Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis Enquete

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Cannabis Enquete

Korting op 420shop
    Hoi iedereen,

Ik heb hier een enquete met een aantal vragen omtrent cannabis, dit kan varieren van gebruik tot aan de wietpas.

Via deze link kan je de enquete invullen:

Ik wou alvast iedereen al bedanken voor het invullen van deze enqeute.

Met vriendelijke groet,

Scotty

Last edited by Silas; 2 February 2012, 22:48. Reden: niet werkende link

Re: Cannabis Enquete

Scotty,

Alhoewel ik best wil meewerken aan je enquete ga ik geen bestanden downloaden en vervolgens weer doorsturen. En al helemaal niet gekoppeld aan mn gebruikersnaam hier > wiet kweken is verboden weet je, en ik ga jou niet op je blauwe ogen vertrouwen met de combinatie emailadres/gebruikersnaam van dit forum.

Als student popcultuur verwacht ik eigenlijk wel dat je betere methoden kan bedenken om je enquete uit te zetten (er zijn zat gratis surveysites/progs bv). Zoiets gebruiken maakt het voor hen wiens input je wilt makkelijker wat je respons zal opkrikken. Daarnaast is het voor jouzelf makkelijker omdat die programmaatjes/sites (of hell. desnoods even een eigen website neerpleuren, da's ook niet zo ingewikkeld tegenwoordig) meteen antwoorden groeperen en evt zelfs analyseren.

Maak het ons en jezelf gemakkelijk dus, wat je nu hebt neergezet is leuk maar niet erg overdacht. Vragen zie er trouwens wel leuk uit al is de samenhang me niet helemaal duidelijk. Afijn, je zal daar vast redenen voor hebben. Succes !
    Last edited by moreweed; 19 December 2011, 12:26.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Tja...
      God was never on your side..

Comment

@ Moreweed

Ik heb inderdaad door dat deze eerdere manier te omslachtig is en heb nu dus via google docs een enquete online gezet. Op deze manier hoeven we niet met gebruikers namen enzo bezig te zijn, in ieder geval bedankt voor je tip en we nemen je feedback serieus.

Ik hoop op deze manier toch jullie privacy te kunnen beschermen en het jullie makkelijker te maken.

Groetjes =)

Comment

Goed zo Scotty, wij(ik..eum..ons...hullie ?) nemen jullie (hun, haar, hik, zij daar, diehie!) inspanningen voor onze (toch?) privacy serieus (okee niet helemaal, maar het gaat om het idee) ... lol

enfin, heb je bv aan zoiets gedacht : http://nl.surveymonkey.com/
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Gaaf! Toch lijkt dit me iets to much voor ons project. Toch thanks voor je input! =D

Comment

Ehm beetje vreemd die link in je eerste post en uiteindelijk vind ik het allemaal zoveel vreemd dat ik besluit niet mee tedoen
              God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scotty View Post
                Gaaf! Toch lijkt dit me iets to much voor ons project. Toch thanks voor je input! =D
                gratis variant, 10 vragen (hebben jullie toch ook ?) kan je daarmee stellen, met realtime antwoorden etc. lijkt me eerder een must wil je uberhaupt respons gaan krijgen

Comment

en, respons gehad ?

Comment

Bezig...
                  X