Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Appel kruisen met wiet.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Appel kruisen met wiet.

Korting op 420shop
    Wat nou als je een appelboom zou kunnen kruisen met een wietplant wat zou daar dan uitkomen?
    Een boom met appels waar je stoned van werd? THC appels hehe?
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Re: Appel kruisen met wiet.

Er is eerder bedacht om rookbare rozen te maken. Het is mogelijk, maar het is geen kwestie van "kruisen" maar van genetisch manipuleren. Sommige mensen zien dat als een essentieel verschil.

THC werkt het best als het verhit is. THC-appels moet je dus niet rauw eten, maar in appeltaarten. Ikzelf zie helemaal niks in het idee, ik hou niet van appels. THC-bramentaart daarentegen...

Comment

.................
      Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:39.

Comment

Wat als we wiet zouden kruisen met meloenen, of met een olifant, of met Shakira ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

In een olifant breekt de THC natuurlijk meteen weer af. Je hebt dan wel een stonede olifant, maar niet een olifant waar je stoned van wordt.

Comment

olifanten zijn ook echt een uitdaging om te verkruimelen
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
              In een olifant breekt de THC natuurlijk meteen weer af. Je hebt dan wel een stonede olifant, maar niet een olifant waar je stoned van wordt.
              Wat is er mis met Shakira? waarom kan zij niet stoned worden van zichzelf??
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Appleweed
                Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

of natuurlijk wiet kruisen met vloeitjes...

is toch nog wat half werk-achtig > stel : we combineren thc-producerende cellen met bv eum... de blinde darm.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

hehe wiet kruisen met vloeitjes en tipjes groeien en jointjes aan je plant
                    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                      of natuurlijk wiet kruisen met vloeitjes...
                      Dus: THC in een plant met stevige vezels, waar je papier van kan maken. En als je dan toch vezels hebt, dan kun je er misschien ook touw van maken, of textiel. Dat zou een handig plantje zijn. Zou zo'n plant ook nog zaad kunnen maken dat olie produceert, of voedsel ofzo? Of vragen we dan toch echt te veel van 1 plantje?

stel : we combineren thc-producerende cellen met bv eum... de blinde darm.
                      Ik weet niet of stoned zijn zo leuk is als je altijd stoned bent. Ik persoonlijk hou van afwisseling. Ik ben soms echt waanzinnig nuchter, zomaar, om eens gek te doen. Dus als je wiet gaat inbouwen in de blinde darm, zorg je dan wel voor een middeltje om even nuchter te kunnen zijn? Liefst rookbaar?

Comment

stel : we combineren thc-producerende cellen met bv eum... de blinde darm.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

eum... dat zijn toch alleen de receptoren LR2... daar moet eerst wat in voor het effect heeft. Zeg maar deurslot(de receptor) en de sleutel(THC)

Comment

Niet alleen receptoren:

The [team] found that in both physiological and psychological stress situations, stress hormones act on the brain to stimulate the release of endogenous cannabinoids from neurons in the hypothalamus, which act as a local messenger within the hypothalamus to shut down the neuroendocrine stress response.
                            Dit was de eerste fatsoenlijke link die ik kon vinden. Er is meer: zoekterm "endocannabinoids"

Overigens wil ik graag de volgende motie indienen:

Ik stel ik vast dat:
                            - Opstelten THC bevat
                            - Het gedoogbeleid voor cannabis niet bedoeld is voor het gedogen van gedrogeerd vlees
                            En stel dus voor om:
                            - Te stoppen met het gedogen van Opstelten.
                            En ga over tot de orde van de dag.
                            Last edited by Blani; 22 March 2012, 22:32.

Comment

daar ben ik natuurlijk meteen voor! Tevens zie ik het dan als burgerplicht om Opstelten aan te geven als zijnde endogene cannabisrunner, wie weet hebben ze op schiphol nog een leuk brandbaar celletje voor hem.

straks in het zonnetje zal ik me eens verdiepen in die endocanna's, duidelijk verfrissing nodig

Comment

Bezig...
                              X