Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek wedstrijd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweek wedstrijd

Oorspronkelijk geplaatst door Pietweber View Post
    Jongens!! AFjes hebben tegen woordig dikke opbrengste hoor.
    Het is niet meer de 25 gram die eerst was,. Pak je AF mazar en kweek je redelijk pik je toch gauw 50 gram,. Heb je alles goed in de hand kun je echt wel 80 gram halen,.
    Af en led!! Lekker 20 on 4 af!
    Moet je eens opletten wat je verbaast staat
    Ik wil graag dit resultaat van je met de eigen ogen zien, als jij even veel van een AF kan afhalen als ik van men fem of reg zaad, ben ik blijkbaar sterk verkeerd bezig en moet ik bij jou in de les. Wanneer je gaat oogsten laat het me even weten, wil ik altijd wel even komen kijken. Nou Nou Cors, dat kan je niet maken dus:

Ik wil daarom het volgende voorstellen: momenteel is onze lieve Belladonna bezig een nieuwe contest op te zetten, ik zou graag willen voorstellen om hiervoor een AF VS FEM contest te organiseren. We nemen een soortje van eender welke breeder die zijn soortje zowel AF als FEM aanbied. We nemen 5 personen die beweren dat ze met AF's een beter resultaat kunnen neerzetten dan met FEM en uiteraard ook 5x het omgekeerde. Men make een mooi verslag zodat iedereen perfect kan volgen wat je doet. De resultaten worden bij elkaar gevoegd en we bekijken de gemiddelde opbrengst en uiteraard het verslag. We geven 1 mooi prijsje aan de man/vrouw met het mooiste verslag en we hebben ineens een mooie waardemeter. Tevens mogen de verliezers in opbrengst nadien uitleggen hoe het komt dat hun argument niet op gaa want.....

Jezelf opgeven zou dan kunnen door een mooie tekst te schrijven waarom je denkt dat je resulaat beter zal zijn als het andere zaad, waarom je zoveel van dit zaad houd, of waarom je net niet van het andere zaad moet weten. De mensen die dan het best hun argument neerleggen en kunnen staven, mogen zich dan bewijzen in deze contest.

EDIT: als je graag wil weten waarom dit voorstel, wel omdat we steevast posts krijgen als deze, op de link kan je de hele discussie volgen

Last edited by Fruitboer; 13 November 2012, 17:58.
    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

Hoe deel nemen?
      Waar krijgen we die zaden?
      Wanneer begint het?
      Goede idee Bella.

Comment

bij corsaxx idee zou ik zeggen dat er meer regelementen aan vast zouden moeten zitten ;
        een AF onder 600 leverd meer dan een FEM onder een SL
        een AF met voeding heeft ook nog een streepje voor dan een FEM zonder
        een AF op hydro leverd dus ook meer dan een FEM zonder voeding etc ....
        een wedstrijd van woord vs woord word zonder strenge regels toch een broodje aap ....
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Eentje voor de medicinale gebruikers eentje die de oldskool skunk doen en die een hazeke doen

Comment

Gram per watt en tis opgelost. Al de rest ligt aan de kweker.

Comment

beginnelingen tegen beginnelingen n de oude rotten tegen de oude rotten
              mss kan je een kweek doen waarvan je 2 weken voorgroeit en dan overschakelt naar 12/12 of mss direct kweken op 12/12
              per soort /mooiste scrogg /beste verslag /mooiste foto's /beoordelen op hoe goed de kweek verloopt / paar soorten samen zetten en kijken wie de mooiste toppen heeft
              kijken wie het meeste per plant of per kweek kan binnenhalen of zoals beowulf zegt gram per watt n tis opgelost hehe /of mss kan je kijken voor allemaal dezelfst soort zaden en laat ze gewoon doen ze moeten wel natuurlijk en verslag maken met alles erop en eraan van het kiemen tot oogst en zo zullen er veel verschillende methodes gebruikt wordn bij de kweek grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AudioSystemRolla View Post
                bij corsaxx idee zou ik zeggen dat er meer regelementen aan vast zouden moeten zitten ;
                een AF onder 600 leverd meer dan een FEM onder een SL
                een AF met voeding heeft ook nog een streepje voor dan een FEM zonder
                een AF op hydro leverd dus ook meer dan een FEM zonder voeding etc ....
                een wedstrijd van woord vs woord word zonder strenge regels toch een broodje aap ....

Comment

Corsax het is een wedstrijd voor iedereen en niet om jou Batel uit te vechten.
                  niet iedereen kweek op zulke manier met zoveel of weinig lampen.

