Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pijnlijke Effecten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Pijnlijke Effecten

Paniekaanvallen horen speciaal bij THC-wiet: Haze en Skunk. Misschien vallen de CBD-wietjes veel beter bij jou: Maroc of wat voor kortbloeiende Indica dan ook. Als je zelf kweekt: Bij veel zaadjes wordt een THC en CBD gehalte opgegeven. De hoogste CBD-concentratie is richting 1.5%. Misschien is het een idee om daar op te selecteren bij de nieuwe kweek.

Ikzelf moet heel voorzichtig zijn met THC-wietjes: Voor ik het weet wordt ik paranoia, ga ik me angstig voelen, en schuldig, en beschaamd, zonder goede reden. Geef mij maar Indica's.

Comment

Wel, daar heb je misschien een punt.

De maanden voor die aanvallen rookte ik enkel Diamond Haze van de Toermalijn in Tilburg.
      Dus BBG is een goed soortje voor me?
      Lekker indica

Thx

Comment

BBG? Zegt me niks... Ik ken ook niet alle soortjes uit mijn hoofd...

Oja: Mocht je aan wiet overlijden, dan ben je de EERSTE ter wereld die dat voor elkaar krijgt. We zullen je er geen standbeeld voor geven; we zullen je hooguit een anoniem guerilla-graf bezorgen, ergens op een rustig plekje in de vrije natuur, met mooie plantjes op je graf. Mocht de politie de plek leeghalen, dan zunnen we ze beschuldigen van grafschennis.
        Last edited by Blani; 13 January 2012, 14:47.

Comment

van te voren wel effe door de gehaktmolen dan, de plantjes moeten wel kunnen profiteren van je fosfaatjes
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
            BBG? Zegt me niks...
            Haha, bedankt Blani, Inderdaad dat er nog geen overlijdens zijn van cannabis weet ik, maar je moet maar die ene sukkel zijn die het start denk ik dan, lol
            BBG = Bubblegum

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
            van te voren wel effe door de gehaktmolen dan, de plantjes moeten wel kunnen profiteren van je fosfaatjes
            Dat snap ik niet

Comment

Aha, Bubblegum! Ik moet er zelf niet aan denken: Wiet die naar kauwgom smaakt. Wat het CBD-gehalte betreft vind ik zogauw geen cijfers. Bubblegum is geen pure Indica, dus het CBD-gehalte zal niet hoog zijn.

Moreweed denkt dat we een grondmix van je moeten maken: 1 deel sticky, 1 deel lava, 2 delen turf. Ikzelf denk dat als we je intact onder de grond stoppen, dat de wormen de rest wel doen.

@Moreweed: Zullen we de discussie even uitstellen tot Sticky dood is? Niet de wiet verkopen voor de beer geschoten is?
              Last edited by Blani; 13 January 2012, 17:20.

Comment

eum... nee man, als hij z'n lijf ter beschikking van de guerilla-aanplant wil stellen mag hij daar ook wel over meepraten vind ik..en dat gaat wat moeilijk als je dood bent.
                dat gezegd hebbende : die gehaktmolen is stukken efficienter dan wormen als het gaat om het beschikbaar maken van fosfaten. Oke, het duurt even voordat botsplinters oplossen maar minder lang dan dat je daar een setje regenwormen op laat sabbelen.

Nu weet trouwens iedereen wat er bedoelt wordt als iemand zegt " hij hep een tuintje op z'n buik"
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Kijk sowiezo uit met welke wiet je rookt.

Ben al jaren van die kwalen af maar had met kerst ff 80 eurie verschillende topperhazejes gehaald in Adam..
                  Met als gevolg 4 dagen hartkloppingen.. Toch alles opgerookt, was erg lekker..
                  Schrik er niet meer van maar wel een bevestiging dat je beter trouw aan jezelf kunt blijven.

