Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het "vrekkentopic"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Het "vrekkentopic"

Een open haard heeft in ieder geval het voordeel dat je in de winter binnen kunt barbecuen. Gewoon wat alufolie op het rooster en wat houtskool hierop en op een paar stenen een ovenrooster plaatsen. Maar inderdaad, bij een open haard ben je voor de vogeltjes aan het stoken.

Comment

vooral met kinderen in huis blijven er nog wel eens lampen aan staan voor jan L.. De wc en gang overloop, overal waar we maar kort verblijven heb ik nu lichtschakelaars die op beweging aangaan en na een zelf in te stellen tijd weer uit gaan. Ideaal en besparend. verder heb ik overal led in gedaan. Nu sparen voor zonnepanelen, menn wat zijn die focking duur zeg

Comment

Poopen bij de buren.
        Zo bespaar je water, wc-papier, stroom en de nodige aroma's
        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Mocht je kids willen maar niet t kostenplaatje zoek een paar op t oog vrome buurtsletten en laat gelijk n koekoek een ander je nageslacht opvoeden..

Comment

Postzegels die door de stempelmachine zijn gemist, losweken en nadien met prittstift opnieuw gebruiken.

Comment

hmmja als je echt wil besparen moet je geen kids nemen. Maarja er moet toch iemand opgezadeld worden met mijn papegaaien als ik ga dus dan zijn ze wel weer handig

Comment

Wat voor soorten papegaaien verzorg je? Wij hebben ongeveer 20 jaar 2 grijze roodstaarten gehad. Toen de een dood ging, ging de ander kwijnen en die was daarna binnen een maand ook dood. Die krengen konden echt doorbijten, vooral als je hun nagels moest knippen.
                Last edited by Xtreme; 13 December 2012, 14:35.

Comment

Oehj.. eigenlijk moet je niet vragen naar me dieren hoor wand dan moet je een hele nieuwe topic gaan openen. Maar vandaag heb je geluk, wand ik zit met een vreselijk irritant nieuw toetsbord Maar ik heb twee amazones, heb er 1 uit een berghok van een dierenwinkel gehaald. en de ander kocht ik zodat de eerste weer een beetje papegaai gedrag zou leren.
                  En ja ze kunnen heelllll erg fijn bijten maar dat is wel af te leren met heel veel geduld. Hier bijten ze alleen nog als het gedrag van een persoon ze echt niet aanstaat. ga dus nooit bij ze staan en hun belachelijk maken wand ze hanteren een lik op stuk beleid. En voor het nageltjes knippen heb ik eerst even moed ingerookt, aluin om eventueel bloeden te stelpen klaar gelegd en toen een stuk van een kartonnen koker over hun kop gezet werkt geniaal.. Nu nog iets bedenken op die snavels... alle soorten stenen al geprobeerd maar volgensmij slijpen ze hun snavels nog scherper. misschien een betonklinker? lol.
                  Last edited by Miranda; 14 December 2012, 00:05.

Comment

Oke even een grapje tussendoor

Wat is de overeenkomst tussen een papegaai en een flikker?

nah nu dat jullie dat toch niet weten geef ik gelijk het antwoord even
                    ze hebben allebei zaad in hun bek en stront op hun stok.

merci voor de aandacht
                    Last edited by Urban; 14 December 2012, 02:32. Reden: weet het zelf niet

Comment

En voor je t weet, plakt er een veer aan je reet..

Ff serieus, jullie laten je eigen toch niet bijten door zulks n secreet eh, als ie bijt moet je in zn kopje knijpen tot je t voelt brokkelen,. Daarna zal die je vol begrip nooit meer bijten en, zo wel dan rest slechts n tennisracket eh.

Ff een Nadalletje doen zeg ma..

Download Sound Effect: http://www.freesoundeffectz.com/Download/TennisSwish

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Miranda View Post
                        Oehj.. eigenlijk moet je niet vragen naar me dieren hoor wand dan moet je een hele nieuwe topic gaan openen. Maar vandaag heb je geluk, wand ik zit met een vreselijk irritant nieuw toetsbord Maar ik heb twee amazones, heb er 1 uit een berghok van een dierenwinkel gehaald. en de ander kocht ik zodat de eerste weer een beetje papegaai gedrag zou leren.
                        En ja ze kunnen heelllll erg fijn bijten maar dat is wel af te leren met heel veel geduld. Hier bijten ze alleen nog als het gedrag van een persoon ze echt niet aanstaat. ga dus nooit bij ze staan en hun belachelijk maken wand ze hanteren een lik op stuk beleid. En voor het nageltjes knippen heb ik eerst even moed ingerookt, aluin om eventueel bloeden te stelpen klaar gelegd en toen een stuk van een kartonnen koker over hun kop gezet werkt geniaal.. Nu nog iets bedenken op die snavels... alle soorten stenen al geprobeerd maar volgensmij slijpen ze hun snavels nog scherper. misschien een betonklinker? lol.
                        Ik maakte altijd een kraag van een bierviltje, die ze in een mum van tijd kapot beten. In de zomer zaten ze buiten in een voliere met een klein nachthokje. Ze vraten zelfs de specie uit de voegen van de muur van het nachthok. Maar ik heb een wilgen- en een notenboom in de tuin. Knagen aan verse takken vonden ze een tractatie.

Comment

hahaha dat bierfiltje durf ik mijn vingertjes niet op te verwedden hoor. en ach; dat bijtgedrag is heel onnatuurlijk gedrag aangeleerd door mensen. nu bijten ze alleen nog als ze iemand niet vertrouwen of wanneer ze bang zijn. De oude eigenaar van de eerste papegaai kwam na een half jaar even kijken hoe het met hem ging en die werd dus echt aangevlogen, de boodschap was duidelijk Verder hebben ze beide hun eigen kooi maar zitten zelden opgesloten en ze kunnen ook vliegen. zodra het weer het toelaat zet ik het keukenraam open zodat ze zelf door het raam de voliere in kunnen. en ja ze hebben hier ook wilg maar daarvan slijt de snavel niet zo heb ik het idee. Ach zolang het anatomisch allemaal nog goed zit doe ik er niets aan.

Comment

ik laat anderen papegaaien houden... scheelt flink in de voedingskosten, met opruimen, kan ik mn bierviltjes gebruiken voor leuke bouwprojecten cq foute berekeningen, en blijft mn kat mooi rustig
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

krijgen die papegaaien ook klei en waarom eigenlijk allemaal die beesten horen toch gewoon een beetje rond te vliegen in een of ander woud of zit ik nu te janken?

Comment

janken, dat laat ik ook graag door anderen doen. Keihandig. Scheelt tissues, natte neuzen, van die zwemogen. Tenzij er daardoor een of ander lekker mokkel week wordt en troostmeisje wilt spelen natuurlijk, dan ga ik he-le-maal los
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
                                X