Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jodenkoek, met echte stukjes jood. Negerzoen, met echte stukjes neger. Wat hebben we nog meer : ah, het scholiertje, met echte stukjes school. De wafel natuurlijk , met echt gewaf en ...ooh? dwaal ik af ?
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Oorspronkelijk geplaatst door mister frankView Post
@ lr2 werk zelf in de zorgsector en geloof me dat eten onder dwang, zeker als de mensen niet willen is gewoon verschrikkelijk, omdat die mensen vaak niet meer willen leven mits omdat hun leven vaak zo al gedaan is, waarom nog extra laten afzien?
Nu heb je het over mensen die stervende zijn, of dood willen. Er zijn voldoende manieren om dat te doen zonder ze uit te hongeren. Maar er bestaan ook pasgeboren kinderen, gehandicapten, (deels) verlamden etc. die er wel nog zin in hebben, maar niet anders kunnen. Als baby in de buik wordt je ook dwangmatig gevoerd, je hebt er immers niets over te zeggen. Ik heb geholpen bedreigde dierpopulaties in leven te houden door dwangvoederen. Als een slang niet wilt eten, zul je zelf een muis in die strot moeten duwen. Fijn is anders, maar mijn punt is: je kunt niet alle gevallen over een kam scheren en helemaal anti zijn. Ergens finaal op tegen zijn, omdat een enkele partij er onder lijdt maar andere er van profiteren, vind ik hypocriet. Dan zou je namelijk kunnen stellen dat iemand met een kaakbreuk of scheur in de slokdarm zou moeten sterven omdat 'dwangvoeren' bij alles en iedereen niet mag. Dat is toch een gek idee, vind je niet?
Er is een mens overschot, dus houdt je stad schoon, eet een mens.
Wel een zonder BSE, HIV, Hepatitis, enge kwaaltjes en enge beestjes enz.
Wordt het toch nog een zoektocht...........
Comment