Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pijnlijke Effecten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Pijnlijke Effecten

Korting op 420shop

Re: Pijnlijke Effecten

duidelijk geval van een paniek aanval.zou proberen helemaal te stoppen,want zo te horen heb je niet veel voordeel meer bij blowen.loodvergiftiging bouwt zich ook op in het lichaam,totdat je er niet meer tegen kunt,hetzelfde heb jij nu meegemaakt met sterke wiet.ben ook een keer heftig fout gegaan op zelf gedraaide polm,maakte ik zelf van blad afval.ben toen langere tijd gestopt.

Comment

Comment

Inderdaad, dat vind ik ook. Is’t niet meer leuk dan stop ik er gelijk mee.
        Wat je daar zegt bor kan juist zijn.
        Het is namelijk begonnen toen ik een lange periode enkel shopwiet en geen zelfkweek van vrienden en lichter spul rookte.
        Was echt al een aantal maanden diamond haze etc aan’t roken.
        Is een maand genoeg denk je? Lol

GRtz

Comment

Sticky jonge,

Heb ook dit meerdere keren gehad en ook dit gaat over..
          Stress/vermoeidheid heeft impact.
          Zoals ik al zei, je gaat niet zomaar dood. Kijk uit dat je jezelf niet para praat, daar wordt leven niet leuker op..
          Sneuvelbereidheid heeft mij beste geholpen..

Smookse en chill em

Comment

Toevoeging:

13-01, 10:17 Ikdus: Ik ken wel die leipe scheuten in je borst (zo om-nabij hart) maar heb altijd begrepen dat dit spieren zijn: Dus niet meer diep kunnen ademen wegens pijn.. echter wanneer je dat toch doet rekt 't op en trekt 't veel sneller weg

13-01, 10:18 Ikdus: dat trekt ook zo naar de zijkant richting oksel ofzo..

13-01, 10:18 Ikdus: verder eigenlijk nooit tintelingen gehad, ik zou denk ik zelfde reactie hebben

13-01, 10:22 fl13r3flu1t3r: Wat die adempijn betreft, Heb ik ook gehad. Als je door de pijn heen ademt en je gaat er doorheen is het weg..

13-01, 10:25 fl13r3flu1t3r: denk dat je er nog overheen groeit. nie druk maken, gaat niet zomaar dood.

13-01, 10:27 fl13r3flu1t3r: i know all about it.. Had het denk tot jaartje of 22 ofzo..Je borst strekken, dus achterover buigen wil ook wel s helpen..

13-01, 10:29 fl13r3flu1t3r: al aantal jaar kwijt, af en toe nog, Voelt als een spier die ruzie met je borstkas heeft, Goed doorademen dan ist over idd

13-01, 10:29 eefenkevin: gewoon inademen en middenrif mee vullen met lucht, is vaak kramp in middenrif of longspieren, doet 1 keer serieus pijn ma daarna adem je weer terug pijnloos

13-01, 10:30 Stickie: ja ma dan ist 1 keer enorm veel pijn

13-01, 10:31 eefenkevin: yup stickie ma daarna ist over dusja...das gelijk een schouder terug in de kom trekken, doe ook ff pijn ma daarna voelde u wel beter

Comment

Je noem deze diagnose Boelshit
              Ben gediagnosticeerd met
              Maar dit is juist geen boelshit dit zijn serieuze ziekte beelden waarmee jij rekening moet houden in jou leven.
              veel van deze problemen komen voor bij mensen met stress.
              Als je 6 tot 8 joints per dag rookt ben je gewoon niet goed bezig laten we eerlijk zijn.
              Blowen doe je voor de fun of om medicinale reden elke dag 8 joints is geen fun meer.
              Als je nu al 2 keer zo grote waarschuwing van je lichaam hebt gekregen dan zou dat een waarschuwing voor je moeten zijn STOP er MEE
              luister naar jou lichaam en dat zegt STOP.

Hoop dat je beetje op je eigen let vind je kweken leuk doe het dan voor een vriend of om iemand te helpen maar help niet je eigen naar de klote

groetjes Bella
              Last edited by belladonna; 13 January 2012, 11:16.
              God was never on your side..

Comment

Klopt Bella: het is niet meer of minder dan luisteren naar de signalen die je lichaam afgeeft. Zelf ben ik gevoelig voor oxaalzuur: daar krijg ik niersteen door. Dus bepaalde groenten zoals spinazie en rabarber eet ik absoluut niet, want daar is niersteen te pijnlijk voor. En mensen met jicht mogen geen orgaanvlees eten. Weer anderen hebben een noten of glutenallergie. Als iets niet goed bekomt dan moet je het gewoon achterwege laten. Daarbij maakt het niet uit of het echt lichamelijk is of tussen je oren zit. Oh ja, dat was ik nog vergeten: penicilline veroorzaakt bij mijn vrouw slijmvliesontsteking en niet alleen in haar mond. Dan lijd je als man mee met de kwaal van je vrouw. En dat is echt niet gemeen bedoeld.
                Last edited by Xtreme; 13 January 2012, 11:25.

Comment

Btw monty, bedankt voor je verhaal, maar had je toen pijnlijke steken in je borst?

Doet me allesins al goed om te horen datk niet de enige ben.

---------- Post added at 11:26 ---------- Previous post was at 11:21 ----------

Dag Bella, bedankt voor je reactie, maar je moet het verhaal grondig lezen.
                  Ik heb advies nodig, geen verwijten.

Even om wat dingen op te klaren:

Ik ben gestopt omdat ik het niet meer fun vind.
                  Ik rookte -toen ik jonger was- veel meer dan nu. was een fase waar ik doorging.
                  Een tweetal jaar tot voor deze feiten is dit gelukkig verminderd. tot 1 a 2 per week, zoals ook gezegd in mijn verhaal.
                  De diagnoses waren allen op hetzelfde moment. zie het alsof de ene dokter tegen je zegt dat je huidskleur groen is, de andere dezelfde dag zegt dat je huidskleur paars is. een dag later hoor je dan weer dat je zwart bent. Maar je kijkt in de spiegel en ziet dat je wit bent. snap je?
                  Ik denk inderdaad dat stress een grote factor is.

nogmaals voor de duidelijkheid:

IK BLOW VOOR DE FUN. GEEN FUN IS GEEN JOINT, OK?

Comment

Ik had geen steken in me borst maar wel hartkloppingen tintelingen warmte en koudegolven, spierverkrampingen, klamme zweet, grauw gelaat. En dacht wel degelijk, zo dat was het dan monty je gaat de pijp uit. dus ik was ook bang. Verkeerd ademen verergerde de zaak nogal. Door het hyperventileren verzuurd je bloed. toen alles over waa had ik ook geen branderig gevoel en het betrof mijn gehele lichaam en niet enkel een kant.

Wat jij hier beschrijft klinkt dus wel iets anders. Maar ik denk dat het stukje hyperventileren er zeker ook deel van zal zijn geweest.

Comment

Goed dat je niet meer blow en ik wilde je echt niet aan vallen maar alleen dat je goed naar je eigen lichaam luisterd
                      Je krijg maar 1 lichaam in je leven en als iets uit val dan is dat niet fijn.

groetjes Bella
                      God was never on your side..

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

al eens gedacht aan 'n hersenbloeding????
                          vergeet niet dat het roken invloed heeft op je hersenen!!!

door veel stress kunnen kleine bloedvaatjes in je hersenen springen bv...
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Hersenbloeding??
                            -
                            Ventje is 20. U is koning parra??

Comment

Last edited by Stickie; 13 January 2012, 14:15.

Comment

Bezig...
                              X