Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe kijken mensen je aan als je zegt dat je afentoe een joint rookt?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hoe kijken mensen je aan als je zegt dat je afentoe een joint rookt?

Korting op 420shop
    Hallo stoner's,

ik heb een vraag hoe kijken mensen tegen jullie aan als je zegt dat je soms een joint rookt.

in mijn omgeving en het werk denken ze och die is dan hellemaal van de wereld ect....

hoe kijken ze tegen jullie aan als je zegt dat je het soms doet?

ben er wel nieuwsgierig naar .

mvg nolle

Re: hoe kijken mensen je aan als je zegt dat je afentoe een joint rookt?

meestal met twee ogen (0_0) ..

Comment

haha ja dat is en goeie,

kon ik verwachten maar,
      bedoel wat zeggen ze ervan gaan ze anders tegen je doen, bepaalt opmerkingen?

Comment

Meestal zetten ze direct hun beste rastafari accent op.
        sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

hahaha jah die is ook egt hinderlijk.
          de meeste mensen snappe het ook egt niet.
          of ken je deze ik heb het 1x gedaan en ik tripte ervan zag kabouters.
          hahaha egt lach wekkend.

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Zo denk ik er ook over moreweed,
              Maar soms komen somige dingen ter zake,
              en dan ga ik er niet over liegen.

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Een kleine kring weet het,familie,goede vrienden,verder loop ik daar niet mee te koop,ik rook niet voor de show,maar omdat het me rustig maakt.Het feit dat andere mensen het al dan niet weten voegt daar niks aan toe,integendeel,soms is het een excuus om je op af te rekenen,k heb niet zo'n groot vertrouwen in m'n medemensen...("jamaar hij blowt..." of als er iets gebeurt "hij zal wel weer stoned geweest zijn" enz....)
                  Thuis rook ik als ik daar zin in heb,ongeacht wie er is op dat moment,al laat ik ver niemand binnen.
                  Op straat durf ik ook eentje op te steken,maar dat hangt van de omstandigheden af,niet in een drukke winkelstraat,maar bv wel op een verlaten veldwegel.
                  M'n ex stak alles wat ik vergat daarop,iets vergeten meebrengen van de winkel,iets mislegd,'t was altijd "Ja,rookt nog een jointje"
                  (ze rookt zelf niet maar drinkt elke avond alleen 1L fles wijn leeg(daarom is t ook m'n "ex"))
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Dat klinkt erg bekend ja.. word je een schuldgevoel aangepraat terwijl dat gewoon nergens op slaat. Bah

Blowen is net als religie vind ik tegenwoordig : daar moet je ook geen mensen lastig mee vallen

Comment

hahaha klopt je word er altijd op af gerekend.

ik vind persoonlijk dat blowen gelijk staad aan af en toe een biertje drinken.

Comment

Veel mensen weten het niet maar mijn beste vrienden/vriendinnen wel. Er zijn een paar waarbij je het criminele beeld niet uit hun kop kan krijgen. Wat ze vaak zeggen is: "als jij je leven wil verpesten, oke." Tsja, ik ga dr bij zo,n muurvaste instelling niet tijd aan besteden om ze van gedachten te veranderen. Ik weet niet wat er van mij zou komen als ik niet blowde iig niet beter denk ik want dat waren wel de mensen die geen zin hadden om dingen te doen en dus blevenzitten of hun opleiding niet afmaakten.

Comment

Pfoe, ik doe er niet moeilijk over tegen jongere mensen. Ik kan vaak goed inschatten wie zelf ook (ge)blowd (heeft) en wie niet. In eventuele werksituaties lieg ik er tegen de meeste collega's ook niet over als het ter sprake komt. Met de baas praat ik niet over zulksoort dingen. Ik heb tot nu toe nog altijd de risico's juist ingeschat, wat leuke momenten met personen heeft opgeleverd waarvan ik niet verwachtte dat ze zo relaxed waren. Denk aan tantes, leraren, de jeugdagent, oude 'enge' bebaarde motormuizen, de bajesklant van de wijk waar ik altijd bang voor was enzovoorts.
                          Vaak kom ik er goed vanaf door uit te leggen dat ik denk dat ieder zijn 'middeltje wel heeft' en ik zelf nauwelijks alcohol drink, omdat dat in mijn maag werkt als mentos in cola. Zie je dat voor je? Een glas pils naar binnen, kost een uur per stuk, en vervolgens strotspuiten als een walvis.. Die gedachte doet mensen veel vergeven.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noll86 View Post
                            of ken je deze ik heb het 1x gedaan en ik tripte ervan zag kabouters.
                            Die heb ik ook eerder gehoord ja, ik stop de conversatie gelijk dan. /Ignore

Comment

leuk om te lezen dit hoe bekrompen sommige mensen denke pfff

Comment

Bezig...
                              X