Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Link vragenlijst voor Masteronderzoek psychologie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Link vragenlijst voor Masteronderzoek psychologie

Korting op 420shop
    Lieve mensen van dit forum,

Mijn studiepartner Matthijs en ik zijn bezig met ons masterjaar van Klinische en Gezondheidspsychologie. Hiervoor moeten we een eigen onderzoek doen, en zoals je misschien al kan raden gaat dit over cannabisgebruik. We vergelijken cannabisgebruikers met niet-gebruikers op persoonlijkheidsaspecten en we zouden het heel fijn vinden als jullie de vragenlijst voor ons in zouden willen vullen. Het duurt 5 tot 10 minuten om in te vullen

Mensen die hasj gebruiken, zouden jullie alsjeblieft deze vragenlijst in willen vullen? We hebben al een overvloed aan wiet en niet-gebruikers, maar hasj gebruikers blijken echt zeldzaam te zijn.. Ik rook zelf ook alleen hasj maar mag de vragenlijst niet zelf invullen Niet-gebruikers en wietgebruikers mogen hem natuurlijk ook invullen, hoe meer mensen hoe beter, maar we hebben dringend hasj gebruikers nodig!!!

Dit is de link: www.thesistools.com/web/?id=238135

Alvast heeeeel erg bedankt!!

Groetjes Desi

Re: Link vragenlijst voor Masteronderzoek psychologie

ingevuld, veel succes ermee
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ingevuld.
      Ik hoop dat je er wat aan hebt, want ik was het oneens met alle vooroordelen, eeeeh....alle vragen.

Veel mensen hier kweken hun eigen wietje, dus die zullen ook niet veel uitgeven per week.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

en ze doen continue dingen tegen de gevestigde wetten/opvattingen in
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Heel erg bedankt voor het invullen!! Jullie hebben ons daar ontzettend mee geholpen

De vragen zijn inderdaad erg aanvallend/vooroordelend.. Toch fijn dat jullie hem wel af hebben gemaakt. De vragen komen uit een originele vragenlijst voor persoonlijkheidsproblematiek, vandaar de negatieve lading van de vragen. Maar fijn voor je dat je het met alle stellingen oneens was En wel goed dat je aangeeft dat ze niet veel zullen uitgeven omdat er zelf gekweekt wordt, hier moeten we wel rekening mee houden.

Comment

en de groeten aan mathijs: GroteFoto-FZJLCLHV.jpg

Comment

Bezig...
            X