Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zoals Vale al zei in post #9 : Hier is al een topic over, en het is ook al in overweging.
Persoonlijk ben ik niet voor. Het is al wat rommelig op het JD forum door al de verschillende afdelingen en deeltopics.
En dan ook nog de dumpforums zoals o.a. het nieuwe kweken-voor-beginners waar de structuur helemaal zoek is.
Ik ben eerder voor gestandaardiseerde tags in plaats van al die subforums.
binnenkweek - microkweek - buitenkweek - guerilla is genoeg onderverdeling.
In het binnenkweekforum kun je dan bijv. gebruik maken van de tags 'cocos, bio, hydro' noem maar op.
Een nieuw subforum heeft toch alleen maar zin als er bergen threads zijn die onoverzichtelijk door elkaar lopen? Of is het idee dat er pas bio threads gaan ontstaan als er een sub-forum voor is?
Zoals Vale al zei in post #9 : Hier is al een topic over, en het is ook al in overweging.
Persoonlijk ben ik niet voor. Het is al wat rommelig op het JD forum door al de verschillende afdelingen en deeltopics.
En dan ook nog de dumpforums zoals o.a. het nieuwe kweken-voor-beginners waar de structuur helemaal zoek is.
Ik ben eerder voor gestandaardiseerde tags in plaats van al die subforums.
binnenkweek - microkweek - buitenkweek - guerilla is genoeg onderverdeling.
In het binnenkweekforum kun je dan bijv. gebruik maken van de tags 'cocos, bio, hydro' noem maar op.
Comment