Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een drieling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Een drieling

Korting op 420shop
    Beste haremhouders,
    Ik kan jullie tips adviezen en hulp hard gebruiken
    Zaterdag heb ik 5 royal haze zaden gekiemd (zie kweekverslag) en 1 van mijn dames bleek een drieling te zijn...
    Wat doe ik daar nu mee? Alle 3 in een aparte pot of niet? Zo ja Wnnr doe ik dit best ?
    ImageUploadedByTapatalk 21373616708.811744.jpgImageUploadedByTapatalk 21373616724.097549.jpg

🔞
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Re: Een drieling

Je topic is verplaatst naar een andere sectie. Op de een of andere manier stond je topic ook op slot, bij deze geopend!
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Mooi nik! Als ik dat had zou ik ze door laten groeien in een hele grote pot.
      Als ze dan wat groter zijn laat je ze alle drie naar de rand van de pot groeien en dan laat je ze weer verder omhoog groeien.

tekening: (let op mn vaste hand)
      gewgaio.jpg

Comment

zeg cookaap 1 grote pot !!! scroggen dat zou ik doen !!! heb ook je vaste hand bekeken , was een slecht potlood geloof ik !! grtz

Comment

Comment

Hey cooaap thanks voor het advies ik heb ze gisteren naar de rand van de pot gebonden zodat de middelste meer licht krijgen.
            Nu moeten ze jammer genoeg nog 2 weken in de te kleine pot verder omdat ik het aan ruimt ontbreek in mijn groeikastje :-s
            In mijn bloeikast krijgen ze 20liter potten...
            Grtz

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.

Comment

Thx voor de mooie tekening & de mooie uitleg ik heb nu ongeveer zo gedaan maar met maar 2 planten, je kan het zien in mijn kweekverslag

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.

Comment

Bezig...
              X