Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietverhalen uit de oude doos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietverhalen uit de oude doos

    Korting op 420shop
    wietverhalen uit de oude doos.

    Bij voorkeur natuurlijk de dingen die je zelf hebt meegemaakt, maar ook bv verhalen die je kent over hoe de politie met ons kruidje omging, of wat je hoorde van bekenden over hun belevenissen. Als het maar over wiet/hasj gaat, anders heb ik namelijk dit topic op de verkeerde plek neergezet Brand los !
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    #2
    Re: Wietverhalen uit de oude doos

    , Maroc meen ik me te herinneren, in een van mijn stamkroegen.
    Nou, ik vond het wel heerlijk, dus stevig doorpaffen (
    toen kon dat gewoon: in de deur staan smoren).... een tijdje daarna heb ik een paar uur op de bank midden in de kroeg gezeten met een fles Beck's in de hand.
    Bewegingsloos, alles kwam zo "vol" binnen qua geluid en kleur, geregeld kwam de vraag: "Gaat het goed met je?"
    Waarop ik alleen knikte van ja, de rest werkte niet meer. Was een leuke ervaring en een rustige, bewegingsloze, droge maar keigoede avond!!

    Comment


      #3
      Re: Wietverhalen uit de oude doos

      aaah geweldig topic
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Re: Wietverhalen uit de oude doos

        Ik had lekker zitten doorroken bij een vriend. Het was al tegen zonsopgang dat ik naar huis ging - en ontdekte dat ik geen sleutel bij me had. Ik had mijn ouders wakker kunnen bellen, maar had daar weinig zin in, al helemaal met mijn stonede hoofd. Dus ik besloot naar het park te gaan, te genieten van de vogels en de zonsopgang, en naar huis te gaan als iedereen wakker was. Het was een warme zomernacht, dus het was eigenlijk helemaal niet erg.

        Ik liep heerlijk te trippen door dat park, met inderdaad vogels, een zalige warme zomergeur, een sprookjesachtige nevel over het gras, en wat spelende konijnen. Toen ik dichterbij kwam sprongen de konijnen weg, op 1 na, die nog wat rondhupte, wat snuffelde, wat at, en helemaal niet bang leek, op 5 meter afstand. Ik liep er nog dichter naartoe, om te kijken of het beest misschien blind was of ziek... En kwam er achter dat het konijn een stuk hout was. Het leek niet eens op een konijn.

        Zo zie je maar: Mist doet rare dingen met je geest.

        Comment


          #5
          Re: Wietverhalen uit de oude doos

          moreweeds hasj/wietbelevenissen, random pick somewhere in time :


          Handig hoor, zo'n koffertje. Met paperback studieboeken die ik echt nevernooit niet nog een keer zou willen kopen een must. Ja het staat misschien wat apart zo op het station, maar dat zal me toch aan m'n reet roesten. Waar 1 vinger naar mij wijst, wijzen er 3 terug. En -eerlijk is eerlijk- ik zou het niet eens mee kunnen krijgen, daarvoor zweef ik teveel op dit moment. Een van de practicumassistenten daarstraks had een voorgedraaide op zak, en als je dan toch aan het meten bent wat er allemaal van invloed is op je bloeddruk kan dat er ook wel bij.
          Heej...is dat G. niet ? Lijkt er verdomd veel op zeg, maar hoe komt die zo opeens aan zo'n pens ? Ik weet toch zeker dat die vorige week nog zo'n spijkerachtig voorkomen had.. Gevalletje “prettig gestoord”, wel een fijn excuus om niet in de boeken te hoeven duiken op weg naar huis. Terwijl ik naar hem toe loop bemerk ik een allengs sterker wordende wietlucht. Op 'n meter of 4 afstand zo sterk als op mijn kweekzolder, en dan valt ook op dat die pens van G er niet helemaal natuurlijk uitziet. Buiken hebben geen deuken, en deze lijkt ook nog eens opgedeeld in 3 stukken. Apart.