Sowiezo valt t me op dat op hydro gekweekte wiet over het algemeen een hoger thc en lager cbd gehalte heeft dan dezelfde wiet op aarde..
                  Denk dat door de optimalisatie de verhoudingen een beetje uit elkaar gerukt worden met rare kwalen tot gevolg..
                  Om over bestrijdingsmiddelen en spoelen maar te zwijgen..

Smookse

Comment

@Moreweed: Je hebt gelijk. Het wordt ook vast een lange, technische discussie, en dat kunnen we beter doen voor er een lijk ligt te rotten.

Ik denk dat je op 1 Sticky gauw 3 oogsten kan draaien, maar dan is het zaak dat hij niet te snel wordt opgenomen. We moeten overbemesting voorkomen. Helaas verteert vlees veel sneller dan botten, terwijl we ook nog willen dat Sticky gelijkmatig in de grond komt.

Lastig...

Comment

Als ze in een natuurgebied naar een begraven lichaam op zoek gaan graven ze eerst op plaatsen waar de brandnetels hoog zijn gegroeid. En waar kijken wij naar uit als we een buitenspot zoeken?

Comment

I know some good spots...

Comment

jammer alleen van die grafstenen Fl13r3flu1t3r

oke, we willen dus een gelijkmatige stickieverspreiding (oplossen en versproeien ?), en gereguleerde stickie-afgifte. Slowrelease-stickie.. coaten ga je dan al snel aan denken, of combineren met een of ander vulkanisch korreltje?

Er zal ook iets van een stickietest bedacht moeten worden dan, om de stickiehoeveelheid per vierkante meter vast te kunnen stellen.

Qua oplosbaarheid kunnen we misschien met wat pre-testjes beginnen : @Stickie > kan jij eens checken hoe lang het duurt voordat je ene pink is opgelost in afgezuurd water (pH 2 ofzo, kan dan later verdunt worden), en de andere in een mengsel van cola, gootsteenontstopper, sannie's bacto en 'n snufje koriander ? Met die gegevens zal ik dan hier een bacteriesetje prepareren voor volgende tests. Oja, en zet voor de volledigheid even je donorcodicil online

Comment

Haha! Die grafstenen, dat zag Flierefluiter NIET aankomen volgens mij!

@Sticky: Ik denk dat je bij Moreweed in uitstekende handen bent. Hij is de buitenkweker van ons tweeen, en ik zie dat hij de zaak serieus oppakt. Daar komen jullie samen wel uit. Als 'ie op een gegeven moment vraagt of je een pink wil afhakken en opsturen: Meteen doen. Het is voor je bestwil - of althans voor het bestwil van de plantjes, en dat is toch bijna je eigen nageslacht. Dat we met gepaste eerbied zullen oproken.

En toch... Als we 'em nou mummificeren, zou 'ie dan niet netjes in 3 oogsten wegteren? Misschien moeten we dat eerst testen op een proefpersoon?
                            Wel een macrobioot graag. Ik kweek graag biologisch.

Comment

ik denk, dat t half de belabberde kwaliteit van veel shopweed (en je niet weet hoe ze gekweekt zijn, en met welke voedingsstoffen, topverzwaarder, en weet ik veel wat voor chemische middelen, en dan heb ik t nog niet eens over tabak....en vooral hoe dat geteeld en bewerkt word) en half psycho somatisch....maar goed ik hoop dat t allemaal in ieder geval weer goed is....
                              P'z
                              Last edited by Pariaz; 13 January 2012, 21:14.

Comment

Jij hebt het wel steeds over drie oogstjes op stickie @blani, als hij een beetje stevig botwerk heeft kan dat volgens mij wel langer. Al is dieetaanpassing nu wel een punt van aandacht..

@stickie : kan jij eens met cleargreen gaan zitten om je magnesiuminname wat op te krikken ? we willen geen deficientie straks natuurlijk.

--volgens mij zijn we hier hard op weg naar een vleesetende soort...--

Comment

Bezig...
                                X