Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietverhalen uit de oude doos

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Wietverhalen uit de oude doos

Whehehehe. Mafkees!

Comment

Wietverhalen...... verwijder je berichten omgaande andere dingen (vrijwillig) of meld je ff, doe ik het voor je.
      Voordat je in de problemen komt!
      Lijst 1 gebeuren verdiend hier geen naam zoals je weet.!

NB.
      Indien het noemen van andere zaken dan wietverhalen niet uitblijven kan, bestaat de noodzaak dit topic helaas te verwijderen.
      De crew tolereert het in gevaar brengen van de site met verkeerde topics niet zoals je weet.

EDIT:
      Verwijderd en omdat het Pasen is, een gratis wederopstanding naar het forumleven zonder consequenties!
      Last edited by ceBep; 9 April 2012, 21:09.

Comment

MMMMMMMM Even terug lezen.Hier was ik al bang voor met die hard drugs verhalen.
        Ben blij dat ik netjes ben gebleven.Maar ik zou het wel zonde vinden als het topic op geheven word.
        Vind dit zo'n lekker leesvoer.

PS moet wel lache hoor: of jullie zijn zoooooo stoned of dom!!!!!!!!! (meer als de helft hier zijn pubers)

GR Ed

Comment

Geen pardon.... wordt niet geduld en zou zonde zijn.

Comment

'n beetje te enthousiast.. -- thanx voor de aanpassing mod

en omdat er keus te over is meteen maar een succesnummer erachter aan dan > old scool eindexamen.

Toen was het nog zo dat je Centraal schriftelijk examen de helft van je middelbare school eindcijfer was, dus dat was zowiezo 'n half jaar uit je neus vreten. En dat was maar goed ook want in mijn geval liepen de tijden van school wat onhandig door m'n barschema op het werk. Nooit blijven zitten, dus dat laatste jaar moest ook soepel over. Naast de interessante belevenissen met dames, de uit-de-hand-gelopen wiethobby van stiefpa, wat stress hier, ruzietje daar... tienerleven assorti zeg maar. Dat eerste halfjaar had ik dus ook volledig ver-piep-t dus, 7 cijfers onvoldoende. Dus toen het tijd werd : De trukendoos, voorzag in een rustige omgeving (stacaravannetje in het bos), en zo hoopte ik dan m'n examens erdoor te stampen. Ook effe geen wiet, dat is altijd wel met beleid gebeurd. Tis gewoon niet handig in combinatie met feitenkennis, maar dat wisten jullie al lang -en monty is de favoriete uitzondering!-. Afijn, eerste examen : nederlands samenvatting. Geen centje last, lekker bezig totdat de bel voor het laatste kwartier ging en ik op de helft van de kladversie was. Paniek! Afgeraffeld, verwacht (en gekregen) cijfer 'n 3. Nederlands bestond uit twee onderdelen dus met een topprestatie voor het andere onderdeel zou het misschien goed gaan. Maar dat tweede onderdeel was een verhaal schrijven, je kreeg dan een lijst onderwerpen waar je er een uit koos en daar een verhaal van 2000woorden over schreef. Hoe kan je je daar op voorbereiden ?
            Wiet! Een bong om precies te zijn, speciaal vroeg voor op gestaan, om er maximaal profijt van te trekken. Bakje koffie, licht ontbijtje, eerst gescheten en toen die bong. Dat zeg ik erbij want doe je dat andersom dan moet er iemand bij zijn die je van die pot kan halen. En zo op het fietsje richting examen nl. Veel te stoned om ook maar iets van examenstress mee te krijgen was ik zo lekker aan het fietsen tot E. naast me komt rijden. Hij -op z'n brommert- roept : "hee man, je rijdt 40!"
            Ruim op tijd op school om nog even wat bananen en suikerwerk naar binnen te jassen.. en aan de slag! Het lijstje onderwerpen kwam eraan en jawel ... als tweede bovenaan staat daar "asociaal gedrag". Dat was 'm, het sluitstukje wat de hele opzet compleet maake. Met m'n stonede harses hoefde ik niet eens wat te verzinnen, ik hoefde alleen die dag zelf maar te beschrijven. En wat random voorbeelden om het op te leuken. Een 9.6, want 2 spelfoutjes. En een joint van precies 100cm lang toen ik anderhalve maand later m'n diploma had opgehaald. Waren ze met 4 man aan het rollen geweest
            Last edited by moreweed; 10 April 2012, 02:03.
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

-en monty is de favoriete uitzondering!-
              Ghahahahaha.

