Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Strawberry Haze iemand ervaring mee?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Strawberry Haze iemand ervaring mee?

Korting op 420shop
    Genetica: Swiss sativa, NL5 Haze Mist
    Effecten: Mild lichamelijk effect, verheffende mentale high, creatief en sociaal
    Bloei binnen: 10 weken
    Bloei buiten: Klaar rond de tweede week van oktober
    Eigenschappen: Hoge plant, lange takken, ideaal voor Scrog of LST
    Zaden: 5 vrouwelijke zaden
    Prijzen: nog niet meegedaan aan competities
    THC: 19,72%
    CBD: 0,07%
    CBN: 0,07%
    Arjan's Strawberry Haze werd gekozen tot beste soort bij Greenhouse V.I.S Panel 2005.

Re: Strawberry Haze iemand ervaring mee?

De smaak van deze haze is zoet, zo zoet als aardbei.kom op daar adverteren ze meedus een haze die naar aardbei smaakt en niemand kent hem nog?en ook maar 10 weken bloei

Comment

heb deze soort ook al eens gevonden tumble maar ben zelf nog maar met mijn 1e ronde bezig dus ik kan je niet helpen, al moet ik wel zeggen dat het een interessant soortje is, aardbeihaze smaakt naar meer
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Ik vond ze onstabiel, minimum 3 pheno's.
        In the Greenhouse shop zelf kon ik ze op dat moment niet meer kopen (slechte oogst misschien???)

Ze smaakt naar haze, maar zeker niet zoet en al helemaal niet naar aardbeien (toch niet de aardbeien die hier in de tuin groeien). Opbrengst was niet slecht, als je rekening houdt met die rare pheno's, potentie gemiddeld.
        Eentje was 75cm, de andere bleef groeien en werd geoogst op dik anderhalve meter. Sommige pheno's waren reeds klaar op 11w maar reken toch maar op een goeie 13-14. Die grote kon nog blijven verder gaan, maar ooit moet er een eind aan komen he

Kortom, een soortje van greenhouse die ik niet zo snel terug zal zetten. Nooit eigenlijk, want er zijn nog zoveel mooie soortjes om te proberen. Ook bij greenhouse (SLH, SSH, Church, Trainwreck, ...).

Grtz $iR
        sigpic

Comment

Bezig...
        X