Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginnende blower ervaringen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Beginnende blower ervaringen.

Korting op 420shop
    ik ben al ruim 3 jaar op mezelf en heb sinds enkele maanden een kleine kweek in de kelder staan
    begin deze week krijg ik via whatsapp op het werk tijdens de lunchpauze van m'n ma
    ik heb de gas meter man de kelder in gelaten met de reserve voordeur sleutel waarbij op dat moment mijn hart 3 maal oversloeg omdat ik er totaal niets vanaf wist, maar de kelder afgesloten was door een slot waar ze blijbaar de sleutel van gevonden hadden.
    de gasmeterman heeft aleen het kasje bezocht wat direct bovenaan de trap beschikbaar is

daarbij dacht m'n ma iets wat kleiners in gedachte, nu heb ik ze savonds uitgelegt dat er 4 planten staan en 1x 600w setup
    en begint m'n hart weer wat rustiger te kloppen.
    nu paar dagen later kan ik er opzich wel om lachen, helaas m'n ma iets minder al wordt t hopelijk beter namate ik ze zo af en toe iets meer info tussen gesprekken door voer
    vroeg ik me af hebben meer mensen wat verglijkbaars ervaren?

Re: Beginnende blower ervaringen.

...................
    Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:13.

Comment

mijn eerste "eigen kweek" werd volledig gesponsord door mn stiefpa > hij hielp met aanleggen, had waanzinnig veel compleet nutteloze tips, bleef maar aandringen op structurele veranderingen tbv grootschaligheid; de stekjes kwamen van hem, idem lampen, potten, grond(eigen mengsel), voeding, de hele rambam.
      Natuurlijk werd de eerste keer een jammerlijke mislukking (ik was veel weg toen, en hij had het in zn rug dus kon geen -piep- uitvoeren en ma dacht "dikkevingerdriebier, als ik dat er ook nog bij ga doen is het end zoek en kom ik niet meer aan mn eigen huis toe".
      Daarna ging het rap beter beter, verdeelden we taken en brachten we uren in de kweekruimte door : twee tuinstoeltjes, chill muziekje, blowtafeltje, kat ergens spinnend tussen de planten, en maar ouwehoeren over "de zin van het leven", of oestrogeen nou wel of geen effect had in de eindbloei, en talloze urenlange discussies over dope in het algemeen.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

@ganjax de kelder heeft een apart slot die afgesloten was

Comment

Bezig...
        X