          “Hoi G, wat doe jij op het station joh ? Jij hebt toch een auto “
          “ja nee moeilijk ingewikkeld blabla” (kijkt zenuwachtig om zich heen, komt dichterbij staan waardoor de wietlucht haast tastbaar wordt).
          -op fluistertoon- “ik moest even wat ophalen en zo kunnen ze me moeilijk volgen”.
          “wat heb jij gezopen, ben je bang om geript te worden terwijl je in de file staat ?”
          “neenee ik wordt echt in de gaten gehouden” (rolt met de ogen, nu valt ook z'n zweterigheid op).
          “whatever... heb jij die wietlucht hier ook gero...”
          “SSSSJJT stil man! Da's die handel die ik bij me heb!”
          “nee je meent het, en waar heb je die verborgen dan” (schaapachtige blik)
          (weer flink rondkijken) “hier” (op fluistertoon, terwijl hij in z'n buik prikt, en er spontaan een halve kilo wiet op het perron pleurt).
          “jezus G, zo ga je toch niet in de trein zitten dadelijk ? Je meurt als m'n zolder, de halve trein is stoned als we terug zijn man”
          “weet jij wat beters dan ?”
          “nou..eum... als jij nou m'n studieboeken meeneemt stop ik die wiet wel in mn koffer, maar we gaan dan niet naast mekaar zitten dadelijk. Hell no, ik wil je niet eens in hetzelfde treinstel zien met die achtervolgers van je”
          “eum...”-rondkijken, twijfel, zweten- “wat zijn dat voor studieboeken dan ?”
          “de mijne natuurlijk, hardstikke legaal, best prijzig trouwens ook nog, dus je moet er wel voorzichtig mee om gaan. Totaal irrelevante vraag by the way, wil jij die wiet veilig over hebben zonder dat de eerste de beste smurf je in de smiezen heeft?”
          “jaja je hebt wel gelijk eigenlijk..doe die boeken maar hier, MAAR DIE KRIJG JE PAS TERUG ALS IK M'N WIET HEB HOOR JE”
          “schreeuw niet zo eikel, ik sta naast je. En ik woon 3 deuren van je af dus loop niet te miepen, ik bewijs je verdorie een dienst hier”
          En zo wordt mijn koffer leeggehaald, verdwijnen m'n studieboeken (geschatte waarde 250 piek) in een plastic zak die G snel oppakt, hij kijkt me nog even schuin aan en loopt dan richting gereedstaande trein, duidelijk opgelucht. Ik blijf nog even staan, steek een peuk op, en bedenk me dan dat ik zowel qua gewicht als qua waarde zojuist een goeie ruil heb gedaan. En daar “bloeddruk”het thema van de week is pak ik m'n koffertje op, loop het station uit en ga op m'n dooie akkertje even een bakje doen bij een shopje in de buurt. Er komt altijd nog een trein.


          -toen ik uiteindelijk thuis kwam bleek G daar ook al te zitten, hij had 2 uur zitten wachten en de leeggezopen fles wodka vergoedde hij met een onsje uit mijn koffer. De rest van die lading verscheen 'n dag later bij m'n stiefpa, die zowat van de bank rolde van het lachen toen ik hem vertelde wat ik met die joker en z'n handeltje had meegemaakt op het station-
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Wietverhalen uit de oude doos

            ben gek op vage verhalen,ga van de week toevallig langs bij iemand die de positronics tyd in amsterdam nog heeft mee gemaakt,hij heeft me al een keer over ariewana vertelt,neem dit keer een notitie blok mee en schrijf het op

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Wietverhalen uit de oude doos

                Lollig Ik had hier wel meer verhalen verwacht.Ik kan niet alle verhalen vertellen want dan ga ik mn zelf verraden.
                Mensen die TOEVALLIG lezen weten dan precies wie ik ben.Jullie gaan me niet vertellen dat ik alleen maar gekke dingen meemaak als ik stoned ben.
                DUS MENSEN BRAND LOS.WIJ VINDEN HET OOK LEUK OM JULLIE VERHALEN TE HOREN.