Dit is meer een bewering die jij niet geloof en die jij waar wil zien denk dat je dat met die persoon moet uit vechten
                  God was never on your side..

Comment

je hebt wel gelijk corsaxx zou wel intressant kunnen worden en ja zoals je zegt vrees voor cheatrs we kunnen maar hopen dat iedereen die mee doet toch wel eerlijk blijft grtzmaar ik blijf r bij geef iedreen die mee doet dezelfste zaden en laat ze doen en kijk wie er het beste kan van maken maar je kan dan wel de kweken die met de zelfste soort lamp of lampen word gedaan in 1 groep steken en daar dan een winnaar uit halen en zo heb je dan een paar groepen met iedere keer 1 winnaar
                    Last edited by peuker; 14 November 2012, 00:36.

Comment

Euhm Bella, het gaat niet om mijn Batel (wat dat ook mogen zijn). Het gaat om eens te zien of sommige vreemde technieken inderdaad zo goed zijn als beweerd. Als het dan ook klopt hebben we toch allemaal iets geleerd. Het is net aantrekkelijk om veel verschillende manieren van kweken te kunnen lezen maar uitgaand van hetzelfde zaad. En als je dan de AF's tegen FEM's zet, dan krijg ik het gevoel toch dat veel mensen iets kunnen bijleren uit al de methoden met het resultaat te kunnen zien.

Tevens ben ik van mening dat wanneer je dan mensen kan uitkiezen uit een hoop stevige meningen die netjes onderbouwd zijn, er ook van kan uitgaan dat personen die de moeite doen om hun eigen methode uit te leggen en te verantwoorden met argumenten, dat deze mensen ook de tijd zullen maken om hun argumenten zo goed mogelijk te laten doorkomen in hun verslag, en er dan ook een prachtig verslag van zullen maken. Ze willen immers aantonen dat ze de ideale methode hebben gevonden voor hun verkozen zaad.

Ik zou zelf sowieso NIET deelnemen, ik ben al bij de gelukkigen van spliff's en wil vanaf januari daar dan ook enorm veel tijd gaan insteken. Ben ik hier dan de enige die van mening is dat AF's voor binnen niet aan te raden zijn, ik denk dat er vele zijn. Er zijn ook enorm veel mensen die auto's zetten tegenwoordig en niets anders meer zetten, zo krijgen zij ook de kans om eens deel te nemen aan een wedstrijd, want een AF wedstrijd heb ik ook nog niet gezien, en sommige zetten nu eenmaal niets anders meer.

En als je dan niet voor de spanning van dat beetje competitie bent, kan je er ook gewoon een mooie AF wedstrijd van maken. Ik ben echt nieuwsgierig naar methoden voor AF's, wie weet schakel ik zelf wel over na het zien van enkele prachtige verslagen en resultaten.

Comment

Autoflowers moet je gewoon niet zetten dat is voor kinderen A ze stinken mega erg binnen en buiten B de oogst valt altijd tegen
                        Ik kan eerlijk ge zecht een auto flower niet eens een plant noemen hoor er ook niks positiefs over
                        En heb je wel een een autoflower gerookt Ik wel
                        God was never on your side..

Comment

Ja hoor Bella, en niet zo lang geleden. Heb met de loterij voor de zomer 3 royal dwarf automatics gewonnen en deze buiten gezet in potjes van 15L. Zonder voeding te moeten werden ze een 30cm hoog en 21g per plantje gemiddeld het was een degelijk weedje waar ik meer stoned dan high werd. 11 weken hebben ze gedaan van kiemen tot knippen. Ik ben dan ook van mening dat ze daarvoor gemaakt zijn voor buiten, en volgens mij zijn ze eigenlijk gemaakt in het opzicht van guerillakweek.

Maar dan gaan we off -topic. Het gaat hier over een concept voor een binnen wedstrijd.

Mijn voorstel wordt blijkbaar niet gesmaakt, dus op naar nieuwe suggesties

Comment

Mss een bonsai wedstrijd, om ter kleinste plantje kunne afbloeien

grtz
                            Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                            A friend with Weed is a friend Indeed

Comment

Waarom niet een beginners wedstrijd voor buiten volgend jaar? Kan ik ook mee doen

Comment

Goed idee, dat nog verder uitgewerkt moet worden.

Het moet iets concreter.
                                Veel gestelde vragen over het forum
                                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL
                                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

Comment

Bezig...
                                X