Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Discussie: Werking van THC / cannabinoiden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Mooiste Mannetjes.

Nou kom op Vale plaats is mooie foto van een man
    God was never on your side..

Comment

Re: Mooiste Mannetjes.

Off-topic is het zeker, ik ben nog nooit stoned geweest van "mannelijke THC of andere soorten van ingewikkelde namen".... dus maak een ander topic aan voor dit geneuzel a.u.b.

Comment

Re: Discussie: Werking van THC / cannabinoiden

Dit topic is een kopie van het topic : Mooiste-Mannetjes.
        De off topic berichten zijn weggehaald en de discussie die ontstond kan eventueel in dit topic voortgezet worden!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Heb de berichten expres niet weggehaald uit het nieuwe topic : http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/31500-Discussie-Werking-van-THC-cannabinoiden
        Wordt het er duidelijker op is mijn vraag?
        Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Zo, nu kunnen we allemaal rustig gaan zitten lezen. Cees, ik wilde je persoonlijk op de hoogte stellen maar je kunt geen PM's ontvangen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

als je ergens discussie over hebt is het wel handig naar dat punt in de discussie te zoeken waar je mekaar raakt nietwaar.. anders is het gel*l in de ruimte.

Praten jullie wel over hetzelfde ? vanuit dezelfde invalshoek ?

SpeesCees is voor mij een begrip (alleen die tabs man...pfff), LR2 goed bezig in de wetenschaphoek > jullie moeten roken samen !
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Een "discussie" gaat er vanuit dat er van beide kanten input is.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
              X