Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PETITIE voor een bio hoek op JD!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PETITIE voor een bio hoek op JD!

Daar sla je spijkers met koppen Jos!

Comment

-1 biokwekers zeuren te veel
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

+1 Altijd leuk!
        Zou mooi zijn als er dan ook een sub gedeelte is met informatie over Bio kweken

Comment

Zoals Vale al zei in post #9 : Hier is al een topic over, en het is ook al in overweging.
          Persoonlijk ben ik niet voor. Het is al wat rommelig op het JD forum door al de verschillende afdelingen en deeltopics.
          En dan ook nog de dumpforums zoals o.a. het nieuwe kweken-voor-beginners waar de structuur helemaal zoek is.
          Ik ben eerder voor gestandaardiseerde tags in plaats van al die subforums.
          binnenkweek - microkweek - buitenkweek - guerilla is genoeg onderverdeling.
          In het binnenkweekforum kun je dan bijv. gebruik maken van de tags 'cocos, bio, hydro' noem maar op.
          Last edited by QnQ; 25 November 2013, 23:41.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Q heeft gelijk, zou veel overzichtelijker zijn op die manier.

Comment

Een nieuw subforum heeft toch alleen maar zin als er bergen threads zijn die onoverzichtelijk door elkaar lopen? Of is het idee dat er pas bio threads gaan ontstaan als er een sub-forum voor is?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Zoals Vale al zei in post #9 : Hier is al een topic over, en het is ook al in overweging.
                Persoonlijk ben ik niet voor. Het is al wat rommelig op het JD forum door al de verschillende afdelingen en deeltopics.
                En dan ook nog de dumpforums zoals o.a. het nieuwe kweken-voor-beginners waar de structuur helemaal zoek is.
                Ik ben eerder voor gestandaardiseerde tags in plaats van al die subforums.
                binnenkweek - microkweek - buitenkweek - guerilla is genoeg onderverdeling.
                In het binnenkweekforum kun je dan bijv. gebruik maken van de tags 'cocos, bio, hydro' noem maar op.
                met QNQ eens

Comment

Bezig...
                X