                GR ED

                ---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 18:52 ----------

                Ik zat met mn maatje te vissen.Daar komen ze weer aan DE UITBLOWERS zeggen we tegen elkaar en kijken in de verte hoe een stuk of 3 man komen kijken naar het vissen.Komen echt niet voor het kijken naar het vissen.Ik kijk mn maat aan en zeg, die heb ik aan de lul.Opletten wat ik zo ga doen.De zogenaamde vrienden komen dichterbij.WAT GEVANGEN? Nee maar wel lekker stoned zei ik al lachend.Ik de tent in en draai een jointje en jaa hoor.ED geef me een trekje?Nee deze rook ik zelf op met mn maatje ik draai voor jullie wel een andere.Ik knipoog naar mn maatje en peuter een blokje modder onder mn laars uit!!!!.Ik pak mn stuff en begin een mooi knetterku in elkaar te bouwen.Eerst de shag, toen voor in de joint een beetje stuff, toen gevolgd de harde modder(verkruimelde goed)Jointje dichtgedraaid en naar buiten met dat ding.IK steek die joint aan en pak er 2 goeie trekken van.Geef hem door aan mn maatje pakt 2 grote halen en paast hem naar de jongens.
                Die beginnen te trekken aan dat ding en te hoesten en te proesten.OOOOOOOOOO GEK DAT IS GOEIE SHIT IK BEN ME TOCH STONED.
                Mn maatje en ik vielen van onze stoel van het lachen.TUURLIJK JONGEN JE HEBT NET EEN MODDERBLOKJE GEROOKT DIE ONDER MN LAARS UIT KWAM.
                Gasten waren niet zo blij maar ik heb ze niet meer gezien om te komen kijken voor het vissen.

                GR ED

                Comment


                  #9
                  Re: Wietverhalen uit de oude doos

                  hij gaat lekker ed

                  Comment


                    #10
                    Re: Wietverhalen uit de oude doos

                    Ja nu jullie nog

                    Comment


                      #11
                      Re: Wietverhalen uit de oude doos

                      Ergens 10jaar geleden, de dag begon 5.30 gelijk zoals normaal snel jointje gedraaid, aangestoken en hop op de brommert naar het werk. Daar eenmaal aan gekomen staan mijn collegas al te wachten in het busje. Vandaag gaat er een nieuwe monteur mee, en die moet jij inwerken.. werd mij verteld. al stoned sputter ik nog wat tegen maar zo werd het. Ff lekker suffen onderweg en dan maar aan de slag. Had de nieuwe monteur een eigen klusje geven en was zelf ondertussen ergens anders gestart.. nu was het half 10 pauze dus. Loop op mijn gemakkie naar de woning waar de nieuwe bezig is, daar aan gekomen zit de deur op slot. Ik in de veronderstelling dat een collega hem al had mee genomen naar de keet. Snel loop ik door kreeg nu toch echt behoorlijk honger en had zin om te gaan bunkeren. Bij de keet krijg gelijk commentaar! Waar is die nieuwe has ie hem niet ff kunnen ophalen?? Gelijk had ik zoiets van loop wel ff terug.. nog steeds de deur opslot.. gvd.. op de tweede verdieping stond een raam open dus ik gelijk de steiger op geklommen en hop zo de woning in. Komt me daar een heerlijk zoet wiet geurtje tegemoet.. mijn interesse was gewekt ! loop gelijk naar de zolder toe licht die nieuwe daar op een stuk isolatiemateriaal onder het dak klapraam nog steeds mij niet door hebben. Loop rustig voorzichtig zijn kant op tot ik echt bijna bij hem staa opeens kijkt hij op schrikt zo van mij dat tie zowaar verstijfde en zelfs geen poging meer deed z 'n jointje te verstoppen. Ik zo wel gvd wat ben je aan het doen blowen op de bouw?! je geeft nu die joint hier! Wat denk je wel niet? stotter sputter en zweet brak hem aan alle kanten uit, alle angst zweet verdween toen ik een trek nam. En hem erbij vertelde dat ik ook een blower ben en hem zeker niet ging veraden. Blij als hij was liepen we samen naar de keet heerlijk gegeten, en ik had er een maatje bij!

                      Groeten mafferd!

                      Comment


                        #12
                        Last edited by moreweed; 7 April 2012, 18:56.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #13
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                          Comment


                            #14
                            Re: Wietverhalen uit de oude doos

                            lol, die gaza-school van jou
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #15
                              Re: Wietverhalen uit de oude doos

                              HAAAAAAAhAAAAAAAAAAA stelletje mafkezen.
                              Leuke verhalen hoor.

                              GR ED

                              Comment

                              Bezig...
                              X