Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spul over wiet heen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Spul over wiet heen.

Korting op 420shop
    Ik was laatst op vakantie en heb toen 2 gram onbekende wiet gekocht van een paar turken, smaakte goed maar het effect...
    Ik begon er van te trippen, ik weet niet of iemand van jullie ooit truffels (paddos) heeft gehad maar het was te vergelijken met dat alleen zonder visuele hallucinaties. Weet iemand wat ze er mogelijk hebben overheengegooit?
    Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Jaja onze awesome turkse blunt!!

Verstuurd via Tapatalk
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

zag er trouwens heel normaal uit en het effect kwam pas na zon 5-10 minuten

Verstuurd via Tapatalk

Comment

Re: Spul over wiet heen.

dat heb ik dus ook soms als ik bij dealer haal

Comment

Glasparels of lood? Wordt tegenwoordig steeds vaker gebruikt om wiet te bespuiten. Hierdoor verzwaar je het product waardoor de winst voor de dealers groter wordt. Maar wie weet is het wat anders.

Gr Q

Comment

Comment

Daarom kweek je je eigen shit......

Comment

Nee, ik zou wel willen dat al mn wiet zo was. Het was echt heel awesome.
                Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Het was echt niet te vergelijken met normale stoned/high effect, echt heel trippy

Comment

...................
                    Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:25.

Comment

zo ben ik ooit eens tegen iemand aangelopen die me wiet wou verkopen -wat fijn was want ik zat in het midden oosten- alleen toen het heerschap de zak los trok bleek het gedompeld te zijn in mangosap. ik zal dat nog even spellen : m.a.n.g.o.s.a.p. Met vezeldraden en al. Hilarische situatie natuurlijk. Iets minder toen ik in de gaten kreeg wat voor ontzettende junk die verkoper bleek te zijn
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                        denken jullie nu echt dat ze andere dope over je weed gaan doen?
                        Ja.
                        Ik ben dat werkelijk in een documentaire tegengekomen, al weet ik niet meer welke. De truc is om wiet te oogsten voordat 'ie echt gaat stinken, om detectie te voorkomen. Die wiet is dan te slap, dus je spuit er "spice" overheen, of hoe die zooi ook mag heten.

Comment

man man, probeer maar is wiet te oogsten voor dat het gaat stinken, kun je nog niet als ze 10 centimter groot zijn, geur hebde altijd wel
                          denk niet dat dat weekje meer of minder nog het verschil ga maken,

Comment

JWH-018, JWH-073 en HU-210 misschien?

Comment

Was het geen oasis? van dat groene steekschuim voor bloemen. als dit ietswat nat is zou het op gruis kunnen lijken. Een amateurtje verpatste dat spul gemengd met knipafval hier in de buurt daarna is ie vet in elkaar gebeukt omdat je van de schadelijke stoffen van het hoofdbestandsdeel phenol ongelofelijke hoofd pijn krijgt. Een beetje als de rook die vrijkomt bij het smeulen van piepschuim. Mijn overbuurman die al met pensioen was en te ver van de schop woont ging toen zelf nog naar het ziekenhuis,hier heeft ie niks aan overgehouden trouwens. wel een gevaarlijk spulletje.
                              sigpic

Comment

Bezig...
                              X