Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afvallen van wiet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Afvallen van wiet?

Korting op 420shop
    Hallo medeblowers,

Ik zit al lang op ondergewicht volgens de BMI-calculator. Nu is mijn vraag of je door wiet, of de verslaving van wiet nou afvalt.
    Ik rook iedere dag 1 joint voor het slapen gaan. Daardoor blijf ik vaak langer wakker om van het gevoel te genieten. Ik heb 1 jaar lang maar 5-6 uurtjes geslapen. Vervolgens sta ik brak en verrot de volgende morgen op met als gevolg dat ik onwijs bleek zie en dikke zakken onder mijn ogen heb zitten.
    S'ochtends eet ik brinta, s'middags 4 boterhammen met beleg en avond eten is meestal groente met een bak volle kwark, maar mijn gewicht blijft op 64 kilo hangen.
    Nu ben ik gestopt om te kijken of dit het probleem zou kunnen zijn. Wel heb ik gemerkt toen ik 7 dagen niet blowde dat mijn gewicht met 2-3 kilo omhoog was gegaan.

Ook had ik gelezen dat er iets met je glucose gebeurt waardoor je spieren overgaan op vetverbranding en dat blowen uiteraard energie slurpend is.
    Ik kan er niet veel van maken en via google kan ik ook niks te weten komen hierover.

Dus wat denken jullie?

Re: Afvallen van wiet?

Als je blowt, en dan niet toegeeft aan je vreetkick val je af omdat als je stoned bent je heel veel energie gebruikt, daarom krijg je ook een vreetkick omdat je lichaam weer nieuwe energie nodig heeft.

Comment

Ik dacht dat dit eerder te maken had met het feit dat cannabis bepaalde receptoren in je hersenen stimuleert, de cannabinoiden (niet zelf uit gevonden), waardoor ze bijna ongecontroleerd impulsen vrijlaten.
      Oa in het hersengebied waar honger zich afspeelt, zijn die cannabinoiden dan vrij actief. Met als gevolg: Boefkick.
      Nu, ik en nog anderen hebben na wat blowervaring geleerd om dit te negeren. Dus ik denk dat er sommigen wel zullen zijn die hier helemaal niks van merken, maar ik had in mijn beginjaren toch vrij veel last hiervan en nu nog kan ik genieten van een simpele boterham
      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

Comment

Er zijn ook mensen die cannabis gebruiken om eetlust op te wekken. De zogenaamde vreetkick komt ook voor doordat de bloedsuiker huishouding iets naar beneden gaat en de behoefte aan suiker dan toeneemt. Check via je huisarts eens of je diabetes hebt en vertel over je gewichts verlies maar zie niet in dat je door cannabis gebruik zou afvallen.Goed en gezond eten en denk aan de vitamines en de koolhydraten dan komt het goed Om wat bij te komen kijk dan eens wat top sporters eten om op gewicht te blijven pasta eiwit en veel koolhydraten

Comment

Afvallen van wiet ?
          Ghehehe....dan zou ik inmiddels wel een kilootje of 50 moeten wegen, in plaats van 100.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Meer vlees eten.

Comment

Bedankt voor de reacties!

Ik heb er een matige angststoornis aan overgehouden door het blowen en zelfs nadat ik dat verkondigd heb gekregen ben ik er gewoon mee doorgegaan. Ik kon niet in een koffieshop zitten en een jointje opsteken, want dan voelde ik de paniek om me oren slaan en moest ik zo snel naar buiten. Diabetes zou kunnen aangezien me moeder tijdens haar zwangerschap suiker had en moest prikken met zo'n apparaatje, maar bij de symptomen kon ik niet eens in de buurt. De vreetkicks onderdruk ik meestal door een peuk op te steken of een paar koekies te eten. Geen enorme berg voedsel wat naar binnen ging. Ik ben nu gestopt en sta de volgende morgen fris en fruitig op wat heel plezierig aanvoelt. Ik zit nu lekkerder in me vel en ben vrolijker dan voorheen. Probeer nu 5-6 maaltijden per dag naar binnen te halen, maar als dit niet helpt wip ik wel even langs bij me huisarts.

Comment

Gewoon stoppen kan inderdaad ook wel eens goed zijn.
                Mag best gezegd worden, mooi dat het voor jou werkt. duimen-omhoog.gif
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                X