Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom kweek jij wietplantjes???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Waarom kweek jij wietplantjes???

Korting op 420shop
    Ik ben erg benieuwd waarom de meeste mensen hier wietplantjes kweken.
    Bij mij is het begonnen om voor mijn vriend wat eigen wiet op voorraad te hebben. Maar inmiddels is bij ons beide het laten groeien op zich het leukst om te doen.
    Over opbrengsten denken we niet eens meer na.

De verwondering hoe er uit een klein balletje zo'n prachtige plant kan komen, de vorm van de bladeren, de toppen die er in komen. De snelle groei, de reactie die je bijna meteen ziet als ze water krijgen na een warme dag,...
    Zoveel verschillende soorten met elk aparte groei en bloei.
    Dat is wat ik het leukst vind.

Hoe zit het bij jullie??

Omdat ik het leuk vind, graag een jointje rook en eens wiet wil waar geen kutzooi overheen is gegaan

Comment

Re: Waarom kweek jij wietplantjes???

Ik kweek mijn eigen planten om dat ik cannabis als medicijn gebruik om mijn spieren te kunne laten ontspannen .
      En om te kunnen slapen en eten en zo dat ik de pijn die in heb beter kan dragen.
      Dus planten kweken is voor mij een Noodzaak
      God was never on your side..

Comment

hallo,

Bij mij is het meer ene hobby.
        Soortjes zoeken en revieuws lezen op internet.
        Dan kijken of je het zelf beter kan, zelf vind ik het het leukst om alteid verschillende soortjes en voedigen en mediums te testen.

En natuurlijk aan het eind de mening vragen van ervaren blowers die dan genieten van jou recept.
        Dat vindt ik alteid nog het fijnst, heb je al die weken je best gedaan en dan is het alteid fijn als je ziet dat dat van jou toch net even meer is dan de shop.
        One "small" step for a man....one giant tree for mankind

Comment

Omdat ik geen vernaggelde sjopwiet wil roken en er niet wil komen.

Voor mn eigen rokertje dus.

Comment

zo vader zo zoon het is een family ding

Comment

Waarom niet??

Comment

Omdat ik het graag rook, goed van kan slapen en lekker van ontspan
                Last edited by ceBep; 20 June 2012, 22:38. Reden: geen optie voor dit vraagstuk op jd
                Kan het zijn dat we dezelfde liefde delen?

Comment

behandeling voor OCD (smetvrees)

Comment

omdat het een passie is?
                    ik weet niet het is iets wat je in je hebt in mijn ogen, ik blowde amper en toen ze ik al dat ik zelf zou gaan kweken
                    niet omdat het moet maar uit passie en mits het feit dat wat je zelf doet beter is dan die rotzooi uit te shop
                    zeg niet dat die niet goed of lekker is, maar zelfkweek is nu eenmaal vele gezonder, hoor je vast wel aan je hoest*

Comment

het kweken is heel leuk en het is fijn om te weten dat er geen rotzooi in of op zit

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Ik ben begonnen met mijn eigen plantjes te kweken om medische redenen en de cannabis die ik via de apotheek kreeg niet meer wilde gebruiken omdat die stonk, niet goed werkte en veel te duur was.

Intussen is het ook een hobby geworden, ik heb er volgens mij zelfs een ziekte door bij gekregen: "de kweekkoorts".

En ik vind het feit dat het eigenlijk verboden is, ook wel zijn charme hebben. Ik ben altijd al de rebel van de familie geweest

Groetjes,
                        Irman

Comment

Uit verveling, eigenlijk..
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irman View Post
                            En ik vind het feit dat het eigenlijk verboden is, ook wel zijn charme hebben. Ik ben altijd al de rebel van de familie geweest
                            Irman
                            ja klopt maar ik heb liever dat t legaal is en mn hele tuin vol
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Waarom ?? Omdat het een leuke hobby is ,om medicinale redenen en omdat ik niet die rotzooi uit de shop wil roken ..... reden genoeg lijkt me maar helaas denkt de onze Ivo Opstelten er nog steeds anders over.
                              Led's grow !

Comment

Bezig...
                              X