Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kattenkwaad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kattenkwaad

Korting op 420shop
    Een ieder heeft in zijn jeugd -in een onbezonnen bui- wel eens rottigheid uitgehaald. Ik zal een tweetal voorbeelden van mezelf aandragen en een voorbeeld wat zoonlief heeft uitgevreten.

In een ver verleden was er in mijn geboortedorp nog geen riolering en werd de poepdoos -een zinken emmer van gigantische afmetingen- periodiek opgehaald door de "beerwagen" ook wel de "odeurkar" genoemd. Niets was leuker om in zo'n welgevulde bak een hoeveelheid banketbakkersgist te gooien. Dat ging bruisen en borrelen de stront rees de pan uit, zonder dat daar iets aan te doen was.

Verder hadden we ook nog geen waterleiding: het water putten we uit de regenbak of de welput. (dat lijkt primitief, maar in Portugal op het platteland komt dit thans ook nog voor). Bij een of andere volwassen klootzak, die mijn voetbal had afgepakt en lek gestoken, wilde ik mijn gram halen. Bij die hufter heb ik 5 liter peterolie (er was destijds ook nog geen aard- of butaangas, -de peterolieboer leverde de kookbrandstof en de spruitjes stonden in de winter urenlang te stinken op de plattebuiskachel-) in zijn regenbak gepleurd. Heel de bak moest worden leeggepompt en met nieuwe specie worden bezet.

Onze zoon evenwel pakte zijn rottigheidjes wat subtieler in. Toen hij bij het avondeten steeds in de lach schoot vroeg ik wat er zo komisch was. Hij kwam met het volgende verhaal op de proppen. Samen met een vriendje had hij met een plastic schepje en een plastic emmer hondenstront verzameld. Vervolgens had hij thuis wat kranten en een doosje lucifers meegenomen. Ergens in de buurt woonde een vervelend gepensioneerd mannetje in een bungalow met een overdekte ingang. Zoonlief en zijn vriendje hebben aldaar de stront uitgekieperd, kranten erover gedaan en die vervolgens in de fik gestoken en nadien aangebeld. Toen de man het vuur ging uittrappen, vloekte hij in alle toonaarden. Om zo'n grap kan ik niet boos worden, maar hooguit jammer vinden dat ik daar vroeger zelf nooit ben opgekomen.
    Last edited by Xtreme; 20 December 2012, 10:09.

Re: Kattenkwaad

Das toch wel een grapje dat zelfs ik nog heb uit gehaald Extreme Poep in een krant voor de deur leggen aansteken en bellen
    God was never on your side..

Comment

Wat me juist stoort, is dat ik zelf nooit op dit idee ben gekomen, Bella.

Comment

Vismaden tijdens zomervakantie bij mn favoriete buren de brievenbus in, was leuk als ze 3 weken later thuiskwamen.

Ook wel s n geintje met mn Ma uitgehaald met stk of 100 spinnen in dr auto, heeft me bijna mn Ma gekost aan een auto ongeluk maar zo jaren later is de lol er niet minder om eh..

Comment

die met de stront op de stoep is een klassieker, heb ik zelf ook nog vaak gedaan:p
          250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

Comment

Waar ik opgroeide, in het oude huisje naast de spoorweg, was het heerlijk wonen. Enige spijtige was dat we voor het toilet en de badkamer eerst over de binnenkoer moesten. Een haard van spinnen en beestjes

Mijn oudere zus, waar ik het niet goed mee kon vinden, (nog steeds niet, en dit heeft zen redenen) heeft een helse angst voor spinnen... Zo had ze me ooit verraden bij men ouders dat ik samen met wat vrienden de muur (over de oude muur gekropen aan de speeltuin) gedaan had en ons tegoed gedaan aan de arme buurman zijn zalige zelf geteelde fruit. Mijn pa was geen poesje dus het gevolg was 2 maanden niet buiten spelen.

Uit wraak heb ik toen enkele vette spinnen gezocht en deze in een zeepdoosje gestoken. Je kent die doosjes wel voor die oude blokken sunlight zeep
            Ik zocht de dikste spinnen die ik kon vinden, en zette er 4 van die harige, vette spinnen in dat doosje. Toen ik later die avond, net voor men zus haar bad in ging nog even over de koer naar het toilet ging, zette ik het zeepdoosje op de badrand :p

Het gekrijs van Q toen die de bladluizen ontdekte was niks tegenover de kreten die mijn zus toen uitsloeg. Vooral de manier hoe ze naakt over de koer, knalrood en vol angst, liep zal ik nooit vergeten. Die ene keer, waren de extra 2 maanden straf die ik kreeg, de moeite waard.
            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

Comment

2 maanden straf... tjongejonge heej. Ik kreeg een knal voor mn harses of een stevig pak voor de broek als het echt te bont was gemaakt. Nee, pa&ma hadden prima in de gaten dat 1/ ik niet op te sluiten was zonder dat het voor henzelf ook een hel zou worden, en 2/ dat straffen direct uitgedeeld moeten worden, je moet zo snel mogelijk de "pijn" -liever niet fysiek- voelen om een corrigerend resultaat te kunnen bereiken.

