.................
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Je glimlach van de dag...
Collapse
X
-
Re: Je glimlach van de dag...
een blond stuitergevalletje zonder enige last van richtingsgevoel twee keer voorbij zien rennen, dan -hijgpuf- even verstoord rond te zien koekeloeren, om dan in gestrekte draf wel het goede spoor te zien vinden en uiteindelijk in m'n armen te hebben. Dan ben ik dus meteen alle frustratie, ellende, rotzakkerij kwijt en voel ik me de allergelukkigste pappa van de hele wereld.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Heb jij ook dat je merkt aan anderen die geen kinderen hebben dat ze dat stapje relativering missen ?
Ik heb het trouwens ook weleens andersom : waar ik in m'n eentje rustig een stapje opzij of terug doe..nou als m'n dochtertje erbij is ben ik opeens typje "rechtdoor" , en als er iemand voor staat dan lopen we daar gewoon doorheen als het zo uitkomt. Afblijven van mijn nageslacht, en plaats maken ja !Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Jazeker, dat merk ik.
Jij (ik) ben(t) niet meer het absolute middelpunt van de aarde ( die plek heb je of denk je te hebben, als je jong en onbezonnen bent, de wereld is van jou), die plek is dan weggelegd voor je kinderen.
De opvolger(s) van "jouw koninkrijk" moet je klaarstomen voor de opvolging, zij zijn het belangrijkste op de wereld, wijken of,,,, je wordt meegeholpen om te wijken, simpel.
100% pitbull!
Comment
Comment