Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pijnlijke Effecten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Pijnlijke Effecten

haha lol jongens ben ik 1 dagje weg krijg ik deze larie
    Sgoed stuur je me een adres komt een pinkje in je bus!

Comment

zal m'n hond fijn vinden

ik ben persoonlijk nogal gehecht aan m'n lichaamsdelen, heb jij daar geen last van ?
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Lavendelgeur op de slaap aanbrengen, (snelle/druiven)suikers tot u toe nemen drank/eten, zoveel mogelijk prikkels op dat moment verzachten (vb muziek, licht)
        Ademhaling idd 2a3 in en 6a8 uit, maw zorgen voor verse lucht door raam open te zetten..niet uzelf volledig in de koude zetten..er is al stres genoeg
        Theetje drinken vb camillethee of slaapthee, en last but least..eerst die symptomen(feiten) herkennen dan aanvaarden en al't denkenruis laten voor wat't is en probeer door die ademhalingtechniek die innerlijke rust te bekomen..kracht(bewust) van het denken.

Mag ik aub een extra info geven, goede nachtrust+ 3L water per dag drinken 3 versch stukken fruit per dag 3x per dag gevarieerd eten met verse groenten en 3a4x per week 10km gaan joggen..en probeer eens op jou ademhaling in't algemeen te letten..we ademen door stres verkeerd(vandaar de raad om aan vb joggen yoga tai chi of meditatie te doen)
        En http://nl.wikipedia.org/wiki/Mindfulness

Comment

lol medic je hebt je naam niet gestolen.

Bedankt voor je advies. Zal het zeker eens uitproberen

Greetz

Comment

Even zodat jullie het weten:

Iedereen behalve koning para had gelijk.
            Er is niets mis met me, het was waarschijnlijk de onderliggende stress in combinatie met eet/slaaptekort.

Afgelopen weekend een lekker jointje gerookt. niets mis met me alleen hevig stoned!

Thanks voor jullie raad en info.

Ohja, was een vertrouwde omgeving, rustige sfeer, kalm muziekje en vertrouwde mensen rond me.

Greetz

Comment

Enjoy life

Comment

Blij dat te horen, Sticky.

Comment

Dan mag je nu je pinkjes uit de testvloeistof gaan halen
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
                  X