Want ze hebben wel wat te stellen met me gehad... condoom over de uitlaat was altijd lachen gieren brullen, of pa z'n net mooi afgeschuurde kozijntjes snel even insmeren met vaseline voordat hij weer de ladder opkroop voor het schilderwerk. Of boterhamzakjes gevuld met eau de cologne van ma tussen matras en hoes > ze hebben letterlijk weken gestonken naar die troep. Of geld verwisselen voor monopolygeld, altijd leuk met een volle boodschappenkar bij de super.
              Met pasen vlak voor het grote familieontbijt snel de eieren wisselen voor chocolade eieren met een wit suikerlaagje > opa kwam dan zn nest uit, deed trouw de eitjes in de pan om er dan na 5 minuten helemaal verbaasd achter te komen dat de eitjes waren veranderd in bruine smurrie.

zo kan ik pagina na pagina volschrijven ben ik bang, altijd practical jokes, zo min mogelijk gemeen maar soms als ik eraan terug denk heel irritant
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

op een bepaald moment in mn jeugd kwam ik erachter dat ik echt significant harder kon rennen dan mn pa, en in die tijd hadden we een achtertuin die stevig doorliep zeg maar, recht de weilanden in met nauwelijks afrastering. Maar hoe kreeg je pa het beste mee ?

de krant. Altijd goed. Pa kwam thuis, pakte een borrel, ging er effe goed voor zitten en dook in het analoge wereldnieuws. Zachtjes ernaar toe sluipen, aansteker eronder zodat er zo'n snel uitdijende zwarte plek ontstond die opeens vlam vatte. Pa schrok zich wezeloos, wist meteen dat ik het gedaan had en kwam dan in de benen. Ik stond dan natuurlijk allang klaar, sprintte de tuin in en wachte halverwege tot pa steunend en kreunend op grijpafstand was, om dan snel door te spurten naar de boompjes achterin, waar we dan een blij rondedansje deden. Althans, ik was blij, hij iets minder.
                  Scheldend en tierend liep hij dan terug naar huis, deed de achterdeur op slot en meldde dat ik dan maar een nachtje buiten moest slapen. Waarna ik het dak opkroop, via het openstaande slaapkamerraam mn kamertje in verdween en de deur met een wigje verzekerde zodat hij ook hier nul op het rekest kreeg.

Tegenwoordig hebben we het er nog weleens over onder een gezamelijke borrel, dan zit hij te schuddebuiken van het lachen en zegt naderhand met een grote grijns : jij deed altijd alles wat ikzelf vroeger nooit durfde. Toen mocht ik er natuurlijk niet om lachen maar nu ... jongejongejonge. Waana hij m'n dochterlief allemaal dingen influistert die zij dan weer met mij moet gaan uithalen
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Doosje punaises leeggooien midden op de weg, stukje bos af laten fikken.

Comment

Een zeer bruut aardappelkanon, een bus haarlak, een keukenaansteker, een juten zak vol aardappelen en een dorp op een kleine 200 meter afstand, de rest mag je zelf invullen..

Comment

Een maat en ik vonden ergens een paar spuitbussen witte verf,we waren 9-10 jaar oud,waarmee we alle verkeersborden in onze buurt wit gingen spuiten,natuurlijk werden we betrapt,door de wijkagent,thuis een paar kletsen rond ons oren en we mochten terug vertrekken,dezelfde route,echter deze keer met een bus white spirit,een vod en de wijkagent achter ons om te zien dat we alles weer mooi schoonmaakten.
                        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

talud

Comment

,rofl
                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Vroeger toen ik met een groep vrienden bij de padvindersclub zat gingen we op kamp naar Terschelling. We waren 11-12 jaar oud en we moesten een hike (lange looptocht) van vele kilometers doen. Na 2 kilometer ergens in een bos beland waren we er echt klaar mee. We hielden een pauze van een half uurtje en iemand sleepte en afgebroken tak met vertakkingen die nog 2 meter hoog uitstaken midden op de weg We vonden het eigenlijk wel een leuk idee en we sleepten met zn allen takken de weg op in de vorm van blokkades om de 750 meter. Wij wachten totdat er fietsers/automobilisten langskomen die ze met enorm veel moeite moesten deblokkeren. na zo'n 12 blokkades was ons plan: Als de politie komt direct met zn allen verspreiden. We liepen op dat moment op een lang stuk weg zonder bomen al zo'n 10 kilometer verder dan de eerste blokkade. Uit het niets verschijnt er een dikke politie jeep en we konden geen kant op. Na onze namen opgegeven te hebben en waar we vandaan kwamen moesten we zo snel mogelijk onze blokkades weghalen.

Ik heb nog nooit zo snel 12 kilometer gelopen (gerend) dan op die dag!

Eenmaal bij het kamp aangekomen hadden we een taakstraf aan ons broek hangen en ontzegging op ons verheugde zwembad-dagje!

Comment

Bezig...
                              X