Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

in je bloed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

in je bloed

Korting op 420shop
    Hey jongens, een goed vriend van mij heeft gisteren voor de eerste keer een joint gerookt,, hij heeft namelijk max. 5 trekjes genomen.
    Maar hij heeft net gehoord dat hy maandag urinetest moet laten nemen, omdat hij een allergie heeft.
    De vraag was, hoe lang blijft deze kleine hoeveelheid in je bloed/urine ?

dank u.

Re: in je bloed

Helaas is cannabis het langst zichtbaar in de urine van bijna alle drugs . Pas na 30 dagen is het niet meer zichtbaar , 5 trekjes is niks maar na 1 week zekers nog zichtbaar

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Tot een maand na je laatste joint dacht ik, zie echter t probleem van wiet in je urine niet??

Comment

het moet ook in je bloed blijven, dat weglekken is alleen maar onhandig

Als je urine wordt getest door een arts omwille van een gezondheidscheck en het is buiten je werk om is er geen reden tot paniek, je met er namelijk wel specifiek op testen, en het zit niet in het standaardsetje allergietesten zou ik menen. Maar die vlieger gaat dus niet op als je beroepsmatig een blowverbod hebt omdat je bv i het leger zit. Vinden ze het dan ben je de sjaak.
        Langdurige aanwezigheid van cannabis (tot 3mnd aantoonbaar) heb je alleen als je een geregeld blower bent, anders is het na een weekje er wel uit. Succes
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Zes tot acht weken na gebruik traceerbaar met behulp van urine.
          DNA iets langer.

Comment

Zelf meegemaakt dat ik wekelijks uc moest doen , pas na 8 weken was het meetbaar na 12 weken werd ik positief bevonden terwijl ik echt niet had gerookt . Was wel veel aan het sporten en het schijnt dat thc zich opslaat in het vetweefsel en bij veel zweten/ sporten komt het er dan een soort uit . Na 17 weken was ik helemaal schoon , dit was echter wel na 10 jaar stevig door roken

Comment

Bezig...
            X