Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Off-topic is het zeker, ik ben nog nooit stoned geweest van "mannelijke THC of andere soorten van ingewikkelde namen".... dus maak een ander topic aan voor dit geneuzel a.u.b.
Dit topic is een kopie van het topic :Mooiste-Mannetjes.
De off topic berichten zijn weggehaald en de discussie die ontstond kan eventueel in dit topic voortgezet worden!
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Heb de berichten expres niet weggehaald uit het nieuwe topic : http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/31500-Discussie-Werking-van-THC-cannabinoiden
Wordt het er duidelijker op is mijn vraag?
als je ergens discussie over hebt is het wel handig naar dat punt in de discussie te zoeken waar je mekaar raakt nietwaar.. anders is het gel*l in de ruimte.
Praten jullie wel over hetzelfde ? vanuit dezelfde invalshoek ?
SpeesCees is voor mij een begrip (alleen die tabs man...pfff), LR2 goed bezig in de wetenschaphoek > jullie moeten roken samen !
Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment