Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geen wiet meer?!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Geen wiet meer?!!

ik blow te weinig om me druk te kunnen maken over geen wiet. Geen koffie : da's een probleem. Geen lucht, daar wordt ik ook echt raar van.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Ik heb vroeger wel kruidenkastjes leeggerookt, bij gebrek aan beter. Thijm rookt best okee; nootmuskaat kun je beter eten; de rest moet je minstens een keer geprobeerd hebben.

Maar wat je ook probeert: Ga GEEN tabak roken. Tabak is een harddrug.

Comment

Gewoon batterijen roken
          Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

op de pof proberen bij de coffeeshop...
            Bartjeboy
            Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
            Yoga en Japanse taal in Zutphen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
              Dan weet ik dat er me een nacht vol dromen te wachten staat...zeer vreemd

mobile message
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Mojn enige troost als ik zonder zit...vibd dat best leuk dat dromen. En ik ben frisser smorgens. Ook al word ik meer wakker.

Denk dat je met roken gewoon knock out slaapt maar eigenlijk minder goed uitrust...

mobile message

Comment

hmm ik droom dan net de pijnlijkste en gruwelijkste dingen die ik me eigenlijk zelfs niet wil inbeelden echte weirde heavy sh*t
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

vind het zelf ook wel vet om weer te dromen als ik een keer niet blow
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                      Wat doen jullie als je geen wiet meer hebt?
                      Ik koop meestal meer maar soms gaat dat niet
                      Als je in de buurt van Utrecht bent kun je gezellig met mij mee roken als je wilt . Maar dan verwacht ik wel mee te smoken als jij een fresh stash hebt!

Comment

Geestelijke afhankelijkheid ken ik wel van toen ik een jonkie was.
                        Maar nu vanwege me baan,rook ik alleen wanneer het kan.
                        Het smaakt dan ook onwijs goed en het effect is tienduizend keer beter!
                        Van alles is het de overdaad die schaadt,behalve sex :p

Comment

TTR, wat ben ik ook blij als ik weer het normale leven/werk ken oppakken.
                          Zit nu nog in de wachtkamer om technische opleiding te starten, en dat lang thuis zitten gaat je op den duur ook de strot uithangen.

Wat jij zegt idd: je rookt minder (kost minder geld) / smaak is beter (hele dag pindakaas op de boterham is ook niet alles) / effect..

Als ik geen wiet heb rook ik hash, maar sommige medicatie ga je ook goed hard van moet je denken aan seroquel, benzo's. etc
                          maar weekje niet roken/minderen ga je ook niet dood van maat

Comment

@Ikweekniet

LOL , weet je zeker dat je een technische opleiding gaat doen?
                            Apothekers assistent of medicijne studeren niks voor je ?:p
                            Nee gein, ik snap wat je bedoeld,super nice dat je het gaat doen!!
                            Als ik geen Wiet heb dan ,heb ik het simpelweg niet.
                            Maar om het zelf te kweken en dan op te kijken tegen de kosten van de shop...
                            Ben ik blij dat ik straks wat in de pot heb en zo dus nooit zonder zit.
                            Zo grijp ik nooit mis,in geval van,vandaag ff lekker rokertje doen!

Comment

Hahaha hoezo?
                              Ja heb in loop van jaren behoorlijk wat medicijnen gehad maar er is maar 1 goed medicijn.

Je eigen biologische wietje ! Maar daar moet ik nog paar weekjes op wachten helaas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Piep View Post
                                Als je in de buurt...
                                facepalm.gif
                                Met zo'n topic kun je er op wachten natuurlijk...
                                Leesvoer.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X