Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gestemd. Ben toevallig van de zomer nog in Oss geweest. In coffeeshop de jungle hebben ze zelfs een vingerafdruk scanner.
Een beetje orwelliaans als je het mij vraagt. Goed dat de politie zich weer bezig houdt met de normale taken...
Ik doe onderzoek naar de bestrijding van de productie van cabbabis door de overheid. Dit kan 2 gevolgen hebben: -Minder producenten (dus hogere prijzen, want minder concurrentie) -Aanbieders verhogen de middelen om niet gepakt te kunnen worden, en berekenen de kosten door in hun prijzen.
De vraag is, is dit wel nuttig? Ik wil daarom graag weten hoe regelmatige cannabisgebruikers reageren op prijsstijgingen.
Als cannabisgebruikers nauwelijks reageren op prijsstijgingen, zal deze bestrijding alleen problemen met zich meebrengen: -Hogere prijzen, dus lagere welvaart -Veel geld verloren uit de schatkist na bestrijdingspogingen -Nog steeds geen oplossing voor het probleem
Comment