Comment

Hallo Allemaal,

Nou hier gaat ie weer.Verhaaltje over hoe stom je kunt zijn als je stoned bent!!!!!!!

Vrijdag maatje belt Edje ga de mee vissen jongu.IS goed even snel visspullen pakken en dan kom ik je op halen.Snel alle spullen bij elkaar gezocht.Ik zeg snel maar voor de mensen die karpervissen weten dat als je eenmaal een nachtje weg gaat dan moet alles mee want je zal maar wat te kort komen.Zo gezegd zo gedaan.Wagen vol visspullen op weg naar mn maatje.Hij laad de wagen verder af met visspullen.Wij haasten ons naar het vis water want daar kan het nogal druk zijn vrijdag.Komen daar aan.LEKKERRRRRRRRRRRRR er zit niemand.Kijk mn maatje aan"'daar moet op geblowd worden zeggen we tegen elkaar.Ik draai een fikse joint met wiet in elkaar.Mn maatje een met stuff.Kunnen we lekker mixen!!!.het was al een hele kunst om een plekje te vinden om een knetterku te kunnen draaien met al die spullen.Maar toch gelukt alle 2 een joint.ROKEN!!! Wij steken de knettertjes aan dammmmmm wat lekker.Dan kijk ik op mn raam WAT IS DIT? REGEN dat ga je niet menen.Kijk mn maatje aan kut zeg kende mooi aloe spullen in die kut regen op zetten (TENT HENGELS BOTEN IN HET WATER LATEN).Godverdomme hier heb ik echt geen zin in.Ik wacht even met mn spullen uitlopen hoor.Dadelijk zeiknat en dan moet ik nog beginnen met vissen.WAt dan?Blowen nu we er toch zijn.Zeg tegen maatje zal even plek maken zodat we goed in de wagen kunnen zitten.Ik pak mn foedraalen leg deze achter de wagen half eronder zodat ie niet zo nat word!!!!Ga weer in de wagen zitten radio aan bakske thee paar blowtjes flink stoned.HEEEEEEEEEEE de regen is weg we kunnen.Ik hou wel van een grapje en snel verzin ik iets.

GVD jongu wat denk je ben mn piepers vergeten die moet ik gaan halen!!!!Mn maatje word helemaal ziek kut ed gij altijd met oe vergeten.Ga snel halen dan.
                Hopla versnelling in zn achteruit en gas.Ik voel een hobbel!!!!kijk vooruit god gloeiende teering zooi.IS DAT MIJN FOEDRAAL.mn maatje kijkt me aan DAT GA JE NIET MENEN MAN STOMME LUL. IK KAN WEL JANKEN. Voor de mensen die niet weten wat een foedraal is.Dat is een langwerpige soort zak waar 4 opgetuigde hengels in zitten plus wat ander spullen schepnet enz.Voor alle duidelijkheid ik reed in 1x voor een goede 2000 gulden aan sullen naar de klote!!!!!!!!!!!!!Ik liep naar mn foedraal en ritste de ritsen open Gek de banden sporen stonden op het gedeelte waar de molens in liggen.Ik kijk ER IS NIKS AAN DE HAND MAN kan toch niet.Mee toen ik het dacht zag ik het al.Alle hengels waren bij de toppen gebroken.Had de mazzel dat een wiel mooi al mn molens krom had gereden.Mn maatje stond er maar verslagen bij en durfde nauwlijks te lachen.Moet ik er eentje draaien maat zei hij.EENTJE!!!!teering wat voelde ik mn eigen zuur.Kwaad liep ik naar de foedraal en pakte de hele klerezooi op en.........ED NIET DOEN!!!!!!!!!!!! Te laat.........PLONS ik wil terug lopen naar mn maat en glij op mn bek.Mn maat die kan het niet meer houden van het lachen.Wa bende gij dol zeg.En nu??????Dan pak maar een hengel van mij.Mmmmmmmmm even jointje dan beslissen we wat we gaan doen.Ed was weer een beetje rustig geworden en wilde ook niet de vrijdag verpesten van mn maatje.Ik haal die spullen uit de plomp en dan kijken we wel.Spullen uit het water gehaald maar echt alles was kapot.Wel gaan vissen ik heb mn tentje opgezet en heb me heerlijk vol laten lopen met bier en thc om de grote schok te kunnen incaseren.

