Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Imaginairy grow!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Imaginairy grow!!!

    Respect,. Heb deze discussie eigenlijk ook hiervoor gestart beetje voor de blow fantasie, vandaar ook de titel.
    Alle ideeen zijn welkom betreft de befaamde plant en de mogelijkheden om super buds te krijgen.

    Greetings

    P.s.

    @ B2NJorge Cervantes zeker aanrader

    Comment


      #17
      Re: Imaginairy grow!!!

      Is dit puur iets om over te filosoferen, of ben je van plan echt zo iets te gaan doen?

      Anyway, ik heb het topic even verplaatst naar de chatbox sectie (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ums/43-Chatbox). Dat suggestie gedeelte waar je je topic in geplaatst had, is inderdaad alleen bedoeld voor suggesties om het forum te kunnen verbeteren.
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #18
        Re: Imaginairy grow!!!

        Mooi, nu kunnen we serieus reageren.
        Ik zou er 109 verschillende Sativa's zetten, van elke soort 10, het is voor eigen gebruik, dus ik wil veel verschillende.
        Welke aarde ? Het is al aarde, 10.000 vierkante meter is wat veel om met zakjes aan te vullen.
        Goed voorbewerken zoals elke landbouwgrond, watersysteempje etc.
        1100 plantjes voorgroeien onder een Tee-elletje, zie je het voor je ? Zaaien dus. Fem zaad.
        Tegen beesten : spuiten met gif, en een net over de hele plantage.
        Oogsten, takken knippen en drogen in de zon.
        Beveiliging : Geheel ommuurd met electrisch hek en mijngracht. Op elke hoek een toren met automatisch afweergeschut.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Imaginairy grow!!!

          Ik zou alles dat paars kan worden er op zetten, hoe exotischer hoe beter.
          Ik laat ze 4 maanden voorgroeien in 100 liter speciekuipen zodat ze al langer dan een meter zijn.
          Ze gaan voorgroeien in goede growshop aarde en bij het overpotten kunnen ze lekker de volle grond in en dan worden het bomen!
          Ik geef ze geen voeding of wat dan ook. Gewoon lekker biologisch.
          Alleen ongedierte bestrijding wanneer het nodig is.
          Voor de lange bloeiers wil ik wel een extreem grote overdekking bouwen met totaal 2000 kilowatt aan stroom per uur aan het plafond
          Bij het uitzend bureau laat ik een grote groep werkzoekenden mijn bomen omzagen en knippen.
          Als beveiliging een paar kringen landmijnen en gaten in de grond om de gaard heen. Rippers are not allowed!

          Comment


            #20
            Re: Imaginairy grow!!!

            Fuck he, ik zie nu mijn droom in hasjrook opgaan , merde, moet dat echt die Wachttorens etc.
            Enne ik houd best van vuurwerk, maar zelfs ik heb mijn grenzen
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #21
              Re: Imaginairy grow!!!

              Ik zeg, guerilla-style met infra-straling en booby-traps, je kent ze wel he, goed strak opspanne en een paar zakdoekjes met een damesluggie dr an als lokaasdacht t wel, sure keep em green
              The seeds of today are the flowers of tomorrow

              Comment


                #22
                Re: Imaginairy grow!!!

                Zo jongens het is gelukt..

                Comment


                  #23
                  Re: Imaginairy grow!!!

                  lol... je maakt een geintje hoop ik

                  Comment


                    #24
                    Re: Imaginairy grow!!!

                    Ik zou eerst kijken of er een waterbron aanwezig is. zo niet eentje aanleggen.
                    Ik huur de Duitsers om de Berlijnse muur er omheen bouwen.met op elke hoek een wachttoren met zwaarbewapende wachters/snipers.
                    In het midden van het complex een grote toren bouwen met anti tank en luchtafweer geschut.
                    De rest kan omgeploegd en vol gezaaid worden.
                    Ook huur ik wat Mexicanen om een liftschacht maken naar beneden. uitlopend in leef/werk/opslag/droog/binnenkweek ruimtes.
                    En een schacht met rails naar een geheime plek.
                    Huur wat polen in om goedkoop het werk te doen.
                    en de Italiaanse maffia om het zooitje te verhandelen.
                    If life keeps putting you down, You better stay high

                    Comment


                      #25
                      is there enough of interessants te vinden op het FORUM.

                      Comment


                        #26
                        Re: Imaginairy grow!!!

                        Nee, eigenlijk niet eerste is gelukt en ben nu wat van aan et roken,. Peeaccee thanxx for the uploads was een tijdje weg maar dat verklaart zichzelf wel denk ik respect voor alle positieve mensen op dit forummmmm Peacceee Love and SOulllll Weeeed

                        Comment

                        Bezig...
                        X