Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

led

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: led

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
    het licht van een lamp van 600 watt wordt dan 4 keer weerkaatst. Dus dan levert een lamp van 600 watt uiteindelijk gezamenlijk met het gereflecteerde licht 3000 watt op.
    ROFL whahahaha. KONING deze opmerking!!!!

Comment

Zo werd het toch nog een leuk topic!

Als ik m'n koolstoffilter spiegelend maak, vangt het dan ook 4 keer zo veel geur af?

Comment

Nee Blani, dat gaat niet lukken. Wat ik wel ooit gehoord heb, is dat je je koolstoffilter na elke ronde een kwartslag moet draaien. Door een niet gelijkmatige luchtstroom absorbeert niet alle kool in het filter evenveel geur. Ook geabsorbeerd vocht zakt uiteindelijk naar het laagste punt. De onderste kool kan, als die verzadigd is met vocht, geen geur meer absorberen. Kleine moeite, even de slangklem losschroeven, filter kwartslag draaien en slangklem vastschroeven. Misschien is dit een "broodje aap-verhaal", maar schade loop je er niet door op. "Baat het niet, dan schaadt het niet".
        Last edited by Xtreme; 2 October 2012, 10:10.

Comment

Ik denk dat ik meteen bio-dynamisch ga afzuigen, en mijn filter ga laten meedraaien met de maanstanden. Da's ook beter voor de alfa-, en beta- en aardstralen.

Comment

och ja die kleine schrijf fouten
            jij leeft toch ook maar alleen om kritiek te geven
            als dat voor je belangrijk is veel plezier
            ik kweek niet met hps
            ik kweek met leds dat moet jij toch al weten zeker
            en nog iets ooit al van omvormers gehoord 12v naar 220v en 220v naar 12v en nog eentje 24v naar 220v 220v naar 24v en die omvormers gaan zelfs tot 7000 watt en denk zelf een beetje meer
            en ik heb niet gezegt over spiegelen daar heb je maylar voor
            dit was gewoon om mijn warmte indoor te houden om minder te verwarme
            en schimmel geen spraake van mijn verluchting is prima
            en bij een accu gaat om de amp als je lamp 4.5 amp verbruikt met een accu van 250 amp semi track en reken de rest zelf maar uit
            heb je ooit al van accu laders gehoord 220v naar 12v en omgekeerd en zelfs tot 140 amp en meer
            ga jij mij dan vertellen hou het allemaal in zijn werk gaat
            en ja ik ben een docent
            toetoe

Comment

Ik leef beslist niet om kritiek te geven, manneke. Maar wel om anderen te beschermen tegen je idiote ideeen, zielepoot. Besef je nu echt niet dat een ieder je als randdebiel beschouwt? Maar ik ga stoppen met op jouw berichten te reageren. Om een Bijbels gezegde enigszins aan te passen op jouw manier van denken: "Een zot kan meer dwaasheden verkondigen, dan zeven wijzen kunnen weerleggen". Het ga je goed, docent.

Comment

Comment

Een docent in alternatieve energie, die niets weet van licht, niets van natuurkunde, niets van didactiek en weinig van zijn eigen taal...

Ik heb heel wat mafkezen, psychoten, psychopaten, autisten en blowers meegemaakt, maar weet je waaraan ik denk bij Topi? Aan een klein kind. Lees zijn posts maar eens na: Dit is een klein kind dat volwassen probeert te lijken.

Ik kan het niet bewijzen... maar ik ga toch maar even de mods er attent op maken.

Comment

Yeaaah, led's rock!

Comment

Led it all out, release the pain

Comment

volgens mij blowen jullie te veel.
                        zitten jullie hier dagen achter het scherm wat over wiet te lullen en ge weet nog altijd niet hoe ge moet kweken nog altijd niet amai
                        jullie moeten wel echt dom zijn om altijd maar raad te vragen
                        en special member wat is dat voor iets wat belachelijk

hahaha
                        weten jullie nog altijd niet hoe je wiet moet kweken haha
                        en wat moet ik nu doen
                        en wat nu en wat als ik dat doe en zal ik het zo eens proberen
                        en het is te koud en mijn vochtigheid is te hoog

Last edited by ceBep; 3 October 2012, 19:34.

Comment

Bezig...
                        X