DUS MENSEN JE BENT GEWAARSCHUWD BLOWEN MAAKT MEER KAPOT DAN JE LIEF IS

Comment

Ik was 16 geloof ik. Mijn oudere, "feestende", broer woonde bij mijn vader, ik bij mijn moeder. Om de twee weken verbleef ik een weekend bij mijn vader en mijn oudere broer. Deze ervaring vond plaats op de zaterdag ochtend om een uur of 11:00. Ik zat zoals gewoonlijk achter de PC wat kansloos te doen in een of andere chatroom. Op een gegeven moment hoor ik wat op de trap. Dit was mijn oudere broer. Eenmaal beneden plofte hij neer op de bank, hungover van ik-wil-niet-weten-wat-allemaal. Zijn recover ritueel was koffie en een joint. Hij draaide altijd ongeveer een halve gram in een joint. Daarbovenop deed hij "pure thc". Dit kreeg hij als volgt: ken je die oude foto-kokertjes? Waar men een rolletje in bewaarde. Hier had hij in het midden een zeefje geplaatst. Beide uiteindes van het kokertje waren openbaar. Hij deed hier "lesser" wiet in en begon te schudden. Na ongeveer 10 minuten kwam opende hij het juiste uiteinde. Het resultaat was een mooi bergje geel poeder, ik neem aan thc. Dit ging bovenop de halve gram goeie wiet. Wild guess eigenlijk, maar ik denk toch wel dat hij een erg sterke joint had vergeleken met een gemiddelde joint, maar dat is echt giswerk. Hij stak 'm aan.

Er was nog 1/4 rookbaar deel van de joint over, en toen vroeg ik hem "zou ik eens een hijs mogen?". Hij zei ja, maar volgde meteen met een minuten lang durende speech over zijn eigen negatieve ervaringen met wiet. Mijn besluit stond echter vast. Ik kreeg de joint in handen terwijl ik achter de PC zat. Nog steeds aan het chatten, joint lag op de rand van de asbak. Ik stak 'm aan, nam een hijs en legde 'm weer neer.
                  Het was niet instant, maar na een 20-30 seconden voelde ik het. Rechts van mij was de muur. Ik zakte tegen de muur. Door waarschijnlijk trollphysics schoof de stoel naar links, waardoor de afstand tussen de stoel en de muur groter werd. Hierdoor zakte ik steeds verder naar onder, langs de muur. In mijn hoofd was ik druk bezig manieren te bedenken om controle over mijn lichaam terug te krijgen, want dat had ik totaal niet meer. Ik kon ook geen geluid produceren. Niet dat mijn broer ff omkijkt om te kijken hoe het gaat ofzo. =[

Uiteindelijk ben ik volgens mij op de grond gevallen. Daar eventjes gelegen en controle terug gekregen over mijn lichaam. Terug gaan zitten achter de pc en verder gaan chatten. De manier waarop de muziek tot 2 uur na de hijs binnenkwam was ongekend en het hele euvel compleet waard.

Daarna nog 1 keer gehad, maar dat is een compleet ander verhaal, voor een andere keer. Leuk topic!

Comment

Bezig...
                  X