen.
    Ik heb het liefst een website binnen Nederland ivm de verzendkosten.
    Het liefst ook een bong die makkelijk te verbergen is en niet al te groot, en rond de 30 euro.

Ik kon zelf niks vinden, dus dan vraag ik jullie maar even.

Bedankt!
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Re: Bong met PayPal kopen.

Paypal doet (officieel) geen zaken met websites die cannabis gerelateerde producten verkopen.

Dus het zal lastig worden, of er moet iets of iemand als 'tussenpartij' optreden.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Je kan het geld gewoon overschrijven op je bankrekening toch? Via iDeal kan je bijna overal wel betalen...

Comment

Dat kan inderdaad door je Paypal rekening aan je bankrekening te koppelen. Hiervoor ontvang je twee (zeer kleine) bedragen van paypal (gratis) op je rekening, bv €0,12 en €0,17.

Vervolgens moet jij op Paypal invullen welke bedragen Paypal op je rekening heeft gestort, en dan is je account gekoppeld. Dan kun je het geld 'terug' op je rekening storten (vanuit Paypal), maar ook voortaan direct betalen met Paypal met je bankrekening. (Dan schrijft Paypal het geld gewoon van je bankrekening af).
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ja dat heb ik ook een keer gedaan. Handig voor bijvoorbeeld Ebay.

Comment

Oke bedankt, ik zal er even naar kijken? Zijn er dan nog sites die jullie aanraden?
            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Adverteerders genoeg op deze site , lijkt me

Ajo
              Ventje
              Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Bezig...
              X