Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek wedstrijd

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweek wedstrijd

jup, wie de grootste verhouding gram/watt haalt + de publieke stemming wint?
    Allen dezelfde soort of Zoveel man soort 1 en zoveel soort B?
    Mijn hok is beschikbaar.

Comment

Volgens mij als ik het goed heb is bella alleen van de buiten kweek niet?

Comment

zou ook wel oog hebben voor een buiten kweek en dan alleen buitenkweek.!!

Comment

het klinkt al leuk het idee.
          Ik vind dat de Pro's in spe, de amateurs dus, ind een kans moeten krijgen.
          Er zou moeten een standaard verslag zijn als basis. zo krijg je een gelijke start. Het afwerken en details is aan de grower, wie uiteindelijk het mooist, meest overzichtelijke verslag heeft is gewonnen.
          De winnaar wordt niet gekozen adv de opbrengst per watt of dikste top, maar het mooiste verslag.

Zo krijgt de amateur/beginneling de kans een goed,mooi en intressant verslag te schrijven, waarbij de experten, pro's en semi pro's de helpende hand zijn.

Voeding zowiezo zelf voorzien, sponsoring van het zaadje, ja

Greetz Bubba
          sigpic

Comment

Kijk Bubbels wat jij nu neer zet dat lijkt mij ideaal als op zet voor een nieuwe kweek wedstrijd.

Er zou moeten een standaard verslag zijn als basis. zo krijg je een gelijke start.
            Het afwerken en details is aan de grower, wie uiteindelijk het mooist, meest overzichtelijke verslag heeft is gewonnen.

De winnaar wordt niet gekozen adv de opbrengst per watt of dikste top, maar het mooiste verslag.
            Zo krijgt de amateur/beginneling de kans een goed,mooi en interessant verslag te schrijven, waarbij de expert, pro's en semi pro's de helpende hand zijn.

Thanks

P.s ja ik zelf kweek alleen buiten en die contest die al loopt van de buiten kweek is op 1ste kerstdag voor bij.
            Tegen dat het weer tijd gaat worden voor de buiten kweek wil ik weer een nieuwe opzetten voor alleen buiten kwekers
            Deze wedstrijd is voor de binnen kwekers.
            God was never on your side..

Comment

goed idee bella is mooie contest de beginners met helpende hand.

Comment

Ik doe niet mee
                Mijn Neds is niet genoeg dus een mooie verslag kan ik niet maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Kijk Bubbels wat jij nu neer zet dat lijkt mij ideaal als op zet voor een nieuwe kweek wedstrijd.

Er zou moeten een standaard verslag zijn als basis. zo krijg je een gelijke start.
                  Het afwerken en details is aan de grower, wie uiteindelijk het mooist, meest overzichtelijke verslag heeft is gewonnen.

Zo krijgt de amateur/beginneling de kans een goed,mooi en interessant verslag te schrijven, waarbij de expert, pro's en semi pro's de helpende hand zijn.

Thanks

P.s ja ik zelf kweek alleen buiten en die contest die al loopt van de buiten kweek is op 1ste kerstdag voor bij.
                  Tegen dat het weer tijd gaat worden voor de buiten kweek wil ik weer een nieuwe opzetten voor alleen buiten kwekers
                  Deze wedstrijd is voor de binnen kwekers.
                  Er kunnen enkele voorwaarden zijn waar moet aan voldaan om kans te maken om mee te doen?
                  Bvb al een topic hebben van een verslag maakt niet uit hoe goed die was?
                  Een tijdspanne van online te zijn of bepaalde hoeveelheid berichten?
                  De kennis van de desbetreffende deelnemers?
                  Hoe groen zijn de vingers ? Of hoe groen zit het achter de oren.
                  Ook de opstelling en van de deelnemer is belangrijk.
                  Daar kan je ook enkele voorwaarden aanhangen zodat enkel de serieuze "beginnelingen" kans krijgen.

Het zijn ideetje

Greetz Bubba
                  sigpic

Comment

Bezig...
                  X